Συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Τερεζάκη, είχε ο δήμαρχος Κιλελέρ Θανάσης Νασιακόπουλος σε συνέχεια των επαφών, που είχαν πριν από ένα περίπου μήνα, στα γραφεία του ΟΣΕ, στην Αθήνα.
Μίνα Μαυρογιάννη
ertnews.gr
Συγκεκριμένα ο κ. Τερεζάκης επικεφαλής κλιμακίου του ΟΣΕ και ο κ. Νασιακόπουλος επισκέφθηκαν τις δύο γέφυρες, τη σιδηροδρομική και την οδογέφυρα, που βρίσκονται στην περιοχή των αποθηκών της ΕΑΣ, στη Χάλκη. Κατά τη διάρκεια της επιτόπιας επίσκεψης, συζήτησαν διεξοδικά το θέμα της κατασκευής από τον ΟΣΕ νέων γεφυρών. Το πλάτος των υφιστάμενων είναι μικρό και αναντίστοιχο με το εύρος της κοίτης του χειμάρρου Γκοσμπασανιώτη, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πλημμυρικά φαινόμενα σε ακραίες καιρικές συνθήκες, όπως για παράδειγμα στις πλημμύρες του προηγούμενου Σεπτεμβρίου.
Ο Δήμαρχος ζήτησε αρχικά να αντικατασταθεί η σιδηροδρομική γέφυρα, πριν ολοκληρωθούν οι εργασίες που αφορούν στην ηλεκτροδότηση της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου, και παράλληλα να κατασκευαστεί νέα παράπλευρη γέφυρα, που θα αντικαταστήσει την παλιά υπάρχουσα, για την εξυπηρέτηση της κίνησης και κυρίως των αγροτικών μηχανημάτων.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ διαβεβαίωσε τον δήμαρχο, ότι η κατασκευή της σιδηροδρομικής γέφυρας περιλαμβάνεται ήδη στη μελέτη που συντάσσεται και αφορά την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου. Στην ίδια μελέτη προβλέπεται να ενταχθεί και η κατασκευή της παράπλευρης οδογέφυρας.
Ο Θανάσης Νασιακόπουλος ζήτησε επίσης από τον κ. Τερεζάκη, αφενός την τοποθέτηση ηλεκτρικών μπαρών σε όλες τις διαβάσεις της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλου, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η ασφαλής διέλευση των οχημάτων και αφ’ ετέρου την ασφαλτόστρωση του παράπλευρου με τη σιδηροδρομική γραμμή δρόμου, από το Αρμένιο έως και τα όρια του Δήμου Κιλελέρ προς τη Λάρισα. Αυτό το έργο θα εξυπηρετήσει την κίνηση των οχημάτων του ΟΣΕ αλλά και τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής. Να σημειωθεί ότι έκταση 20 μέτρων εκατέρωθεν της γραμμής έχει απαλλοτριωθεί και είναι στην κυριότητα του ΟΣΕ. Ο κ. Τερεζάκης απάντησε, ότι θα προχωρήσει τη μελέτη και για τα δύο αιτήματα.
Συζητήθηκε, επίσης, η διάνοιξη των υφιστάμενων γεφυρών εντός των ορίων του δήμου Κιλελέρ, στη σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών – Θεσσαλονίκης που διέρχεται από τις κοινότητες του Δήμου Μικρό Βουνό, Δοξαράς, Κάμπος και Κραννώνας. Η διάνοιξη των γεφυρών έχει ενταχθεί σε υφιστάμενη μελέτη του ΟΣΕ. Και αυτό το έργο κρίνεται απαραίτητο για να αποφευχθούν φαινόμενα του περασμένου Φθινοπώρου.
sidirodromikanea.blogspot.com