Μερικά από τα πιο γρήγορα τρένα στον κόσμο βρίσκονται στην Ευρώπη . Ωστόσο, τα πρόσφατα σιδηροδρομικά έργα αντιμετώπισαν μεγάλες καθυστερήσεις, αφήνοντας ερωτήματα σχετικά με τη φήμη ορισμένων από τους κορυφαίους σιδηροδρομικούς κολοσσούς της Ευρώπης.
thetravel.com
Ενώ τα ταξίδια μεταξύ Γαλλίας και Γερμανίας έγιναν ευκολότερα και πιο γρήγορα με την κυκλοφορία ενός απευθείας τρένου υψηλής ταχύτητας μεταξύ Παρισιού και Βερολίνου, τα σιδηροδρομικά έργα εκτός των ευρωπαϊκών πρωτευουσών τείνουν να καθυστερούν.
Με την είδηση ότι ένα μεγάλο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό έργο έχει καθυστερήσει -για άλλη μια φορά- μέχρι το τέλος του 2026, το σπειροειδές κόστος του έργου αμφισβητείται. Ενώ αυτό το νέο έργο πρόκειται να μεταμορφώσει πλήρως τα ευρωπαϊκά σιδηροδρομικά ταξίδια, θα ολοκληρωθεί ποτέ;
Λοιπόν, ποιο έργο είναι αυτό και πώς θα επηρεάσει αυτό το ταξίδι με τρένο στην Ευρώπη; Ας βουτήξουμε και ας μάθουμε περισσότερα.
Το έργο Stuttgart 21 έχει καθυστερήσει μέχρι το 2026
Η ανάγκη για περισσότερες δοκιμές και τα αυξανόμενα κόστη ευθύνονται
Το περίφημο Stuttgart 21 Project έχει καθυστερήσει για άλλη μια φορά. Όπως υποδηλώνει το όνομα του έργου, αυτό το σχέδιο σιδηροδρομικής και αστικής ανάπτυξης επικεντρώνεται σε μια από τις πολλές μαγευτικές πόλεις της Γερμανίας , τη Στουτγάρδη, στη νότια Γερμανία. Ουσιαστικά, το έργο στοχεύει στη βελτίωση της γραμμής μεταξύ Στουτγάρδης και Ουλμ , η οποία διπλασιάζεται, καθιστώντας την αναποτελεσματική.
Το έργο περιλαμβάνει επίσης την προσθήκη μιας διαδρομής υψηλής ταχύτητας μεταξύ Wendlingen και Ulm και την ανάπτυξη τεσσάρων νέων σταθμών για την αντιστάθμιση των 35,5 μιλίων νέων κομματιών και της αλλαγής διαδρομής!
Είναι ασφαλές να πούμε ότι είναι ένα μεγάλο εγχείρημα. Ωστόσο, αυτό το έργο έρχεται εδώ και πολύ καιρό από τότε που υποτίθεται ότι θα ολοκληρωνόταν για πρώτη φορά το 2019. Η κατασκευή ξεκίνησε το 2010 και τα θεμέλια για τον κεντρικό νέο σταθμό της Στουτγάρδης μπήκαν το 2016. Λοιπόν, ποια είναι η αναμονή; Λοιπόν, υπάρχουν πολλές ιστορίες για αυτό. Η εταιρεία πίσω από το έργο, η Deutsche Bahn, είπε ότι επειδή είναι τόσο περίπλοκο, διαρκεί περισσότερο από όσο περίμεναν.
Ωστόσο, οι αριθμοί δεν λένε ψέματα. Αρχικά, η εκτίμηση για το σύνολο του έργου ήταν 3 δισ. ευρώ. Προς το παρόν, το τρέχον κόστος του έργου είναι 11 δισεκατομμύρια ευρώ, το οποίο αναμένεται να ανέλθει σε τουλάχιστον 12 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι την ολοκλήρωση του έργου τον Δεκέμβριο του 2026. Αυτές οι καθυστερήσεις και το αυξανόμενο κόστος έχουν οδηγήσει σε πολλά ερωτήματα σχετικά με τη φήμη της Deutsche Bahn.
Ανακαλύψτε τις μαγευτικές πόλεις της Ευρώπης, που μαγεύουν τους ταξιδιώτες με την πλούσια ιστορία, την εκπληκτική αρχιτεκτονική και τη ζωντανή κουλτούρα τους.
Τι αντίκτυπο θα έχει αυτή η νέα διαδρομή στα ευρωπαϊκά ταξίδια;
Ένας νέος σημαντικός σιδηροδρομικός κόμβος στη νότια Γερμανία είναι τεράστια είδηση για τα ευρωπαϊκά σιδηροδρομικά ταξίδια
Γιατί, λοιπόν, αυτή η τεράστια επένδυση και το σημαντικό χρονοδιάγραμμα έχει οριστεί να μεταμορφώσει τα ευρωπαϊκά σιδηροδρομικά ταξίδια; Λοιπόν, ο κύριος λόγος είναι η τοποθεσία.
Η Στουτγάρδη βρίσκεται στη νότια Γερμανία, κοντά στα σύνορα με τη Γαλλία και όχι πολύ μακριά από τα ελβετικά σύνορα. Οι νέοι σταθμοί και τα δρομολόγια υψηλής ταχύτητας θα ανοίξουν την Κεντρική Ευρώπη για περισσότερες διαδρομές που δεν χρειάζεται να περάσουν μέσω της διαδρομής υψηλής ταχύτητας προς το Βερολίνο.
