Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2024

Να η ευκαιρία για τον ΟΣΕ


Γράφει ο Σωτήρης Βενέτης

Όπως καταφανέστατα καταδεικνύει το ρεπορτάζ του ιστοτόπου "Magnesia News", ο ΟΣΕ οφείλει άμεσα να αποκαταστήσει τις σιδηροδρομικές γραμμές σε διάφορα σημεία μεταξύ Αναύρου και Αγριάς.


Αυτή η "υποχρέωση" μπορεί και να είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τον ΟΣΕ προκειμένου:

α. να προβεί παράλληλα σε "διορθώσεις" στην επικάλυψη των σιδηροδρομικών γραμμών στην παραλία Αγριάς, οι οποίες καλύφθηκαν πρόσφατα με τσιμέντο, ανοίγοντας τον αναγκαίο "αύλακα" για την άνετη διέλευση του "όνυχα" των τροχών των σιδ/κών συρμών

β. να επισκευάσει και ανατάξει τις σιδ/κές γραμμές σε ολόκληρο το μήκος από τον Άναυρο Βόλου έως τον σιδ/κό σταθμό Αγριάς

γ. να μεταφέρει τον σταθμό αναχώρησης από τα Άνω Λεχώνια που βρίσκεται σήμερα σε εκείνον του Αναύρου και λειτουργήσει το τραίνου του Πηλίου από τον Άναυρο έως τις Μηλιές ως εξής:

i. Άναυρος - Αγριά σιδηροδρομικώς

ii. Αγριά - Άνω Λεχώνια με μετεπιβίβαση σε λεωφορείο

iii. Άνω Λεχώνια - Μηλιές σιδηροδρομικώς.

Ο ΟΣΕ χρειάζεται να συνάψει μία συμφωνία leasing για δυο αρθρωτά λεωφορεία "αστικού τύπου" τα οποία θα μετεπιβιβάζουν τους επιβάτες το ένα από την Αγριά προς τα Άνω Λεχώνια και το δεύτερο από τα Άνω Λεχώνια προς την Αγριά!

Δια του τρόπου αυτού θα παύσουν και όλες εκείνες οι... "παράτονες" φωνές, οι οποίες ισχυρίζονται ότι "οι σιδηροδρομικές γραμμές είναι μεν μνημείο πολιτισμού, αλλά ο ΟΣΕ τις έχει μετατρέψει σε... σκουπιδότοπο"!

Η ευκαιρία είναι εξαιρετική και ευελπιστώ ότι αυτή τη φορά οι αρμόδιοι και υπηρεσιακοί παράγοντες των ελληνικών σιδηροδρόμων δεν θα την αφήσουν να πάει χαμένη...

Με εκτίμηση

Σ. Βενέτης

Υ.Γ.: Πέρασε αρκετός καιρός για το τορνάρισμα των σιδηροδρομικών τροχών των δύο δηζελαμαξών, οι οποίες κατέβηκαν από τα Άνω Λεχώνια στο μηχανοστάσιο του Βόλου, ταυτόχρονα, διακόπτοντας εντελώς αδικαιολόγητα τα σιδηροδρομικά δρομολόγια του τραίνου του Πηλίου! Μάλιστα δε, ο ΟΣΕ υποσχέθηκε να εκδώσει σχετική ανακοίνωση για το θέμα, κάτι το οποίο δεν έγινε ποτέ!

Μπορεί να μας διαφωτίσει για το πότε σκοπεύει να επιστρέψει τις δύο δηζελομηχανές στα Άνω Λεχώνια προκειμένου να επανακάμψουν τα σιδηροδρομικά δρομολόγια σε μία σιδηροδρομική γραμμή με τεράστια επιβατική ζήτηση και μάλιστα σε διεθνές επίπεδο;

sidirodromikanea.blogspot.com