Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

Μώραλης – Κεφαλογιάννης για μετρό και τραμ.


Προτεραιότητα το θέμα των καθυστερήσεων των έργων για πολίτες και επιχειρηματίες του Πειραιά

Με τον νέο Υφυπουργό Υποδομών & Μεταφορών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη συναντήθηκε σήμερα ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης στο Υπουργείο.

Κάθε κτήριο του σιδηροδρόμου έχει την δική του ιστορία.

Το κτήριο σήμερα
Το κτήριο της φωτογραφίας μας, βρίσκεται στον σιδηροδρομικό σταθμό Διαλογής Θεσσαλονίκης και για πολλές δεκαετίας χρησιμοποιήθηκε ως χώρος αποθήκευσης διαφορών υλικών του Οργανισμού σιδηροδρόμων Ελλάδος. 

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

Τουρκία: Δύο νεκροί ύστερα από εκτροχιασμό τρένου. Δείτε το βίντεο.


Το δυστύχημα συνέβη σε σήραγγα κατά τη διάρκεια ελέγχου πιλοτικής διαδρομής.
Στη σήραγγα της επαρχίας του Μπιλετζίκ εκτροχιάστηκε τρενάμαξα που διένυε πιλοτικό δρομολόγιο της γραμμής Κωνσταντινούπολη – Άγκυρα εκτροχιάστηκε.

«Απελευθερώνεται η αγορά επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών» - Υπ. Υποδομών και Μεταφορών: Σε δημόσια διαβούλευση νέο νομοσχέδιο.


Τίθεται από σήμερα σε δημόσια διαβούλευση το προσχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, υπό τον τίτλο: «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις».

Μενεμένη: Γονείς, εκπαιδευτικοί και τοπικοί φορείς: Σταματήστε το επικίνδυνο πέρασμα των παιδιών σας από τις σιδηροδρομικές γραμμές. Δείτε εικόνες.

Όταν ξεκινήσαμε σήμερα να κάνουμε επιτόπιο ρεπορτάζ για τις διαβάσεις στην Μενεμένη δεν περιμέναμε να δούμε εικόνες σαν και αυτές που βλέπαμε ένα χρόνο πριν με τις ανεξέλεκτες διαβάσεις πεζών. 

Ζωντανός απεγκλωβίστηκε άντρας από τις γραμμές μετρό στον Άγιο Δημήτριο.

Στιγμιότυπο από σταθμό
του μετρό EUROKINISSI
Ο άντρας ηλικίας 40-50 ετών έπεσε κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες στις γραμμές του τρένου αλλά ο συρμός πρόλαβε να φρενάρει ωστόσο παρασύρθηκε ελαφρά και εγκλωβίστηκε.

Πότε θα αξιοποιηθούν η ανενεργές σιδηροδρομικές γραμμές της Δυτικής Θεσσαλονίκης; Δείτε εικόνες.

Πέρασαν περισσότερα από δέκα χρόνια από τότε που εξαγγέλθηκε η αξιοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών στην δυτική Θεσσαλονίκη. Στο πρόγραμμα της αξιοποίησης είχαν ενταχθεί και οι σιδηροδρομικές γραμμές που συνέδεαν τον σιδηροδρομικό εμπορικό σταθμό Διαλογής Θεσσαλονίκης με τα στρατόπεδα, ΠΑΥΠ και «Μεγάλου Αλεξάνδρου». 

Γιατί οι σιδηροδρομικές γραμμές έχουν αυτό το εύρος;

Η απόσταση ανάμεσα στις δύο ράγες των σιδηροδρομικών γραμμών στις ΗΠΑ είναι 4 πόδια και 8,5 ίντσες (143,5 cm). Μάλλον παράξενος αριθμός. Γιατί άραγε έχει επιλεγεί το συγκεκριμένο διάκενο;

Το νέο διοικητικό συμβούλιο της Αττικό Μετρό.

Πρόεδρος  ο Ταχιάος και με τη... βούλα

Ανακοινώθηκε το νέο διοικητικό συμβούλιο της “ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.” από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΠΕΛΛΑΣ ΜΕΣΩ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΚΑΙ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ 84ης Δ.Ε.Θ.


Οι πολίτες της Π.Ε. Πέλλας ανέδειξαν την αναγκαιότητα υλοποίησης της «ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Π.Ε.ΠΕΛΛΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΜΕΣΩ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ »με επέκταση στην ΑΛΜΩΠΙΑ» με συντονισμένες δράσεις από τον Ιανουάριο του 2007 μέχρι σήμερα. 

Ράγες χαμένες στο… χρόνο.

 Μόλις λίγα χρόνια πριν  πάνω σε αυτές τις ράγες κυκλοφορούσαν συρμοί φορτωμένοι με εμπορεύματα που μεταφέρονταν από και προς το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης. 

