
railway-news.com
Τα οχήματα, που παράγονται στο πλαίσιο μιας σύμβασης οκτώ οχημάτων, αξίας 66 εκατομμυρίων ευρώ, με την τοπική εταιρεία Metropoliten EAD, έχουν κατασκευαστεί στις εγκαταστάσεις της Škoda τόσο στο Πίλσεν όσο και στην Οστράβα.
Τα νέα οχήματα αποτελούν μέρος μιας σύμβασης αξίας 66 εκατομμυρίων ευρώ.
Τα τρένα του μετρό μήκους 80 μέτρων έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να λειτουργούν τόσο πάνω όσο και κάτω από το έδαφος και είναι εξοπλισμένα με αυτόματο σύστημα ελέγχου ταχύτητας.
Κάθε μονάδα τροφοδοτείται από τριφασικούς ασύγχρονους κινητήρες έλξης και διαθέτει αναγεννητική πέδηση, κλιματισμό, μέγιστη ταχύτητα σχεδιασμού 90 χλμ./ώρα και μπορεί να φιλοξενήσει περισσότερους από 580 επιβάτες (περίπου 120 καθήμενοι).
Ο Zdeněk Sváta, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και COO του Ομίλου Škoda, δήλωσε:
Τα αποκαλυπτήρια του νέου τρένου του μετρό δείχνουν ότι το έργο προχωρά σύμφωνα με το σχέδιο. Το πρώτο όχημα θα μεταφερθεί στη Σόφια τον Νοέμβριο και στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε ολόκληρη την παραγγελία το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους.
Είμαστε περήφανοι που συμβάλλουμε στον εκσυγχρονισμό των δημόσιων συγκοινωνιών στην πρωτεύουσα της Βουλγαρίας και παρέχουμε στους επιβάτες μεγαλύτερη άνεση και χωρητικότητα χάρη στα νέα τρένα του μετρό.
Οι δοκιμές βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε εξέλιξη για το πρώτο μετρό, το οποίο είναι υπόγειου τύπου και λειτουργεί δοκιμαστικά στο κύκλωμα δοκιμών Velim. Το δεύτερο μετρό έχει ολοκληρωθεί και υποβάλλεται σε δοκιμές αποδοχής στο εργοστάσιο (FAT), ενώ το τρίτο και το τέταρτο βρίσκονται ήδη σε ενεργή παραγωγή.
Η μεταφορά του πρώτου μετρό στη Σόφια έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Νοεμβρίου 2025, με την ολοκλήρωση του έργου να αναμένεται μεταξύ Μαρτίου και Απριλίου 2026.
Τα νέα τρένα πρόκειται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους στο μετρό της Σόφιας στις γραμμές 1, 2 και 4. Προσφέρουν τέσσερις δίφυλλες πόρτες σε κάθε πλευρά και επιβίβαση χωρίς εμπόδια, καθώς και δύο θέσεις για χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων.