The Class 507 Preservation Society
Το 507001 αποκαταστάθηκε σε μπλε και γκρι χρώμα British Rail για να τιμήσει τη μακροχρόνια υπηρεσία του
Ένας λάτρης των σιδηροδρόμων αγόρασε ένα τρένο της δεκαετίας του 1970 για 1 £ σε μια προσπάθεια να το σώσει από τα σκραπ.
bbc.com
Ο Ρόμπερτ Χάμπτον, 41 ετών, ελπίζει τώρα να συγκεντρώσει 10.000 λίρες για να μεταφέρει το τρένο Merseyrail Class 507 σε μουσείο.
Ο σύμβουλος πληροφορικής είπε ότι είχε όμορφες αναμνήσεις από ημερήσιες εκδρομές στα παλιά τρένα και ήθελε να «σώσει ένα κομμάτι της ιστορίας του Merseyside».
Τα τρένα της κλάσης 507, που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το 1978, αντικαθίστανται από τον στόλο της κλάσης 777.
Ο Ρόμπερτ Χάμπτον είπε ότι ήθελε να «σώσει ένα κομμάτι της ιστορίας του Μέρσεϊσαϊντ»
«Τα τρένα της κλάσης 507 είναι τα τρένα μας», είπε.
"Πολλά τρένα λειτουργούν σε όλη τη χώρα, αλλά το 507... λειτούργησε μόνο στο δίκτυο Merseyrail."
Ο κ. Hampton είπε ότι είχε μια «συναισθηματική προσκόλληση» με τον στόλο και τον συνέδεε πάντα με τις καλοκαιρινές διακοπές.
«Ήταν πάντα μια απόλαυση να πηγαίνεις σε αυτά τα τρένα», είπε.
"Έχουν μεγάλο χαρακτήρα. Αντιπροσωπεύουν την τεχνολογία της δεκαετίας του 1970."
Το τρένο που αγόρασε ο κ. Hampton είναι το πρώτο του στόλου, το 507001, το οποίο όπως λέει «έχει ιδιαίτερη θέση στην ιστορία των σιδηροδρόμων».
«Όχι μόνο είναι το πρώτο της κατηγορίας του και επομένως το παλαιότερο που βρίσκεται ακόμα σε υπηρεσία, αλλά χρησίμευε και ως Βασιλικό Τρένο», είπε.
«Στις 25 Οκτωβρίου 1978, η βασίλισσα Ελισάβετ Β' αποκάλυψε μια πλάκα στο σταθμό Moorfields για να ανοίξει το δίκτυο Merseyrail, πριν ταξιδέψει με το 507 001 στο Kirkby», είπε.
Το 507001 αποκαταστάθηκε πρόσφατα σε μπλε και γκρι απόχρωση της British Rail για να τιμήσει τη μακροχρόνια υπηρεσία του, για την οποία ο κ. Hampton είπε ότι το έκανε "κάτι σαν διασημότητα μεταξύ των λάτρεις των σιδηροδρόμων".
«Τα τρένα της κλάσης 507 είναι τα τρένα μας», είπε.
"Πολλά τρένα λειτουργούν σε όλη τη χώρα, αλλά το 507... λειτούργησε μόνο στο δίκτυο Merseyrail."
Ο κ. Hampton είπε ότι είχε μια «συναισθηματική προσκόλληση» με τον στόλο και τον συνέδεε πάντα με τις καλοκαιρινές διακοπές.
«Ήταν πάντα μια απόλαυση να πηγαίνεις σε αυτά τα τρένα», είπε.
"Έχουν μεγάλο χαρακτήρα. Αντιπροσωπεύουν την τεχνολογία της δεκαετίας του 1970."
Το τρένο που αγόρασε ο κ. Hampton είναι το πρώτο του στόλου, το 507001, το οποίο όπως λέει «έχει ιδιαίτερη θέση στην ιστορία των σιδηροδρόμων».
«Όχι μόνο είναι το πρώτο της κατηγορίας του και επομένως το παλαιότερο που βρίσκεται ακόμα σε υπηρεσία, αλλά χρησίμευε και ως Βασιλικό Τρένο», είπε.
«Στις 25 Οκτωβρίου 1978, η βασίλισσα Ελισάβετ Β' αποκάλυψε μια πλάκα στο σταθμό Moorfields για να ανοίξει το δίκτυο Merseyrail, πριν ταξιδέψει με το 507 001 στο Kirkby», είπε.
Το 507001 αποκαταστάθηκε πρόσφατα σε μπλε και γκρι απόχρωση της British Rail για να τιμήσει τη μακροχρόνια υπηρεσία του, για την οποία ο κ. Hampton είπε ότι το έκανε "κάτι σαν διασημότητα μεταξύ των λάτρεις των σιδηροδρόμων".
Το τρένο 507001 λειτουργεί στο Merseyrail από το 1978
Τα Class 507 κατασκευάστηκαν από την British Rail Engineering Limited στο Holgate Road Works, York.
Ορισμένα από αυτά έχουν ήδη διαλυθεί, ενώ τα υπόλοιπα θα διαλυθούν μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες.
Μετά τη δημιουργία του The Class 507 Preservation Society, ο κ. Hampton πλησίασε τα τρένα Angel με την ιδέα του και εξασφάλισε μια συμφωνία για ονομαστική £1.
Θα αναλάβει την κυριότητα του τρένου το καλοκαίρι, όταν θα αποσυρθεί.
Ο κ. Hampton βρήκε ένα σπίτι για τη μονάδα στο Tanat Valley Railway στο North West Shropshire.
Αλλά η μονάδα πρέπει να μετακινηθεί οδικώς, η οποία θα κοστίσει περίπου 10.000 £.
Ο κ. Hampton ξεκίνησε μια καμπάνια crowdfunding.
Είπε ότι ελπίζει ότι το τρένο θα μπορούσε να γίνει εκπαιδευτικό έκθεμα στο νέο του σπίτι.
«Πολύ ιδιαίτερο τρένο»
Ο Mark Hignett, από το κέντρο επισκεπτών του Nant Mawr, δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος που ένα τρένο που μετέφερε την Elizabeth II έρχεται στο Nant Mawr.
«Η περιοχή έχει πολλές ιστορικές συνδέσεις με το Λίβερπουλ – μεγάλο μέρος του νερού της πόλης προέρχεται από τη λίμνη Vyrnwy που απέχει μόλις 20 μίλια από εμάς.
"Ανυπομονούμε να φιλοξενήσουμε αυτό το πολύ ιδιαίτερο τρένο."
Ένας εκπρόσωπος της Angel Trains δήλωσε: «Η Angel Trains είναι περήφανη που υποστηρίζει την Class 507 Preservation Society και τους έχει δωρίσει την Class 507001.
"Ανυπομονούμε να δούμε τη συμβολή της Class 507 στην ιστορία των σιδηροδρόμων της Περιφέρειας του Λίβερπουλ, που γιορτάζεται για τις επόμενες γενιές."
Τα Class 507 κατασκευάστηκαν από την British Rail Engineering Limited στο Holgate Road Works, York.
Ορισμένα από αυτά έχουν ήδη διαλυθεί, ενώ τα υπόλοιπα θα διαλυθούν μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες.
Μετά τη δημιουργία του The Class 507 Preservation Society, ο κ. Hampton πλησίασε τα τρένα Angel με την ιδέα του και εξασφάλισε μια συμφωνία για ονομαστική £1.
Θα αναλάβει την κυριότητα του τρένου το καλοκαίρι, όταν θα αποσυρθεί.
Ο κ. Hampton βρήκε ένα σπίτι για τη μονάδα στο Tanat Valley Railway στο North West Shropshire.
Αλλά η μονάδα πρέπει να μετακινηθεί οδικώς, η οποία θα κοστίσει περίπου 10.000 £.
Ο κ. Hampton ξεκίνησε μια καμπάνια crowdfunding.
Είπε ότι ελπίζει ότι το τρένο θα μπορούσε να γίνει εκπαιδευτικό έκθεμα στο νέο του σπίτι.
«Πολύ ιδιαίτερο τρένο»
Ο Mark Hignett, από το κέντρο επισκεπτών του Nant Mawr, δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος που ένα τρένο που μετέφερε την Elizabeth II έρχεται στο Nant Mawr.
«Η περιοχή έχει πολλές ιστορικές συνδέσεις με το Λίβερπουλ – μεγάλο μέρος του νερού της πόλης προέρχεται από τη λίμνη Vyrnwy που απέχει μόλις 20 μίλια από εμάς.
"Ανυπομονούμε να φιλοξενήσουμε αυτό το πολύ ιδιαίτερο τρένο."
Ένας εκπρόσωπος της Angel Trains δήλωσε: «Η Angel Trains είναι περήφανη που υποστηρίζει την Class 507 Preservation Society και τους έχει δωρίσει την Class 507001.
"Ανυπομονούμε να δούμε τη συμβολή της Class 507 στην ιστορία των σιδηροδρόμων της Περιφέρειας του Λίβερπουλ, που γιορτάζεται για τις επόμενες γενιές."
Ένας εκπρόσωπος της Συνδυασμένης Αρχής της Περιφέρειας του Λίβερπουλ είπε ότι η αρχή ευχήθηκε καλή επιτυχία στην ομάδα με την εκστρατεία της.
sidirodromikanea.blogspot.com