Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024

Τερεζάκης (CEO ΟΣΕ): Είναι γεγονός ότι συμβαίνουν αρκετά περιστατικά


Την επικίνδυνη, για χιλιάδες πολίτες, εικόνα που επικρατεί στους ελληνικούς σιδηροδρόμους επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά ένα περιστατικό που έλαβε χώρα πριν λίγες ημέρες όταν τρένο του προαστιακού μπήκε σε γραμμή του μετρό. Και δυστυχώς, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, το επιβεβαιώνει.

Πηγή: Reporter.gr

«Είναι γεγονός ότι συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό αρκετά περιστατικά τα οποία έχουν το καθένα την ξεχωριστή του σημασία. Αυτό το οποίο έγινε πριν από μία εβδομάδα και το οποίο είναι λίγο αξιοπερίεργο γιατί αποφασίστηκε κάποιοι να το δημοσιοποιήσουν μία εβδομάδα μετά παρόλο που εμείς σαν οργανισμός αλλά και η Hellenic Train αμέσως κάναμε τις ενέργειες, βγάλαμε εκτός υπηρεσίας τους εμπλεκόμενους, ετοιμάζουμε πορίσματα που θα πάνε στη ΡΑΣ. Δεν είναι ότι θελήσαμε να κρύψουμε το οτιδήποτε», είπε στο MEGA ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.

Για το αν υπήρχε κίνδυνος να πέσει το ένα τρένο πάνω στο άλλο στο περιστατικό στη Δουκίσσης Πλακεντίας, σημειώνει:

«Κατηγορηματικά κανένας. Ήταν όλο το τμήμα με τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση, άρα το επερχόμενο τρένο προφανώς γύρω στα 4 χλμ. πριν είχε κόκκινο φωτόσημο και ήταν υποχρεωμένο να σταματήσει. Ο σταθμάρχης υπηρεσίας που είχε τον ρόλο ρυθμιστή κυκλοφορίας στο ΣΚΑ, περίμενε κανονικά να του έρθει το τρένο που πήγαινε στο μετρό. Χάραξε διαδρομή για το τρένο του μετρό. Ενδιάμεσα, επειδή υπήρχαν κάποιες καθυστερήσεις, προηγήθηκε, για να μειώσουμε τις καθυστερήσεις, το τρένο του προαστιακού. Ο τηλεδιοικητής δεν το κατάλαβε εγκαίρως και άφησε τη χάραξη με τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση ως έχει για το τρένο του μετρό. Ο επερχόμενος προαστιακός, παραβιάζοντας δύο φωτοσήματα που του έλεγαν ότι θα μπει σε γραμμή μετρό, συνέχισε να κινείται».

Σύμφωνα με τον κ. Τερεζάκη:

«Είναι πρόβλημα μεικτό, δεν είναι μόνο πρόβλημα εκπαίδευσης. Είναι εκπαίδευσης, πειθαρχίας, σεβασμού των κανονισμών που υπάρχουν. Εδώ με σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση που έλεγε σαφές μήνυμα στον μηχανοδηγό ότι θα μπεις σε μια διαδρομή που δεν είσαι εξουσιοδοτημένος να μπεις, εντούτοις μπήκε. Από εκεί και πέρα τι μπορεί να κάνει το σύστημα;».

«Μιλάμε για επαγγελματίες οι οποίοι έχουν ως κύριο μέλημα να μεταφέρουν ασφαλώς επιβάτες. Οποιαδήποτε προσωπική διένεξη μπορεί να υπάρξει, είναι αδύνατο και αδιανόητο να μπορεί να μπει στην σφαίρα προσωπικής διένεξης πάνω στη δουλειά μας», σημειώνει ο ίδιος.

sidirodromikanea.blogspot.com