Μόλις λίγα χρόνια πριν πάνω σε αυτές τις ράγες κυκλοφορούσαν συρμοί φορτωμένοι με εμπορεύματα που μεταφέρονταν από και προς το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Για πολλές δεκαετίες τα τρένα πηγαινοέρχονταν στο προβλήματα 1 για φόρτωση η εκφόρτωση εμπορευμάτων στα πλοία, αλλά και στις μεγάλες βιοτεχνίες όπως ήταν αυτή της Γερμανικής εταιρίας Φον Μπάουν με την παραγωγή ενδυμάτων.
Βλέποντας οι παλιοί σιδηροδρομικοί τις εικόνες σίγουρα θα θυμηθούν πολλές από καθημερινές δραστηριότητες που είχαν στο λιμάνι αλλά ταυτόχρονα θα ζωντανέψουν μνήμες από τα πολλά ευτράπελα που έζησαν…
Σήμερα με το φωτογραφικό φακό των «Σ.Ν.» περιηγηθήκαμε το ανατολικό προβλήτα του Λιμανιού και διαπιστώσαμε, αλλού την ύπαρξη των γραμμών αλλού πακτωμένες στο τσιμέντο άλλες αφανισμένες κάτω από πάτωμα καφετέριας και άλλες να έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ αυτοκινήτων.
Όλες οι γραμμές σταματούν και καταλήγουν στην είσοδο του κεντρικού κτηρίου του επιβατικού σταθμού του λιμανιού, αποκομμένες από το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο
Δείτε εικόνες.
Δείτε εικόνες.
Αυτή η εικόνα μπορεί να θυμίσει στους σιδηροδρομικούς κάποιο συμβάν...
Ελληνική πατέντα. Ανυψωμένες γραμμές...
Αν κάποιος από τους παλιούς σιδηροδρομικούς έχει να μας αφηγηθεί κάτι από τα βιώματα του στο λιμάνι μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας.
Φωτορεπορτάζ: Χρήστος Γιαννακίδης