Σιδηροδρομικά Νέα

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα
  • Δρομολόγια τραίνων
  • Η ιστορία μας
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνήστε μαζί μας

Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023

Δημόσια αγαθά, ιδιωτικά κέρδη και πολιτική ευθύνη

Σύμφωνα με έρευνα της Κομισιόν που έγινε το 2019, περίπου το 80% του σιδηροδρομικού έργου γίνεται από τις μεγάλες κρατικές εταιρείες σιδηροδρόμου ή τις εταιρείες που δημιουργήθηκαν για να τις διαδεχθούν, στο πλαίσιο της κάθετης απελευθέρωσης

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Το πρώτο επίπεδο πολιτικής ευθύνης είναι η αντικειμενική ευθύνη, ήτοι εκείνη που ανήκει στα πρόσωπα που ασκούν τη διακυβέρνηση.

Την ευθύνη αυτή για την τραγωδία των Τεμπών την έχει η κυβέρνηση. Ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών, που ήδη παραιτήθηκε, ανέλαβε μέρος της ευθύνης αυτής, αλλά το ζήτημα δεν εξαντλείται εκεί.
Πέρα από την αναγκαία «συγγνώμη» που έδωσε ο ίδιος ο πρωθυπουργός, οφείλονται εξηγήσεις, αναλυτικές και συγκεκριμένες, από τα πρόσωπα που διαχειρίστηκαν συμβάσεις, υποδομές και προσωπικό.
Χρειάζεται να εξηγηθούν οι πολιτικοί χειρισμοί που έγιναν, οι οποίοι οδήγησαν σε ελλείψεις προσωπικού, ανεπάρκεια διαδικασιών ελέγχου και μη ολοκλήρωση αναγκαίων υποδομών σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς και εθνικούς σχεδιασμούς.

Ασφαλώς, όταν πρόκειται για δημόσιες υποδομές υπάρχει και μια προϊστορία. Το κράτος έχει συνέχεια. Ή τουλάχιστον θα έπρεπε να έχει. Αυτό όμως δεν αναιρεί στο παραμικρό την ευθύνη των κυβερνώντων, αφού οι «προηγούμενοι» έχουν ήδη χρεωθεί πολιτική ευθύνη στις εκλογές, αλλά και επειδή στην περίπτωση των προβλημάτων που ενδεχομένως κληροδοτήθηκαν, αυτά θα έπρεπε να έχουν εντοπιστεί, ανακοινωθεί και επιλυθεί.

Ουδείς απαλλάσσεται, αλλά δεν έχουν και όλοι ίσο μερίδιο ευθύνης.

Ο νέος υπουργός ανακοίνωσε, ύστερα από το δυστύχημα, μέτρα για ενίσχυση του προσωπικού και μείωση του μεταφορικού έργου. Είναι προφανές ότι αυτά τα προβλήματα θα έπρεπε να έχουν εντοπιστεί και επιλυθεί από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκαν. Η αβελτηρία κόστισε πολλές ανθρώπινες ζωές.

Το δεύτερο επίπεδο ευθύνης αφορά τις πολιτικές και ιδεολογικές επιλογές. Επιλογές ανάμεσα στον δημόσιο χαρακτήρα των μεταφορών και την ιδιωτικοποίησή τους. Ανάμεσα στην ενίσχυση του προσωπικού και τις περικοπές κόστους. Ανάμεσα στις επενδύσεις σε υποδομές και το επιχειρηματικό κέρδος.

Ενα από τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν, για παράδειγμα, είναι αν έγιναν «εκπτώσεις» τόσο στις προβλέψεις για υλοποίηση επενδύσεων από την ιδιωτική εταιρεία που εκμεταλλεύεται τα τρένα όσο και στις υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου για υλοποίηση έργων υποδομής, στη σύμβαση που υπεγράφη μεταξύ των δύο πλευρών τον Απρίλιο του 2022.

Ή ακόμη εάν η μείωση του προσωπικού του ΟΣΕ, λόγω συνταξιοδοτήσεων και μη ανανέωσης, ήταν ένα διαχειριστικό λάθος ή πολιτική επιλογή στο όνομα της προώθησης των ΣΔΙΤ.

