Το τρένο με μπαταρία της Great Western Railway πέτυχε ένα πρωτοποριακό ορόσημο, ολοκληρώνοντας ένα ταξίδι 320 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση, και σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς την τεχνολογία βιώσιμων σιδηροδρόμων.
Railway Supply
Η Great Western Railway πέτυχε ένα ιστορικό ορόσημο στις 20 Αυγούστου 2025. Η ηλεκτρική μονάδα μπαταρίας Class 230 ολοκλήρωσε μια διαδρομή 320 χιλιομέτρων χωρίς επαναφόρτιση. Αυτή η σημαντική ανακάλυψη υπογραμμίζει την ταχεία πρόοδο της καθαρής και αποτελεσματικής σιδηροδρομικής τεχνολογίας.
Η διαδρομή ξεκίνησε από τον σταθμό εξυπηρέτησης τρένων του Ρέντινγκ, πέρασε από το Πάντινγκτον του Λονδίνου, συνέχισε προς την Οξφόρδη και επέστρεψε στο Ρέντινγκ. Επειδή το τρένο διατηρούσε ισχυρή ενεργειακή απόδοση σε πραγματικές συνθήκες, απέδειξε την αξιοπιστία των σύγχρονων συστημάτων μπαταριών.
Η τεχνολογία μπαταριών διαμορφώνει το μέλλον
Αυτό το επίτευγμα τοποθετεί το Ηνωμένο Βασίλειο ως ηγέτη στις λύσεις σιδηροδρομικών μεταφορών με μπαταρία. Και ξεπερνώντας το ρεκόρ των 223,7 χιλιομέτρων που είχε σημειωθεί προηγουμένως στη Γερμανία, η GWR απέδειξε τη δέσμευσή της στην προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας στις μεταφορές.
Προηγούμενες δοκιμές υπαινίσσονταν αυτή την επιτυχία. Το 2024, μια παρόμοια μονάδα ολοκλήρωσε μια δοκιμή 138 χιλιομέτρων χρησιμοποιώντας μόνο το 45% της μπαταρίας της. Έτσι, η τελευταία δοκιμή επιβεβαιώνει το σημαντικό δυναμικό εμβέλειας και απόδοσης για μη ηλεκτροκίνητες διαδρομές.
Η αναβάθμιση παλαιότερων τρένων, όπως η γραμμή του μετρό του Λονδίνου του 1982, με σύγχρονα συστήματα παρέχει μια οικονομικά αποδοτική οδό για τη μείωση της εξάρτησης από το ντίζελ. Και καθώς η ζήτηση για πιο οικολογικές μεταφορές αυξάνεται, αυτή η τεχνολογία προσφέρει κλιμακούμενες λύσεις για περιφερειακές και αγροτικές υπηρεσίες.
Τι είναι ένα σύστημα μπαταριών και πώς λειτουργεί;
Ένα σύστημα μπαταριών χρησιμοποιεί επαναφορτιζόμενες μπαταρίες για την τροφοδοσία ηλεκτρικών κινητήρων, προσφέροντας καθαρή και αθόρυβη λειτουργία. Μάθετε περισσότερα για την τεχνολογία ηλεκτρισμού με μπαταρίες στον ιστότοπο της GWR.
Πόσο μακριά μπορεί να διανύσει ένα τρένο μπαταρίας με μία μόνο φόρτιση;
Η μονάδα ρεκόρ του GWR κάλυψε 320 χιλιόμετρα χωρίς επαναφόρτιση, αποδεικνύοντας τις δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας μπαταριών υπό πραγματικές συνθήκες λειτουργίας.
Μπορούν τα τρένα με μπαταρία να αντικαταστήσουν τα τρένα ντίζελ σε όλες τις διαδρομές;
Όχι ακόμα, αλλά οι συνεχιζόμενες εξελίξεις δείχνουν ισχυρό δυναμικό για τις ηλεκτρικές μονάδες με μπαταρία να αντικαταστήσουν το ντίζελ σε πολλές περιφερειακές και μη ηλεκτροδοτούμενες διαδρομές.