Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Χειροπέδη τραβούν αύριο τα τρένα του ΟΣΕ


Αύριο δεν θα κυκλοφορήσουν τα τρένα του ΟΣΕ και ο Προαστιακός, καθώς η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών αποφάσισε να συμμετάσχει στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση της ΓΣΕΕ.





Εικόνες ντροπής στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης

Θυμίζει τριτοκοσμική χώρα με τα σκουπίδια να ξεχειλίζουν.
Συνεχίζουν την επίσχεση εργασίας οι καθαρίστριες.
Κίνδυνος να δημιουργηθούν επικίνδυνες εστίες μόλυνσης.
Του Φώτη Κουτσαμπάρη
fkoutsamparis@makthes.gr

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

ΕΡΓΟΣΕ: Έργα 740 εκατ. ευρώ μέσω ΕΣΠΑ

Ύστερα από τη συρρίκνωση συμμετοχής του ελληνικού δημοσίου εντείνονται οι διαδικασίες δημοπράτησης των σιδηροδρομικών έργων προϋπολογισμού 740 εκατ. ευρώ τα οποία χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ. «Αγκάθι » αποτελεί ακόμη το κόστος αποκατάστασης των καλωδίων που κλάπηκαν από το δίκτυο ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ με αποτέλεσμα να επιβαρύνουν τον ήδη χρεωμένο Οργανισμό.

Ρεππας. "Η εφεδρεία δεν θα επηρρεάσει τη σύνταξη"


Σε ερώτηση δημοσιογράφου για τις αποδοχές και τη συνταξιοδοτική κατάληξη όσων ενταχθούν στην εργασιακή εφεδρεία, ο κ. Ρέππας, απάντησε ότι ο υπολογισμός των αμοιβών θα γίνεται με βάση το νέο, ενιαίο μισθολόγιο και όχι με ότι ισχύει μέχρι σήμερα."Στην απόφαση που έλαβε το Υπουργικό Συμβούλιο, προβλέπεται ότι οι υπάλληλοι θα αμείβονται με το 60% του βασικού μισθού, με σημείο αναφοράς το νέο μισθολόγιο. Άρα το ποσό είναι υψηλότερο.

Η ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ.......


Γράφει ο Νίκος Χαγιάρης
Αγαπητέ κύριε Δ. Σύμβουλε,
Δεν ξέρω αν έχετε επαρκή ενημέρωση από Βορρά (που σίγουρα την έχετε αλλά ,χωρίς να ξέρω τον λόγο,είστε εξαφανισμένος) όμως εδώ στην Θεσσαλονίκη "το χτένι έχει φθάσει στον κόμπο" πλέον όσον αφορά στα Σιδηροδρομικά δρώμενα! Εργάζομαι ως Σταθμάρχης στον Επιβατικό Σταθμό ( Ο Θεός να τον κάνει...Σταθμό) Θεσσαλονίκης και δύο τινά μπορούν να μου συμβούν στο εγγύς μέλλον! Το πρώτο είναι να αρρωστήσω από χολέρα αν συνεχίσουν τα σκουπίδια να μας ΠΝΊΓΟΥΝ και να μας παραγκωνίζουν παίρνοντας αυτά τις θέσεις μας στις εγκαταστάσεις του ΕΣΘ και το δεύτερο είναι να βρεθώ σε κανένα Νοσοκομείο, σπάζωντάς με στο ξύλο, αγανακτησμένοι επιβάτες που για να επιβιβαστούν στο τρένο χρειάζονται ειδική στολή απολυμαντή για να διέλθουν από τους σκουπιδόλοφους!!

Οι σιδηροδρομικοί συμμετέχουν στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση της Γ.Σ.Ε.Ε. την Τετάρτη 5 Οκτωβριίου

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών κατόπιν και των τελευταίων εξαγγελιών, όπου άνοιξε η δεξαμενή των εργαζομένων στην εργασιακή εφεδρεία, καταδικάζει την επίθεση της Κυβέρνησης στους εργαζόμενους της μισθωτής εργασίας στο Δημόσιο, ευρύτερο Δημόσιο, ΔΕΚΟ.Κατ΄επιταγή της Τρόικα ρίχνει στον προθάλαμο των απολύσεων χιλιάδες εργαζόμενους χωρίς να σκέφτεται τους Έλληνες πολίτες, αλλά και τη Συνταγματική υπεράσπιση του δικαιώματος στην εργασία.

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Οι αποφάσεις του υπουργικού συμβουλίου για την εργασιακή εφεδρεία‎

Περισσότερα πατήστε εδώ
http://emvolimanea.blogspot.com/2011/10/blog-post_3033.html

Καταγγελία της Γραμματείας ΔΑΚΕ, Σωματείου του συνδέσμου σιδηροδρομικών Β.Ε

Σ αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνούν οι σιδηροδρομικοί κι οι οικογένειές τους με την φοροεισπρακτική πολιτική της κυβέρνησης, όπου οι μειώσεις των μισθών και οι αυξήσεις των φόρων κάθε μορφής είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο, και το αβέβαιο μέλλον των σιδηροδρομικών για την εργασιακή εφεδρεία, η ΠΑΣΚ περί «άλλα τυρβάζει» .