Ορισμένες από τις ταχύτερες διαδρομές σε όλη την Ευρώπη χάνουν εντελώς την Κεντρική Ευρώπη αυτή τη στιγμή, επομένως υπάρχει τεράστιο κενό στο σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας. Η Deutsche Bahn ισχυρίζεται ότι αυτός ο νέος σιδηροδρομικός κόμβος «θα είναι σε θέση να προσφέρει σημαντικά περισσότερες και ταχύτερες συνδέσεις» σε όλη την Ευρώπη.
Σε τοπικό επίπεδο, η νέα διαδρομή υψηλής ταχύτητας σημαίνει ότι η διαδρομή από το Ουλμ προς το αεροδρόμιο της Στουτγάρδης θα μειωθεί από 1,35 ώρα σε 30 λεπτά και η διαδρομή από τη Στουτγάρδη προς το αεροδρόμιο θα μειωθεί από 27 λεπτά σε μόλις οκτώ λεπτά. Αυτές οι συνδέσεις ανοίγουν την περιοχή της Στουτγάρδης σε περισσότερες ημερήσιες εκδρομές, συμπεριλαμβανομένης της επίσκεψης μιας από τις καλύτερες γερμανικές πόλεις για καλοφαγάδες !
Αυτό είναι το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο της Ευρώπης και οι συνεχείς καθυστερήσεις επηρεάζουν περίπου δέκα εκατομμύρια επιβάτες τρένων μεγάλων αποστάσεων ετησίως. Speed είναι το όνομα του παιχνιδιού στην Ευρώπη, και με την αύξηση του ενδιαφέροντος για τα ευρωπαϊκά ταξίδια με τρένο, συμπεριλαμβανομένων των εξαιρετικών ταξιδιών με τρένο ύπνου , αυτό το έργο δεν μπορεί να ολοκληρωθεί αρκετά σύντομα.
Ο κεντρικός σταθμός στη Στουτγάρδη θα πρέπει να μετακομίσει στο νέο του σπίτι τον Σεπτέμβριο του 2026. Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις, εάν σχεδιάζετε ταξίδια πολύ εκ των προτέρων, να θυμάστε ότι ο σταθμός θα μπορούσε να βρίσκεται σε ένα από τα δύο μέρη εκείνη την εποχή.
Ποιες γερμανικές πόλεις είναι σιδηροδρομικοί κόμβοι αυτή τη στιγμή;
Η Βόρεια Γερμανία έχει αυτή τη στιγμή τους περισσότερους σημαντικούς σταθμούς
Με τη δημιουργία ενός νέου σιδηροδρομικού κόμβου στη Γερμανία, αξίζει να δείτε πού βρίσκονται τώρα οι κύριοι σιδηροδρομικοί κόμβοι. Ρεαλιστικά, υπάρχουν τρεις κύριοι σιδηροδρομικοί κόμβοι στη Γερμανία.
Βερολίνο
Μόναχο
Κολόνια
Το Βερολίνο και η Κολωνία βρίσκονται στα βορειοανατολικά και βορειοδυτικά της χώρας, αντίστοιχα. Ενώ το Μόναχο βρίσκεται στα νότια της χώρας, είναι στην ανατολική πλευρά, πιο κοντά στην Αυστρία παρά στην Ελβετία.
Έτσι, με την ολοκλήρωση του σταθμού της Στουτγάρδης, θα υπάρχουν γερμανικοί σιδηροδρομικοί κόμβοι στα τέσσερα βασικά τεταρτημόρια της χώρας. Αυτό επιτρέπει τη δημιουργία περισσότερων διακρατικών δικτύων.
Τρέχουσες δημοφιλείς διαδρομές προς τη Γερμανία
Παρίσι προς Βερολίνο
Βρυξέλλες προς Κολωνία
Μόναχο προς Σάλτσμπεργκ
Βερολίνο προς Πράγα
Μόναχο προς Ζυρίχη
Λονδίνο προς Βερολίνο (μέσω Παρισιού ή Βρυξελλών)
Τρέχοντα διεθνή απευθείας τρένα προς ΣτουτγάρδηΠαρίσι
Ζυρίχη
Υπάρχουν επίσης δημοφιλείς διαδρομές με μία αλλαγή από το Άμστερνταμ, τις Βρυξέλλες και το Λονδίνο. Ωστόσο, πρέπει είτε να πάτε μέσω Παρισιού είτε σε έναν από τους άλλους γερμανικούς κόμβους. Η Στουτγάρδη ελπίζει να σχεδιάσει πιο άμεσες διεθνείς διαδρομές με ένα νέο δίκτυο υψηλής ταχύτητας και εκσυγχρονισμένο μεγαλύτερο σταθμό
Τα περισσότερα από τα δημοφιλή δρομολόγια μέσω της Γερμανίας γίνονται γρήγορα κράτηση. Αποτελούν την κύρια αρτηρία που συνδέει τη Δυτική και την Ανατολική Ευρώπη και είναι δημοφιλή στα interrailers. Μπορείτε να αγοράσετε ένα πάσο Interrail, το οποίο σας δίνει μεγαλύτερη ευελιξία για να εξερευνήσετε την Ευρώπη με τρένο.
Έτσι, για άλλη μια φορά, το Stuttgart 21 Project καθυστερεί, αυτή τη φορά μέχρι το τέλος του 2026. Με το σπειροειδές κόστος, θα ολοκληρωθεί ποτέ αυτό το έργο που διαρκεί πάνω από 15 χρόνια; Το ελπίζουμε!