Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Σκουπίδια τέλος στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης.

Έληξε η επίσχεση εργασίας που είχαν προχωρήσει οι εργαζόμενες στον καθαρισμό.

Τις εικόνες ντροπής που είδαμε τις δυο τελευταίες εβδομάδες στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης με την αηδιαστική παρουσία των σκουπιδιών, ελπίζουμε ότι ανήκουν πλέον στο παρελθόν, μετά την λύση που δόθηκε μεταξύ των δυο αντιμαχόμενων πλευρών. Από το πρωί συνεργεία καθαρισμού δίνουν μάχη για να αποδώσουν και πάλι το σταθμό καθαρό στους ταξιδιώτες.
 «Ήταν μια εικόνα απαράδεκτη» μας τόνισε ο κ. Γιάννης Βλάχος πρόεδρος των σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν
Οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα του ΟΣΕ προχώρησαν πριν από δυο εβδομάδες σε επίσχεση εργασίας και σε καταγγελία στην επιθεώρηση εργασίας, διεκδικώντας την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων τεσσάρων μηνών που ανέρχονται, όπως υποστηρίζουν, σε 27.000 ευρώ. Η εταιρεία ΟΙΚΟΜΕΤ, από την πλευρά της, υποστήριξε, σύμφωνα με τους εργαζομένους, ότι ο λόγος που δεν έχει καταβάλει τους μισθούς είναι η καθυστέρηση πληρωμών από τον ΟΣΕ, η διοίκηση του οποίου όντως παραδέχτηκε ότι της οφείλει κάποιο χρηματικό ποσό. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε μάλιστα ότι τα δεδουλευμένα θα καταβληθούν όταν η ίδια η εταιρεία πληρωθεί από τον ΟΣΕ.


Πρωτοσέλιδο στον τύπο

Την αποκρουστική και απαράδεκτη κατάσταση που επικρατούσε στο σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης ανέδειξε με πρωτοσέλιδο της η εφημερίδα «Μακεδονία» με τίτλο «Εικόνες ντροπής στον σιδηροδρομικό σταθμό» στο σχετικό ρεπορτάζ ο συντάκτης Φώτης Κουτσαμπάρης έγραφε: « Εικόνες τριτοκοσμικής χώρας αντικρίζουν οι επιβάτες των τρένων και οι επισκέπτες του σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης, δέκα ημέρες μετά την έναρξη επίσχεσης εργασίας των καθαριστριών. Η αίθουσα αναμονής και οι αποβάθρες θυμίζουν μικρές χωματερές κι, εάν δεν ληφθούν μέτρα, ενδεχομένως τις επόμενες ημέρες να μετατραπούν σε επικίνδυνες εστίες μόλυνσης.
Η βρομιά άρχισε να αναδύεται από διάφορα σημεία της αίθουσας ενός από τους μεγαλύτερους σταθμούς των Βαλκανίων και οι επιβάτες είναι αναγκασμένοι να κάθονται δίπλα από σωρούς σκουπιδιών. Ο επιβατικός σιδηροδρομικός σταθμός Θεσσαλονίκης παρουσιάζει τρεις διαφορετικές όψεις. Στην πλατεία, όπου λειτουργεί και ο σταθμός μετεπιβίβασης του ΟΑΣΘ, οι κάδοι απορριμμάτων αδειάζουν τακτικά από τα συνεργεία καθαριότητας του δήμου και τα πεζοδρόμια καθαρίζονται από τους υπαλλήλους του ίδιου τομέα. Στο νέο εμπορικό κέντρο TRAIN SPOT, με τα καταστήματα εστίασης, οι επιχειρηματίες φροντίζουν να καθαρίζουν τον μισθωμένο χώρο τους και διατηρούν σε πολιτισμένο επίπεδο τον περιβάλλοντα χώρο. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο στη μεγάλη αίθουσα αναμονής, μπροστά από τα εκδοτήρια και στις αποβάθρες».