Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Σκουπίδια τέλος στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης.

Έληξε η επίσχεση εργασίας που είχαν προχωρήσει οι εργαζόμενες στον καθαρισμό.

Τις εικόνες ντροπής που είδαμε τις δυο τελευταίες εβδομάδες στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης με την αηδιαστική παρουσία των σκουπιδιών, ελπίζουμε ότι ανήκουν πλέον στο παρελθόν, μετά την λύση που δόθηκε μεταξύ των δυο αντιμαχόμενων πλευρών. Από το πρωί συνεργεία καθαρισμού δίνουν μάχη για να αποδώσουν και πάλι το σταθμό καθαρό στους ταξιδιώτες.

Άγριο κυνηγητό στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης

Λαθρομετανάστης έκλεψε… λαθρομετανάστες στην περιοχή του ΚΤΕΛ και άρχισε άγρια καταδίωξή του από τα θύματα σε κεντρικούς δρόμους της πόλης "Στην ώρα που τους ακολουθήσαμε έφτασαν μέχρι το σταθμό του ΟΣΕ αλλά δεν κατάφεραν να βρουν τα ίχνη του".

Αφύλακτες οι ισόπεδες διαβάσεις του ΟΣΕ

Με ανοιχτές μπάρες για τα αυτοκίνητα και χωρίς προσωπικό ασφαλείας κατά τη διάρκεια της νύχτας
.
Του Φώτη Κουτσαμπάρη

Σε κίνδυνο ατυχήματος είναι εκτεθειμένοι οι επιβάτες και το προσωπικό των μεταμεσονύχτιων αμαξοστοιχιών που κάνουν δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη προς την Έδεσσα, όπως και οι οδηγοί που διέρχονται από τις διαβάσεις τις ώρες κίνησης των τρένων. Ο λόγος είναι ότι οι ισόπεδες διαβάσεις του ΟΣΕ, που διαθέτουν μπάρες, είναι αφύλακτες το βράδυ λόγω έλλειψης προσωπικού, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι.

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Σύντομες ειδήσεις από τον ΟΣΕ

• Έγκριση διεξαγωγής διαγωνισμού: ΕΡΓΟ: "ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΧΩΡΩΝ ΣΤΗΝ Α.Υ.Θ. ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ 93Α"
• Αναβάθμιση υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης - Ορμενίου μεταξύ Σ.Σ. Διδυμοτείχου - Σ.Σ. Μαρασίων

Ακινητοποιημένα σήμερα τα τρένα του ΟΣΕ μετά την απόφαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών να συμμετάσχει στην 24ωρη απεργία που κήρυξε η ΓΣΕΕ.

Σε ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών αναφέρει « Κατόπιν και των τελευταίων εξαγγελιών, όπου άνοιξε η δεξαμενή των εργαζομένων στην εργασιακή εφεδρεία, καταδικάζει την επίθεση της Κυβέρνησης στους εργαζόμενους της μισθωτής εργασίας στο Δημόσιο, ευρύτερο Δημόσιο, ΔΕΚΟ.

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Αναστολή δρομολογίων των αμαξοστοιχίων λόγω απεργίας της ΠΟΣ

Μετά την εξαγγελθείσα από την ΠΟΣ 24ωρη απεργία για τις 05.10.2011, τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τροποποιούνται ως ακολούθως :
Την Τρίτη 04.10.2011 (προηγούμενη ημέρα της απεργίας)
1. Μεταξύ Αθηνών - Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης – Δικαίων
Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή οι αμαξοστοιχίες :

Χειροπέδη τραβούν αύριο τα τρένα του ΟΣΕ


Αύριο δεν θα κυκλοφορήσουν τα τρένα του ΟΣΕ και ο Προαστιακός, καθώς η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών αποφάσισε να συμμετάσχει στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση της ΓΣΕΕ.





Εικόνες ντροπής στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης

Θυμίζει τριτοκοσμική χώρα με τα σκουπίδια να ξεχειλίζουν.
Συνεχίζουν την επίσχεση εργασίας οι καθαρίστριες.
Κίνδυνος να δημιουργηθούν επικίνδυνες εστίες μόλυνσης.
Του Φώτη Κουτσαμπάρη
fkoutsamparis@makthes.gr

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

ΕΡΓΟΣΕ: Έργα 740 εκατ. ευρώ μέσω ΕΣΠΑ

Ύστερα από τη συρρίκνωση συμμετοχής του ελληνικού δημοσίου εντείνονται οι διαδικασίες δημοπράτησης των σιδηροδρομικών έργων προϋπολογισμού 740 εκατ. ευρώ τα οποία χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ. «Αγκάθι » αποτελεί ακόμη το κόστος αποκατάστασης των καλωδίων που κλάπηκαν από το δίκτυο ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ με αποτέλεσμα να επιβαρύνουν τον ήδη χρεωμένο Οργανισμό.

Ρεππας. "Η εφεδρεία δεν θα επηρρεάσει τη σύνταξη"


Σε ερώτηση δημοσιογράφου για τις αποδοχές και τη συνταξιοδοτική κατάληξη όσων ενταχθούν στην εργασιακή εφεδρεία, ο κ. Ρέππας, απάντησε ότι ο υπολογισμός των αμοιβών θα γίνεται με βάση το νέο, ενιαίο μισθολόγιο και όχι με ότι ισχύει μέχρι σήμερα."Στην απόφαση που έλαβε το Υπουργικό Συμβούλιο, προβλέπεται ότι οι υπάλληλοι θα αμείβονται με το 60% του βασικού μισθού, με σημείο αναφοράς το νέο μισθολόγιο. Άρα το ποσό είναι υψηλότερο.

Η ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ.......