Ακόμα και η ίδια η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΕΝΟΣΕ, που έγινε υπό την πίεση της Ε.Ε. και της τρόικας το 2017, πρέπει να τεθεί «στο μικροσκόπιο».

Η Ε.Ε. προωθεί εδώ και 20 χρόνια την απελευθέρωση της αγοράς σιδηροδρόμων στο όνομα του ανταγωνισμού, ο οποίος υποτίθεται ότι θα ρίξει τις τιμές, όπως έγινε και στις αερομεταφορές.

Αλλά ο αντίλογος είναι ότι το «σπάσιμο» της αγοράς των σιδηροδρόμων αφήνει το υψηλό κόστος της υποδομής και της ασφάλειας στο Δημόσιο, ενώ δίνει τα κερδοφόρα «φιλέτα» του μεταφορικού έργου σε ιδιώτες, οι οποίοι συχνά καταλήγουν να εκμεταλλεύονται ένα ιδιωτικό μονοπώλιο.

Σύμφωνα με έρευνα της Κομισιόν που έγινε το 2019, περίπου το 80% του σιδηροδρομικού έργου γίνεται από τις μεγάλες κρατικές εταιρείες σιδηροδρόμου ή τις εταιρείες που δημιουργήθηκαν για να τις διαδεχθούν, στο πλαίσιο της κάθετης απελευθέρωσης. Με άλλα λόγια, στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. η αγορά «έσπασε» σε διαφορετικές εταιρείες, αλλά δεν υπάρχει ακόμα ανταγωνισμός στα δρομολόγια.

Και βέβαια, μιλάμε για μια πολύ σημαντική αγορά, όπου κυριαρχούν κυρίως γερμανικά, γαλλικά αλλά και ιταλικά συμφέροντα, με τις κρατικές εταιρείες σιδηροδρόμων να είναι οι μεγαλύτερες στην Ευρώπη (η γερμανική Deutsche Bahn, η γαλλική SNCF και η ιταλική FSI), ενώ κυριαρχούν και μεγάλες «εθνικές βιομηχανίες», όπως η γερμανική Siemens, η γαλλική Alstom και η ιταλική Ansaido.

Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΕΝΟΣΕ, που έχει μετονομαστεί σε Hellenic Train, έγινε με τη μεταβίβασή της στους… κρατικούς ιταλικούς σιδηροδρόμους.

Θα πρέπει, επομένως, όχι μόνο να καταλογιστούν οι ευθύνες εκεί όπου ανήκουν και να επιμεριστούν σε όλους όσοι έχουν μερίδιο, αλλά και να επανεξεταστεί συνολικά το πλαίσιο στο οποίο παρέχονται οι σιδηροδρομικές υπηρεσίες, αλλά και όλα τα δημόσια αγαθά.

Γιατί το σίγουρο είναι ότι για όσα συνέβησαν το βάρος της ευθύνης δεν μπορεί να πέσει στους δημοσίους υπαλλήλους ή σε κάποιες «συντεχνίες», πολλώ δε μάλλον που ήταν οι εργαζόμενοι που έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου. Ούτε, βέβαια, η λύση είναι… λιγότερο Κράτος.

newmoney.gr
sidirodromikanea.blogspot.com



Αναρτήθηκε από Σιδηροδρομικά Νέα στις 10:19 μ.μ.
Ετικέτες Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

Μεταφραστής ιστοσελίδας-Site translator

Ακολουθήστε μας στο Twitter!

Follow @SidirodromikaNe

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κατηγορίες

  • Τα Σιδηροδρομικά Νέα σήμερα
  • Ο Κόσμος σε δύο ράγες
  • Μετρό-Ειδήσεις
  • Επιβάτες
  • Η ιστορία του σιδηροδρόμου
  • Σε Τροχιά Συνταξιοδότησης
  • Τα Απίστευτα στο Σιδηρόδρομο
  • Τα «Σ.Ν» ταξιδεύουν στην Ελλάδα και στο Κόσμο
  • Τεχνολογία στα τρένα
  • Τραμ-Ειδήσεις
  • Άρθρα και Απόψεις για το Σιδηρόδρομο
  • Τα τραγούδια των τρένων
  • Ο Αθλητισμός στον Σιδηρόδρομο
  • Η λογοτεχνία και η ποίηση στο σιδηρόδρομο
  • Μοντελισμός
  • Ο κινηματογράφος στον σιδηρόδρομο
  • Εύρεση Εργασίας
  • Ζωντανές Μεταδόσεις και Εκπομπές

Φόρτωση...

