Από τους 3 μήνες, πήγαμε στους 6 μήνες και από κει στους 30! Οι πολίτες διεκδικούν και οι πολιτικοί κοροϊδεύουν...
Άγνωστο το τι θα πει ο Υφυπυργός Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης την Τρίτη σχετικά με την έλευση ή μη του τρένου στην Αργολίδα. Θυμίζουμε πάντως πως την τελευταία φορά (Οκτώβριος 2014) Θεοφανόπουλος και Μανιάτης ενώπιον Κωστούρου και Καμπόσου είχαν τάξει πως θα το φέρουν σε 6 μήνες. Από τότε έχουν περάσει πάνω από 30 μήνες, και ακόμα να έρθει...
Και ενώ τα πολιτικά - επικοινωνιακά παιχνίδια γύρω από το θέμα συνεχίζονται (με άλλη κυβέρνηση αυτή τη φορά), η πρωτοβουλία πολιτών για την επαναλειτουργία του τρένου στην Αργολίδα οργανώνει ακτιβιστικές δράσεις και εκδηλώσεις για να τονώσει το ενδιαφέρον του κόσμου, ζητώντας παράλληλα «χρονοδιάγραμμα» από το Υπουργείο Μεταφορών, που με τη σειρά του δηλώνει πως διενεργεί μελέτες για να δει αν είναι βιώσιμο.
Σε αυτά να προστεθεί πως το κόστος μόνο για την επισκευή της γραμμής και την αποκατάσταση των ΑΣΙΔ υπολογίζεται από τον ΟΣΕ στα 5 εκατ. ευρώ (χωρίς να έχουν υπολογιστεί σε αυτό τα λειτουργικά κόστη), ενώ δεν έχουν διερευνηθεί ακόμα ποιές είναι οι προθέσεις των Ιταλών αγοραστών γι' αυτό το τμήμα.
Όπως σημειώνει η Πρωτοβουλία σε δελτίο τύπου που απέστειλε:
«Ο ερχομός του Υφυπουργού Μεταφορών στο Ναύπλιο και η μελέτη βιωσιμότητας που ο ΟΣΕ ετοιμάζει για την σιδηροδρομική γραμμή της Αργολίδας είναι αποτελέσματα της συσπείρωσης και των παρεμβάσεων που σημείωσε η Πρωτοβουλία Πολιτών για την Επαναλειτουργία Τώρα του Τραίνου στην Αργολίδα.
Μέχρι την συγκέντρωση της Τετάρτης (31/5) στο Ναύπλιο και για να αποκτήσει τη μεγαλύτερη προσέλευση κόσμου, έχουν προγραμματιστεί συναντήσεις με τους λίγους κοινωνικούς φορείς που δεν έχουν δηλώσει την συμπαράσταση τους στην επαναφορά του τραίνου.
Ήδη, δεχόμαστε μηνύματα φίλων του τραίνου από όλη την Ελλάδα που θα έλθουν στην συγκέντρωση στις 31/5 θεωρώντας πως είναι η κατάλληλη στιγμή για να γίνει το όνειρο πραγματικότητα.
Εδώ και τώρα να δεσμευτεί το Υπουργείο Μεταφορών σε χρονοδιάγραμμα δεσμευτικών ενεργειών, δηλαδή "οδικό χάρτη" για την επαναφορά του τραίνου καθώς και στην εξασφάλιση της χρηματοδότησης για την ανάκτηση της γραμμής».
Πηγή: anagnostis.org