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ξαναέγραψαν συνθήματα κι έκαναν γκράφιτι στα βαγόνια!

Άνθρωποι της Αττικό Μετρό προχωρούν στον καθαρισμό τους
Άγνωστοι κατάφεραν και μπήκαν για ακόμα μία φορά στο αμαξόστασιο του μετρό στην Νέα Ελβετία Θεσσαλονίκης, παρότι υπήρχε φύλαξη και ζωγράφισαν γκράφιτι σε βαγόνι του νέου συρμού του μετρό Θεσσαλονίκης.

Η Ρωσία εξετάζει νέα σιδηροδρομικά τάγματα σε κάθε στρατιωτική περιφέρεια.


Η Ρωσία εξετάζει την δημιουργία και ανάπτυξη νέων σιδηροδρομικών ταγμάτων έκτακτης ανάγκης σε κάθε στρατιωτική περιφέρεια.
 Δύο έχουν ήδη ιδρυθεί στην Δυτική Στρατιωτική Περιφέρεια, όπως μετέδωσαν ρωσικά μέσα ενημέρωσης την 19η Αυγούστου.

Υπήρχε τάγμα σιδηροδρομικών; Τι απέδειξε η έρευνα του Δημάρχου Αμπελοκήπων.

Και όμως υπήρχε. Παλαιοτέρα το τάγμα σιδηροδρομικών, με ονομασία 622,  σκοπό είχε να υποβοηθά το έργο του σιδηροδρόμου. 
Αν και οι πληροφορίες είναι ελάχιστες πληροφορηθήκαμε ότι στο τάγμα αυτό, όλο το προσωπικό ήταν εκπαιδευμένο και ήταν ανά πάσα στιγμή έτοιμο να προσφέρει τις υπηρεσίες του είτε σε καιρούς πολέμου είτε σε ειρηνική περίοδο.

Η παλιά σιδηροδρομική γραμμή του Πλαταμώνα.


Η παλιά σιδηροδρομική γραμμή του Πλαταμώνα ανάμεσα στο επιβλητικό κάστρο, τις πλούσιες φυλλωσιές των πλατανιών και τα βότσαλα της ακτής, το τρένο έμοιαζε να πετά πάνω από το νερό, χαρίζοντας στον επιβάτη μια μαγευτική εμπειρία.

Συγκλονιστικό βίντεο: Τρένο πέφτει με ιλιγγιώδη ταχύτητα πάνω σε λεωφορείο και ΙΧ.


Βίντεο που κόβει την ανάσα και το οποίο προέρχεται από το Καζακστάν κάνει τον γύρο του διαδικτύου, αποτυπώνοντας τη στιγμή σφοδρής σύγκρουσης ανάμεσα σε αμαξοστοιχία και πούλμαν. 

Δεκάδες αυτοκίνητα και ένα πούλμαν έχουν μπλοκαριστεί στις γραμμές λόγω μποτιλιαρίσματος και περιμένουν να ανοίξει ο δρόμος.

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019

Η 6μηνιαία έκθεση Μάρτιος - Σεπτέμβριος 2019 για τα εν Ελλάδι σιδηροδρομικά πράγματα.


Γράφει ο Σωτήρης Βενέτης

14 Σεπτεμβρίου 2017 – 14 Σεπτεμβρίου 2019: Δύο χρόνια πέρασαν από την ημερομηνία που ανέλαβε τα «ηνία» της Τρενοσέ η Φερροβίε ντέλλο Στάτο Ιταλιάνε: Χρόνια Πολλά Τρενοσέ!

1.            Ανοικτή επιστολή προς:
2.            τον διευθύνοντα σύμβουλο Gianfranco Battisti και το Διοικητικό Συμβούλιο της Φερροβίε ντέλλο Στάτο Ιταλιάνε

Πως μπορώ να αποκτήσω παλιό βαγόνι;

Το ερώτημα του τίτλου στην ανάρτηση μας το θέτουν συχνά οι αναγνώστες μας στην προσπάθεια τους να προμηθευτούν ένα παλιό βαγόνι, από αυτά που βρίσκονται διάσπαρτα σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο και είναι ακατάλληλα για κυκλοφορία. 

Τοιχογραφία στον τοίχο του ΟΣΕ με θέμα την αργοναυτική εκστρατεία.

Η UrbanAct σύμφωνα με όσα έκανε γνωστό η ίδια, στο πλαίσιο «των συνεχιζόμενων δράσεων της για την αισθητική αναβάθμιση της πόλης, αποδέχτηκε την πρόσκληση του Old City για να παρέμβει σε μια εξαιρετικά μεγάλη επιφάνεια επί της οδού Φερρών στον περιμετρικό τοίχο του ΟΣΕ.