Ένα
τρένο τύπου RailJet των Αυστριακών Σιδηρόδρομων έκανε μια ειδική περιήγηση διαμέσου της Τσέχικης
Δημοκρατίας, για τη προετοιμασία της έναρξης της κοινής λειτουργίας των RailJet, από τους Αυστριακούς και Τσέχικους
Σιδηροδρόμους το Δεκέμβριο του 2014 στον άξονα Γκρατς - Βιέννη Brno – Πράγα.
Η υπηρεσία θα λειτουργεί σε 2 ωριαία διαστήματα. Το σύστημα ώθησης-έλξης RailJet ενεργοποιήθηκε σε μια πολυλειτουργική Locomotive κλάσης 1216 των Αυστριακών Σιδηροδρόμων και η Τσέχοι θέλησαν να δοκιμάσουν την λειτουργία της στο 3kV dc ηλεκτροδοτούμενο σύστημά της. Το RailJet κανονικά λειτουργεί με την 1116 Locomotive σε γραμμές ηλεκτροδοτούμενες στα 15kV ac σε Αυστρία, Ελβετία και στην Ουγγαρία στα 25kV ac. Οι Τσέχικοι Σιδηρόδρομοι θέλουν επίσης να επαληθεύσουν της λειτουργικές παραμέτρους της RailJet και της λειτουργικότητας των πληροφοριακών συστημάτων της στην Δημοκρατία της Τσεχία.
Η υπηρεσία θα λειτουργεί σε 2 ωριαία διαστήματα. Το σύστημα ώθησης-έλξης RailJet ενεργοποιήθηκε σε μια πολυλειτουργική Locomotive κλάσης 1216 των Αυστριακών Σιδηροδρόμων και η Τσέχοι θέλησαν να δοκιμάσουν την λειτουργία της στο 3kV dc ηλεκτροδοτούμενο σύστημά της. Το RailJet κανονικά λειτουργεί με την 1116 Locomotive σε γραμμές ηλεκτροδοτούμενες στα 15kV ac σε Αυστρία, Ελβετία και στην Ουγγαρία στα 25kV ac. Οι Τσέχικοι Σιδηρόδρομοι θέλουν επίσης να επαληθεύσουν της λειτουργικές παραμέτρους της RailJet και της λειτουργικότητας των πληροφοριακών συστημάτων της στην Δημοκρατία της Τσεχία.
Το
τρένο ταξίδεψε κατά σειρά από τη Βιέννη μέσω Breclav, Μπρνο, Ceska Trebova, Όλομουτς και Prerov πριν επιστρέψει στην Breclav και στη Βιέννη.