Κυριακή 14 Μαΐου 2023

Η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Ο αρμόδιος για την υποδομές υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης μίλησε πριν λίγες ημέρες από τη Θεσσαλονίκη –από την οποία κατάγεται- για τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη.

 Για τη νέα οδική σύνδεση του λιμανιού με την ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό, που κατασκευάζεται αυτή την περίοδο, ώστε η κυκλοφορία να διεξάγεται μέσω οδογέφυρας απρόσκοπτα, χωρίς να παρεμβάλλονται ισόπεδοι κόμβοι και σηματοδότες, είπε ότι θα δοθεί στην κυκλοφορία τους πρώτους μήνες του 2024. 
Για το μετρό είπε ότι τελειώνει και για το Flyover, την υπερυψωμένη περιφερειακή οδό, ότι ξεκινά. Επίσης ο κ. Καραγιάννης υποστήριξε ότι ο προγραμματισμός για τα αντιπλημμυρικά έργα, τις 17 νέες σχολικές μονάδες, καθώς και όλα τα υπόλοιπα οδικά έργα που γίνονται στη Θεσσαλονίκη «προχωρά με συνέπεια, συνέχεια και σταθερότητα». 
Δεν ακούσαμε όμως κάτι για τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Έργο που αν και είναι μικρού μεγέθους εκκρεμεί δεκαετίες, χωρίς ιδιαίτερη πρόοδο τα τέσσερα τελευταία χρόνια. Ένα έργο που (δήθεν) έχει αναλάβει η ΕΡΓΟΣΕ, η οποία όμως χαμένη στη μετάφραση και στις διαβουλεύσεις κινείται πιο αργά και από… χελώνα. 
Χρόνια τώρα οι διοικήσεις της ΟΛΘ ΑΕ –και η σημερινή του κ. Θάνου Λιάγκου με ιδιαίτερη επιμονή- εξηγούν στους εκάστοτε κυβερνώντες ότι χωρίς συνδυασμένες μεταφορές (πλοίο – τρένο) το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δεν μπορεί να αναβαθμιστεί επί της ουσίας, ακόμη και αν –λέμε τώρα- η επέκταση της 6ης προβλήτας υλοποιηθεί σύντομα. Ας ελπίσουμε να υπάρξουν σύντομα εξελίξεις και σε αυτό το μέτωπο...

voria.gr
sidirodromikanea.blogspot.com