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • Μ. Μυτακίδης των «Active Member» για τα Τέμπη: Ίσως μέσα στο τρένο βρίσκονταν οι απαντήσεις στα όνειρά μας
  • «Πήρε τη μηχανή για να ξεσκάσει» – Ποιος ήταν ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ
  • Με νομοσχέδιο που κατατέθηκε στην βουλή: Μέτρα ενίσχυσης των θέσεων εργασίας σε ΟΣΕ και ΟΑΣΑ
  • Ελευθέριος Καραγιαννίδης: Μηχανοδηγός με περγαμηνές.
  • Άρθρο «κλειδί» για το GSMR στα τρένα είχε εντοπίσει ο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ που σκοτώθηκε - Τι έλεγε 2 ώρες πριν το τροχαίο δυστύχημα

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK

ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ YouTube

  • Νέο Κανάλι "Σιδηροδρομικά Νέα"
  • Εμβόλιμα Νέα - Βίντεο "Σ.Ν" έως 25/7/2013
Σιδηροδρομικά Νέα

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Ιστότοποι που διαβάζουμε

  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑ | myblogs.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2023 (1308)
    • ▼  Μαρτίου 2023 (712)
      • Αλήθειες και ερωτήματα για την τραγωδία του ΟΣΕ.
      • Εγκρίθηκαν από όλα τα κόμματα πλην ΚΚΕ και ΜεΡΑ25 ...
      • ΟΣΕΘ: Νομοθετική Ρύθμιση για το Σταθμό Μετεπιβίβασ...
      • Σαν σήμερα το 1987: Πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχ...
      • ΟΣΕ: Σταδιακή επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δ...
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΣΟΣΕ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΟΥ ΕΚΛΙΠΟΝΤΟΣ...
      • Τέμπη: Προφυλακιστέος ο επιθεωρητής κυκλοφορίας το...
      • Νέα σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Γερμανίας – Ολλανδ...
      • “Προσοχή τραίνα”: Αυτή ήταν η μόνη προειδοποιητική...
      • Τέμπη: Ποιους «δείχνει» ως υπαίτιους της τραγωδίας...
      • Τέμπη: «Από τα χαλίκια μπορούμε να μάθουμε για τη ...
      • Εκτροχιασμός τρένου στην Μινεσότα
      • Τέμπη: Ακαταδίωκτο θεσπίζει η κυβέρνηση για τα μέλ...
      • Απάντηση σε αναδημοσίευσή μας.
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΟΥ ΕΚΛΙΠΟΝΤΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΚΩ...
      • Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο στην Ελλάδα -Όλες οι λεπ...
      • Ελκτική μηχανή σε αναμονή!
      • Επιτέλους! Τέλος στα μπαλώματα
      • Μ. Μυτακίδης των «Active Member» για τα Τέμπη: Ίσω...
      • Πάτρα: Νυχτερινός εφιάλτης για οδηγό ΙΧ με το «ρομ...
      • Στις 3 Απριλίου επιστρέφουν τα δρομολόγια των τρέν...
      • Τέμπη: Ενώπιον του εφέτη ανακριτή σήμερα ο Επιθεωρ...
      • Λάρισα: Αυτοψία κάνουν ειδικοί που όρισαν συγγενεί...
      • Υπουργείο Μεταφορών: Μπαράζ συναντήσεων με εργαζόμ...
      • Αυτοψία στο απαρχαιωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο Θεσσ...
      • Hellenic Train: Ξεκινούν εμπορευματικά τρένα από ...
      • Όλαφ Σολτς: Επιτάχυνση των μεταρρυθμίσεων και έργω...
