Την απάντησή του δίνει σε ερώτηση των «Σιδηροδρομικών Νέων» σχετικά με τα σενάρια κλεισίματος του ΟΣΕ ο πρώην Πρόεδρος του Οργανισμού κ. Γιάννος Γραμματίδης
Η απάντηση του κ. Γραμματίδη
«Αποκλείω κάθε περίπτωση κλεισίματος του ΟΣΕ καθόσον οι σιδηροδρομικές επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές είναι νευραλγικές τόσο για την κοινωνία όσο και για την εθνική οικονομία. Αποκλείω επίσης Κάθε σενάριο σύμφωνα με το οποίο θα εφαρμοστεί και στον ΟΣΕ το μοντέλο της ΔΕΗ ή ακόμα και του ΟΤΕ. Ο λόγος που το αποκλείω είναι ότι αυτό θα αποτελούσε μερική ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ που όμως για να γίνει απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο ΟΣΕ να είναι μία κερδοφόρα εταιρεία.
Όμως ο ΟΣΕ δεν μπορεί να είναι κερδοφόρος, είναι αντίθετα ζημιογόνος, αφού έχει μόνον ως αντικείμενο την συντήρηση των υποδομών χωρίς όμως να έχει παράλληλα και την κυκλοφορία του σιδηροδρόμου, δηλαδή την εμπορική του εκμετάλλευση, που θα μπορούσε να του αποφέρει κέρδη.
Την εμπορική εκμετάλλευση του σιδηροδρόμου έχει η Hellenic train και το μόνο έσοδο το ΟΣΕ είναι τα τέλη που εισπράττει από την Hellenic train για την χρήση του δικτύου, δηλαδή περίπου 25 εκ ευρώ ετησίως.
Αυτό που απομένει σαν πιθανό σενάριο είναι να σταματήσει για δύο χρόνια η λειτουργία των επιβατικών συρμών στον άξονα Αθήνα Θεσσαλονίκη σύμφωνα και με πρόταση που έχω κάνει σχετικά στον πρωθυπουργό πρόσφατα.»