Ιαπωνία. Σε λειτουργία τέθηκε χθες η σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει την πόλη της Σεντάι με το ομώνυμο αεροδρόμιο.

Ξανά σε λειτουργία τέθηκε χθες η σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει την πόλη της Σεντάι με το ομώνυμο αεροδρόμιο, μετέδωσε το ιαπωνικό κρατικό κανάλι, NHK. Η συγκεκριμένη πόλη είχε υποστεί τεράστιες καταστροφές από το τσουνάμι που ακολούθησε τον καταστροφικό σεισμό των 8,9 βαθμών της κλίμακας ρίχτερ.

Κάλλιο αργά

ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΒΟΪΤΣΙΔΗ
Τώρα που, θέλοντας και μη, ξαναρχίσαμε να συζητάμε για τουρισμό και προσπαθούμε να πιάσουμε το χαμένο νήμα, ευκαιρία να δούμε τι ρόλο μπορεί να έχει σ' αυτό το εγχείρημα ο σιδηρόδρομος. Οχι τα τακτικά δρομολόγια. Αυτά είναι χαμένη υπόθεση. Με τη χώρα σιδηροδρομικά αποκομμένη από την υπόλοιπη Ευρώπη, με συρρικνωμένο δίκτυο, παραμελημένο τροχαίο υλικό και αραιά δρομολόγια, ακόμη και στο βασικό άξονά της, τα ελληνικά τρένα δύσκολα προκαλούν ενδιαφέρον, έστω στους ορκισμένους ιντερεϊλίστες. Μπορούν, όμως, να γίνουν θαύματα στους μουσειακούς σιδηροδρόμους.

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Σχέδιο για επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Φλώρινα

Στιγμιότυπο από παλαιότερη κινητοποίηση Φλωρινιωτών που ζητούσαν την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Φλώρινα.
.Του Φώτη Κουτσαμπάρη
Σχέδιο για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης - Φλώρινας, το κόστος της οποίας υπολογίζεται σε 1,5 εκατ. ευρώ, εκπονεί το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Παράνομη και αντισυνταγματική η εργασιακή εφεδρεία!

Περισσότερα πατήστε εδώ
http://emvolimanea.blogspot.com/2011/10/blog-post_01.html

Πιέσεις της τρόικας για ΟΣΕ και ΟΑΣΑ

Στα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών και του Ομίλου ΟΣΕ «σκοντάφτει» η αξιολόγηση της τρόικας στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που πραγματοποιήθηκε μετ' εμποδίων, μετά τον αποκλεισμό του υπουργείου από υπαλλήλους. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Ραγκούσης έγινε αποδέκτης της έντονης δυσαρέσκειας της τρόικας για την υπέρβαση κατά 150 εκατ. ευρώ στα προϋπολογισθέντα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών και των εταιρειών σιδηροδρόμου.

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Διευκρινίσεις για την αναγνώριση πλασματικού χρόνου


Περισσότερα πατήστε εδώ  http://emvolimanea.blogspot.com/


Τρόικα: Να προχωρήσει άμεσα η απελευθέρωση ταξί και φορτηγών

Ραγκούσης: "Ηθικό χρέος να μην υποκύψουμε στις συντεχνιακές απαιτήσεις"
Στη συνάντηση Ραγκούση - τρόικας συζητήθηκε η νομοθετική ρύθμιση για την απελευθέρωση των ταξί και των φορτηγών, καθώς και η πορεία αναδιάρθρωσης του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΑΣΑ.

Πυρ και μανία οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ για την εφεδρεία


Η γενίκευση της εργασιακής εφεδρείας και μάλιστα σε οργανισμούς που έχουν πραγματοποιήσει πρόγραμμα εξυγίανσης - όπως ο ΟΣΕ- προκαλεί τριβές μεταξύ των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ οι οποίοι δεν κρύβουν την δυσφορία τους.

Αθήνα - Λονδίνο με βαπόρια και τρένα (χωρίς αεροπλάνα)

Η διαδρομή από την Αθήνα στο Λονδίνο με πλοίο και τρένο είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία που συνιστάται σε όλους όσοι αποφεύγουν τις πτήσεις, αλλά αγαπούν τα ταξίδια - και το περιβάλλον! ΚΕΙΜΕΝΟ: ΑΘΩΣ ΔΗΜΟΥΛΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

   Όταν ανακοινώθηκαν οι απολύσεις (με τη μορφή της εργασιακής εφεδρείας) 400 σιδηροδρομικών και έγιναν συγκεντρώσεις σε χώρους δουλειάς, η κατεύθυνση που έδωσαν οι εργαζόμενοι ήταν:
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 150 ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΗΤΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ.

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ, Γ. ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ, ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΦΛΩΡΙΝΑΣ


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, απάντησε σήμερα στην επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ Σπύρου Βούγια σχετικά με τη δυνατότητα αποκατάστασης της σιδηροδρομικής σύνδεσης «Θεσσαλονίκης-Φλώρινας».