      • Τα βρήκαν ΟΣΕ - Hellenic Train: Ξεκινούν οι εμπορε...
      • Βουλή: Υπερψηφίστηκαν στην Επιτροπή τα μέτρα στήρι...
      • Συντάξεις: Έφτασε η ώρα πληρωμής, από αύριο στην τ...
      • Σε απεργία την ερχόμενη εβδομάδα, προσανατολίζοντα...
      • Ο Παναγιώτης Τερεζάκης, Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ γι...
      • Τέμπη: Πήρε εξιτήριο ο φοιτητής που βρισκόταν στο ...
      • Αλαλούμ σε μετρό - ΗΣΑΠ: Για υποχρεωτικές μάσκες σ...
      • Το Βελιγράδι δεν έχει πλέον σιδηροδρομικές συνδέσε...
      • Οι "καμπάνες" χτυπούσαν χρόνια στον ΟΣΕ: Καταδίκη ...
      • Οι ευθύνες χάνονται και τα τρένα δεν ξεκινούν
      • Ερωτήσεις, για τις κλοπές ηλεκτρολογικού υλικού κα...
      • Με σημαντικά θέματα στην ατζέντα η αυριανή συνεδρί...
      • Συντάξεις: Ποιοι βγαίνουν έως 9 χρόνια νωρίτερα κα...
      • Πώς μια ευρωπαϊκή χώρα σχεδιάζει μια «σιδηροδρομικ...
      • Επανεκκίνηση σιδηροδρόμου: Πιθανώς και από αύριο ξ...
      • Επικουρικές συντάξεις: Βάζουν λεφτά στην τσέπη του...
      • Χαρακόπουλος: Να επεκταθούν σε βάθος 20ετίας τα μέ...
      • «Πήρε τη μηχανή για να ξεσκάσει» – Ποιος ήταν ο Δι...
      • Τέμπη: Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους κι ο μόνι...
      • Ελευθέριος Καραγιαννίδης: Μηχανοδηγός με περγαμηνές.
      • Με νομοσχέδιο που κατατέθηκε στην βουλή: Μέτρα εν...
      • Θανατηφόρο τροχαίο στον Βόλο: ΙΧ παραβίασε κόκκινο...
      • Χωρίς πιστοποίηση 80 μηχανοδηγοί της Hellenic Trai...
      • Τέμπη: Σε στρατόπεδο στο Βελεστίνο τα μοιραία βαγόνια
      • Γραπτές εγγυήσεις ζητά η Hellenic Train για την επ...
      • Κανονικά λειτουργούν σήμερα Μετρό και Τραμ -Γιατί ...
      • Τραγωδία στα Τέμπη: Εκθεση «5+5» σημείων για ευθύν...
      • Η επιστροφή του Μοχάμεντ πίσω στην Ειδομένη
      • Τραγική η κατάσταση στο σιδηροδρομικό δίκτυο: Αφημ...
      • Ένα παιδί αναζητά την ελπίδα
      • Ψυχαγωγικός Όμιλος Σιδηροδρομικών: Συναυλία-μνημόσ...
      • Άρθρο «κλειδί» για το GSMR στα τρένα είχε εντοπίσε...
      • 90χρονος υπέβαλε μήνυση γιατί ο στρατός και η πολι...
      • Σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη: Ελεύθερος με πε...
      • Κανονικά αύριο τα δρομολόγια του Μετρό
      • Βίντεο ντοκουμέντο από το τροχαίο που σκοτώθηκε ο ...
      • Κομισιόν: «Πολύ καλή η συζήτηση» στην Αθήνα μετά τ...
      • Θλίψη και πόνο για την απροσδόκητη απώλεια του σιδ...
      • Εικόνες από το τόπο του τροχαίου δυστυχήματος με θ...
      • Νεκρός σε τροχαίο ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ
      • Περιμένοντας τα τρένα να σφυρίξουν και πάλι.
      • Σταθμός Δεκελείας: Εισιτήρια για το τρένο από ψηστ...
      • Ξανά απεργία την Τρίτη 28/3 σε μετρό, ηλεκτρικό, τ...
      • Επιβατικός σιδηροδρομικός σταθμός Θεσσαλονίκης: ΕΡ...
      • Τρένα: Δεν ξεκίνησαν τα δρομολόγια για Κιάτο και Α...
      • Αντί τρένα φορτηγά στα λιμάνια