Γράφει ο Νίκος Χαγιάρης
Αγαπητέ κύριε Δ. Σύμβουλε,
Δεν ξέρω αν έχετε επαρκή ενημέρωση από Βορρά (που σίγουρα την έχετε αλλά ,χωρίς να ξέρω τον λόγο,είστε εξαφανισμένος) όμως εδώ στην Θεσσαλονίκη "το χτένι έχει φθάσει στον κόμπο" πλέον όσον αφορά στα Σιδηροδρομικά δρώμενα! Εργάζομαι ως Σταθμάρχης στον Επιβατικό Σταθμό ( Ο Θεός να τον κάνει...Σταθμό) Θεσσαλονίκης και δύο τινά μπορούν να μου συμβούν στο εγγύς μέλλον! Το πρώτο είναι να αρρωστήσω από χολέρα αν συνεχίσουν τα σκουπίδια να μας ΠΝΊΓΟΥΝ και να μας παραγκωνίζουν παίρνοντας αυτά τις θέσεις μας στις εγκαταστάσεις του ΕΣΘ και το δεύτερο είναι να βρεθώ σε κανένα Νοσοκομείο, σπάζωντάς με στο ξύλο, αγανακτησμένοι επιβάτες που για να επιβιβαστούν στο τρένο χρειάζονται ειδική στολή απολυμαντή για να διέλθουν από τους σκουπιδόλοφους!!

Οι σιδηροδρομικοί συμμετέχουν στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση της Γ.Σ.Ε.Ε. την Τετάρτη 5 Οκτωβριίου

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών κατόπιν και των τελευταίων εξαγγελιών, όπου άνοιξε η δεξαμενή των εργαζομένων στην εργασιακή εφεδρεία, καταδικάζει την επίθεση της Κυβέρνησης στους εργαζόμενους της μισθωτής εργασίας στο Δημόσιο, ευρύτερο Δημόσιο, ΔΕΚΟ.Κατ΄επιταγή της Τρόικα ρίχνει στον προθάλαμο των απολύσεων χιλιάδες εργαζόμενους χωρίς να σκέφτεται τους Έλληνες πολίτες, αλλά και τη Συνταγματική υπεράσπιση του δικαιώματος στην εργασία.

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Οι αποφάσεις του υπουργικού συμβουλίου για την εργασιακή εφεδρεία‎

Περισσότερα πατήστε εδώ
http://emvolimanea.blogspot.com/2011/10/blog-post_3033.html

Καταγγελία της Γραμματείας ΔΑΚΕ, Σωματείου του συνδέσμου σιδηροδρομικών Β.Ε

Σ αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνούν οι σιδηροδρομικοί κι οι οικογένειές τους με την φοροεισπρακτική πολιτική της κυβέρνησης, όπου οι μειώσεις των μισθών και οι αυξήσεις των φόρων κάθε μορφής είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο, και το αβέβαιο μέλλον των σιδηροδρομικών για την εργασιακή εφεδρεία, η ΠΑΣΚ περί «άλλα τυρβάζει» .

Ιαπωνία. Σε λειτουργία τέθηκε χθες η σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει την πόλη της Σεντάι με το ομώνυμο αεροδρόμιο.

Ξανά σε λειτουργία τέθηκε χθες η σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει την πόλη της Σεντάι με το ομώνυμο αεροδρόμιο, μετέδωσε το ιαπωνικό κρατικό κανάλι, NHK. Η συγκεκριμένη πόλη είχε υποστεί τεράστιες καταστροφές από το τσουνάμι που ακολούθησε τον καταστροφικό σεισμό των 8,9 βαθμών της κλίμακας ρίχτερ.

Κάλλιο αργά

ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΒΟΪΤΣΙΔΗ
Τώρα που, θέλοντας και μη, ξαναρχίσαμε να συζητάμε για τουρισμό και προσπαθούμε να πιάσουμε το χαμένο νήμα, ευκαιρία να δούμε τι ρόλο μπορεί να έχει σ' αυτό το εγχείρημα ο σιδηρόδρομος. Οχι τα τακτικά δρομολόγια. Αυτά είναι χαμένη υπόθεση. Με τη χώρα σιδηροδρομικά αποκομμένη από την υπόλοιπη Ευρώπη, με συρρικνωμένο δίκτυο, παραμελημένο τροχαίο υλικό και αραιά δρομολόγια, ακόμη και στο βασικό άξονά της, τα ελληνικά τρένα δύσκολα προκαλούν ενδιαφέρον, έστω στους ορκισμένους ιντερεϊλίστες. Μπορούν, όμως, να γίνουν θαύματα στους μουσειακούς σιδηροδρόμους.

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Σχέδιο για επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Φλώρινα

Στιγμιότυπο από παλαιότερη κινητοποίηση Φλωρινιωτών που ζητούσαν την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Φλώρινα.
.Του Φώτη Κουτσαμπάρη
Σχέδιο για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης - Φλώρινας, το κόστος της οποίας υπολογίζεται σε 1,5 εκατ. ευρώ, εκπονεί το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Παράνομη και αντισυνταγματική η εργασιακή εφεδρεία!

Περισσότερα πατήστε εδώ
http://emvolimanea.blogspot.com/2011/10/blog-post_01.html

Πιέσεις της τρόικας για ΟΣΕ και ΟΑΣΑ

Στα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών και του Ομίλου ΟΣΕ «σκοντάφτει» η αξιολόγηση της τρόικας στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που πραγματοποιήθηκε μετ' εμποδίων, μετά τον αποκλεισμό του υπουργείου από υπαλλήλους. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Ραγκούσης έγινε αποδέκτης της έντονης δυσαρέσκειας της τρόικας για την υπέρβαση κατά 150 εκατ. ευρώ στα προϋπολογισθέντα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών και των εταιρειών σιδηροδρόμου.