Το Τόκιο φιλοξενεί τους πιο πολυσύχναστους σιδηροδρομικούς σταθμούς του κόσμου και πολλοί από αυτούς μπορεί να είναι εφιάλτης για επίσκεψη. Ποια είναι όμως τα χειρότερα από τα χειρότερα;
Η Ιαπωνία είναι διάσημη για τους παγκοσμίου επιπέδου δημόσιους σιδηροδρόμους της. Από τα εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας shinkansen (τρένα με σφαίρες) έως αξιόπιστες τοπικές υπηρεσίες, τα τρένα της Ιαπωνίας φημίζονται για καλό λόγο. Ως πρωτεύουσα του έθνους, το Τόκιο είναι ο σύνδεσμος του τεράστιου σιδηροδρομικού δικτύου της Ιαπωνίας και το σπίτι των μεγαλύτερων και πολυσύχναστων σταθμών της. Τούτου λεχθέντος, ποιος είναι ο χειρότερος σιδηροδρομικός σταθμός στο Τόκιο;
Οι περισσότεροι σταθμοί στην Ιαπωνία είναι γεμάτοι , με επτά από τους δέκα πιο πολυσύχναστους ανάμεσά τους. Είναι επίσης διαβόητα για τις μπερδεμένες διατάξεις. Χαρακτηριστικά των σταθμών του Τόκιο είναι τα ελικοειδή περάσματα που συνδέονται με πολυκαταστήματα, εστιατόρια και εμπορικές στοές. Ακόμη και οι ντόπιοι μπορούν να χαθούν μέσα τους. Οι απόψεις διίστανται, ωστόσο, για το ποιος είναι ο χειρότερος σταθμός στο Τόκιο. Και ακόμη και οι καλύτερες γραμμές τρένου για να ζεις στο Τόκιο .
Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε για πέντε από τους χειρότερους σταθμούς στο Τόκιο και μπορείτε να είστε ο κριτής.
Σταθμός Shinjuku
Φωτογραφία: iStock voyata
Είτε είστε τουρίστας για πρώτη φορά είτε έμπειρος επισκέπτης, η πλοήγηση στον πιο πολυσύχναστο σιδηροδρομικό σταθμό του κόσμου είναι μια συντριπτική εμπειρία. Ζητήστε από οποιονδήποτε Ιάπωνα ή ξένο ταξιδιώτη να το περιγράψει και πιθανότατα θα συγκρίνουν τον σταθμό Shinjuku με έναν λαβύρινθο.
Ο σταθμός Shinjuku στεγάζει οκτώ πολυκαταστήματα, περισσότερες από διακόσιες εξόδους, δώδεκα γραμμές και τριάντα πέντε πλατφόρμες. Προσθέστε ένα σκηνικό από φαινομενικά ατελείωτες κατασκευαστικές εργασίες και θα έχετε μια συνταγή για να γίνετε καλά και να χαθείτε πραγματικά.
Η ανάπλαση πλησιάζει στο τέλος και τα σχέδια για το βελτιωμένο Shinjuku Grand Terminal στοχεύουν να κάνουν την πλοήγηση πολύ πιο ομαλή. Δυστυχώς, η προβλεπόμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης είναι το 2046, οπότε ο σταθμός Shinjuku πιθανότατα θα παραμείνει σε αυτήν τη λίστα για μερικές δεκαετίες.Επιβάτες ανά ημέρα : 3,6 εκατομμύρια
Γραμμές : 12
Πλατφόρμες : 35
Σταθμός Shibuya
Φωτογραφία: iStock Davslens Photography
Ο Shibuya είναι ένας άλλος σημαντικός σταθμός που εμπλέκεται στην κατασκευαστική αναταραχή. Το αποτέλεσμα είναι η συνεχής εναλλαγή των διαδρομών μεταφοράς μεταξύ των κατακερματισμένων γραμμών τρένων του σταθμού, μαζί με αυξημένη συμφόρηση και σύγχυση. Οι είσοδοι στο σταθμό JR είναι ιδιαίτερα γεμάτες και οι στενές πλατφόρμες σημαίνουν ότι ο Shibuya είναι ο λιγότερο καλά εξοπλισμένος για ζήτηση από όλους τους μεγάλους σταθμούς της γραμμής Yamanote.
Ακόμα πιο σοβαρά παράπονα προέρχονται από γονείς με καρότσια, χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων και οποιονδήποτε άλλον δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τις πολλές σκάλες και τις κυλιόμενες σκάλες του σταθμού Shibuya. Η έλλειψη ανελκυστήρων αντιπροσωπεύει μια απαράδεκτη έλλειψη προσβασιμότητας για τον δεύτερο πιο πολυσύχναστο σταθμό του Τόκιο.
Η σωτήρια χάρη; Ο επανασχεδιασμός του Shibuya πρόκειται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας και θα πρέπει να κάνει τον σταθμό έναν από τους πιο ελκυστικούς και εύχρηστους σταθμούς του Τόκιο.Επιβάτες ανά ημέρα : 3 εκατομμύρια
Γραμμές : 9
Πλατφόρμες : 14
Σταθμός Ikebukuro
Φωτογραφία: PIXTA/ Ryuji
Ο τρίτος πιο πολυσύχναστος σταθμός του Τόκιο είναι μια διχαστική είσοδος σε αυτή τη λίστα. Μερικοί επιβάτες εκτιμούν την απλή κάτοψη που μοιάζει με πλέγμα. Ο σταθμός είναι πράγματι εύκολος στην πλοήγηση σε σύγκριση με το Shinjuku και το Shibuya. Αλλά οι επικριτές λένε ότι δεν κυκλοφορεί γύρω από τον σταθμό, και αυτό είναι το θέμα - είναι να βγαίνει.