      • Αχαΐα: Οι πολίτες ψηφίζουν «δαγκωτό»… τρένο
      • Συντάξεις: Αναδρομικά για Δώρα και επικουρικές έως...
      • Δεν ξεκινάει για Κιάτο ούτε σήμερα ο προαστιακός, ...
      • Γερμανία: «Παραλύουν» σήμερα οι σιδηροδρομικές και...
      • Πώς έμεινε στα χαρτιά η Ακαδημία του ΟΣΕ
      • Το πρώτο απευθείας εμπορευματικό τρένο της Μόσχας ...
      • Τέμπη: «Είμαι έτοιμος να κάνω βάρδια μόνος μου», έ...
      • Ξεκινούν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εργασιών ...
      • Τρένα: Αυτό είναι το πόρισμα της Αρχής Διαφάνειας ...
      • Στις παλιές σιδηροδρομικές ράγες του «ελληνικού Μά...
      • Στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης: Σε κλίμα έ...
      • Τέμπη: «Βροχή» οι προτάσεις για μνημείο - Το εκκλη...
      • Δικαστική “καμπάνα” 200.500 ευρώ στον ΟΣΕ: Αποκλει...
      • Οργανωμένο πλιάτσικο και δολιοφθορές στον ΟΣΕ μετά...
      • Ξημερώματα Κυριακής αλλάζουμε ώρα
      • Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Τεχνικούς συμβούλους δ...
      • Ο ΟΣΕ οπισθοδρόμησε στο 1960!
      • Από το αρχείο μας: Τραίνο στην Ήπειρο;
      • Καχριμάνης για Μητσοτάκη και τρένο: «Ήταν αληθινές...
      • Οικογένεια ασβών... σταμάτησε τα τρένα στην Ολλανδία
      • Επανεκκινεί ο σιδηρόδρομος μετά τα Τέμπη; Στον αέρ...
      • Μελέτες στον κάλαθο των αχρήστων: Ένα τρένο που δε...
      • Τέλος οι λαμαρίνες του μετρό στο σιδηροδρομικό στα...
      • Ισόβια για όσους κλέβουν σιδηροδρομικό υλικό που ο...
      • Συντάξεις και επίδομα προσωπικής διαφοράς - Πότε θ...
      • Αλλαγή ώρας 2023: Αύριο πηγαίνουμε τα ρολόγια μας ...
      • Στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης αύριο: Επιμ...
    • ►  Φεβρουαρίου 2023 (305)
    • ►  Ιανουαρίου 2023 (291)
  • ►  2022 (2734)
    • ►  Δεκεμβρίου 2022 (233)
    • ►  Νοεμβρίου 2022 (216)
    • ►  Οκτωβρίου 2022 (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2022 (166)
    • ►  Αυγούστου 2022 (194)
    • ►  Ιουλίου 2022 (182)
    • ►  Ιουνίου 2022 (251)
    • ►  Μαΐου 2022 (174)
    • ►  Απριλίου 2022 (238)
    • ►  Μαρτίου 2022 (259)
    • ►  Φεβρουαρίου 2022 (279)
    • ►  Ιανουαρίου 2022 (296)
  • ►  2021 (3228)
    • ►  Δεκεμβρίου 2021 (274)
    • ►  Νοεμβρίου 2021 (255)
    • ►  Οκτωβρίου 2021 (230)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2021 (295)
    • ►  Αυγούστου 2021 (171)
    • ►  Ιουλίου 2021 (227)
    • ►  Ιουνίου 2021 (321)
    • ►  Μαΐου 2021 (288)
    • ►  Απριλίου 2021 (271)
    • ►  Μαρτίου 2021 (279)
    • ►  Φεβρουαρίου 2021 (313)
    • ►  Ιανουαρίου 2021 (304)
  • ►  2020 (3962)
    • ►  Δεκεμβρίου 2020 (273)
    • ►  Νοεμβρίου 2020 (222)
    • ►  Οκτωβρίου 2020 (302)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2020 (338)
    • ►  Αυγούστου 2020 (264)
    • ►  Ιουλίου 2020 (304)
    • ►  Ιουνίου 2020 (412)
    • ►  Μαΐου 2020 (335)