Το Ikebukuro έχει οκτώ μεγάλες εξόδους, αλλά το να φτάσεις στη δεξιά χρειάζεται πολύ χρόνο. Ακολουθώντας την πινακίδα του σταθμού είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσανατολιστείτε αφού σχεδόν όλα μέσα φαίνονται ίδια. Δυστυχώς, πολλές πινακίδες δεν περιλαμβάνουν αριθμούς εξόδων, πράγμα που σημαίνει ότι είναι εύκολο να παρασυρθείτε σε ένα από τα γύρω πολυκαταστήματα του σταθμού, αν δεν είστε προσεκτικοί. Λιανική θεραπεία, κανείς;Επιβάτες ανά ημέρα : 2,7 εκατομμύρια
Γραμμές : 8
Πλατφόρμες : 26
Σταθμός Τόκιο
Φωτογραφία: iStock/ woojpn
Από έξω, ο σταθμός του Τόκιο είναι μακράν ο πιο όμορφος σιδηροδρομικός σταθμός της πρωτεύουσας. Η εμβληματική πρόσοψη από κόκκινο τούβλο την καθιστά ένα από τα πιο αγαπημένα ορόσημα της πόλης. Δυστυχώς, η απήχηση του σταθμού είναι κάτι περισσότερο από βαθιά.
Το μεγαλύτερο παράπονο των επιβατών για τον σταθμό του Τόκιο είναι ο σχεδόν πλήρης διαχωρισμός των πλευρών Marunouchi και Yaesu. Η λανθασμένη έξοδος μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να περιηγηθείτε ολόκληρο το κτίριο για να φτάσετε στον προορισμό σας, με λίγες βολικές συντομεύσεις.
Οι χρόνοι μεταφοράς μεταξύ ορισμένων γραμμών είναι επίσης υπερβολικοί. Ιδιαίτερα η γραμμή Keiyo μοιάζει σαν να ανήκει σε έναν εντελώς διαφορετικό σταθμό. Όλα αυτά είναι ιδιαίτερα απογοητευτικά για τους ταξιδιώτες που κάνουν κράτηση στο shinkansen, για τους οποίους ο χρόνος είναι σημαντικός. Ίσως κανένας σταθμός στο Τόκιο δεν απαιτεί τόσο πολύ προσχεδιασμό για ασφαλείς συνδέσεις.
Αλλά hey, τουλάχιστον το κτίριο είναι όμορφο.Επιβάτες ανά ημέρα : 1,1 εκατομμύρια
Γραμμές : 16
Πλατφόρμες : 28
Σταθμός Οτεμάχης
Φωτογραφία: iStock/ winhorse Ο μεγαλύτερος σταθμός του μετρό του Τόκιο.
Ο μεγαλύτερος σταθμός του μετρό του Τόκιο είναι ένας άλλος κόμβος επιβατών που είναι γνωστός για τους εκπληκτικούς χρόνους μεταφοράς. Περπατήστε μεταξύ των γραμμών Hanzomon και Tozai για πρώτη φορά και ίσως αναρωτηθείτε αν βρίσκεστε ακόμα στον ίδιο σταθμό από τον οποίο ξεκινήσατε.
Η διάταξη του Otemachi δεν είναι τόσο μπερδεμένη όσο οι μεγαλύτεροι σταθμοί αυτής της λίστας, αλλά δεν διαθέτει επίσης τα προνόμια των μεγάλων κόμβων, όπως οι ζωντανές επιλογές για ψώνια ή φαγητό. Αντίθετα, μια μεταφορά μπορεί να σας οδηγήσει στο υπόγειο ενός κτιρίου γραφείων χωρίς περιγραφή, αλλά αυτό δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Διαφορετικά, είναι απλώς ένα υπόγειο δίκτυο από γκρίζες σήραγγες που νιώθουν ότι δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Από τη θετική πλευρά, η μετακίνηση μέσω Otemachi θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τον ημερήσιο αριθμό βημάτων σας.
Επιβάτες ανά ημέρα : 312.000
Γραμμές : 5
Πλατφόρμες : 10
Δεν είναι όλα άσχημα
Φωτογραφία: PIXTA/ momoΜία γραμμή τρένου και τρεις εύκολες εξόδους.
Δεν είναι όλοι οι σταθμοί του Τόκιο ο εφιάλτης των επιβατών. Ο Shinagawa και ο Ueno είναι δύο σημαντικοί σταθμοί που ενσωματώνουν πολλές σιδηροδρομικές γραμμές και υπηρεσίες shinkansen σε λογικές διαμορφώσεις, με όλα τα απαραίτητα καταστήματα και εστιατόρια στην πορεία.
Ο σταθμός Harajuku είναι μια άλλη ιστορία επιτυχίας. Οι πρόσφατες ανακαινίσεις έχουν προσθέσει χώρο για ανάσα και η δημοφιλής ξύλινη πρόσοψη του παλιού σταθμού θα ανακατασκευαστεί έως το 2026. Ας ελπίσουμε ότι είναι ένας επανασχεδιασμός που προοιωνίζεται για μετασχηματισμούς μεγαλύτερης κλίμακας στο μέλλον.
sidirodromikanea.blogspot.com