    • ►  Απριλίου 2020 (318)
    • ►  Μαρτίου 2020 (365)
    • ►  Φεβρουαρίου 2020 (436)
    • ►  Ιανουαρίου 2020 (393)
  • ►  2019 (4261)
    • ►  Δεκεμβρίου 2019 (412)
    • ►  Νοεμβρίου 2019 (347)
    • ►  Οκτωβρίου 2019 (207)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2019 (258)
    • ►  Αυγούστου 2019 (347)
    • ►  Ιουλίου 2019 (398)
    • ►  Ιουνίου 2019 (302)
    • ►  Μαΐου 2019 (382)
    • ►  Απριλίου 2019 (486)
    • ►  Μαρτίου 2019 (376)
    • ►  Φεβρουαρίου 2019 (346)
    • ►  Ιανουαρίου 2019 (400)
  • ►  2018 (4723)
    • ►  Δεκεμβρίου 2018 (402)
    • ►  Νοεμβρίου 2018 (408)
    • ►  Οκτωβρίου 2018 (396)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2018 (375)
    • ►  Αυγούστου 2018 (275)
    • ►  Ιουλίου 2018 (367)
    • ►  Ιουνίου 2018 (375)
    • ►  Μαΐου 2018 (428)
    • ►  Απριλίου 2018 (378)
    • ►  Μαρτίου 2018 (488)
    • ►  Φεβρουαρίου 2018 (388)
    • ►  Ιανουαρίου 2018 (443)
  • ►  2017 (4927)
    • ►  Δεκεμβρίου 2017 (418)
    • ►  Νοεμβρίου 2017 (442)
    • ►  Οκτωβρίου 2017 (424)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2017 (488)
    • ►  Αυγούστου 2017 (350)
    • ►  Ιουλίου 2017 (409)
    • ►  Ιουνίου 2017 (370)
    • ►  Μαΐου 2017 (465)
    • ►  Απριλίου 2017 (345)
    • ►  Μαρτίου 2017 (385)
    • ►  Φεβρουαρίου 2017 (356)
    • ►  Ιανουαρίου 2017 (475)
  • ►  2016 (5209)
    • ►  Δεκεμβρίου 2016 (455)
    • ►  Νοεμβρίου 2016 (377)
    • ►  Οκτωβρίου 2016 (368)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2016 (392)
    • ►  Αυγούστου 2016 (353)
    • ►  Ιουλίου 2016 (516)
    • ►  Ιουνίου 2016 (447)
    • ►  Μαΐου 2016 (488)
    • ►  Απριλίου 2016 (502)
    • ►  Μαρτίου 2016 (513)
    • ►  Φεβρουαρίου 2016 (424)
    • ►  Ιανουαρίου 2016 (374)
  • ►  2015 (4211)
    • ►  Δεκεμβρίου 2015 (407)
    • ►  Νοεμβρίου 2015 (409)
    • ►  Οκτωβρίου 2015 (406)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2015 (366)
    • ►  Αυγούστου 2015 (256)
    • ►  Ιουλίου 2015 (268)
    • ►  Ιουνίου 2015 (367)
    • ►  Μαΐου 2015 (399)
    • ►  Απριλίου 2015 (365)
    • ►  Μαρτίου 2015 (364)
    • ►  Φεβρουαρίου 2015 (325)
    • ►  Ιανουαρίου 2015 (279)
  • ►  2014 (4227)
    • ►  Δεκεμβρίου 2014 (313)
    • ►  Νοεμβρίου 2014 (422)
    • ►  Οκτωβρίου 2014 (417)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2014 (368)
    • ►  Αυγούστου 2014 (254)
    • ►  Ιουλίου 2014 (329)
    • ►  Ιουνίου 2014 (359)
    • ►  Μαΐου 2014 (356)
    • ►  Απριλίου 2014 (347)
    • ►  Μαρτίου 2014 (394)
    • ►  Φεβρουαρίου 2014 (367)
    • ►  Ιανουαρίου 2014 (301)
  • ►  2013 (3664)
    • ►  Δεκεμβρίου 2013 (380)
    • ►  Νοεμβρίου 2013 (345)
    • ►  Οκτωβρίου 2013 (324)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2013 (348)
    • ►  Αυγούστου 2013 (282)
    • ►  Ιουλίου 2013 (327)
    • ►  Ιουνίου 2013 (279)
    • ►  Μαΐου 2013 (303)
    • ►  Απριλίου 2013 (279)
    • ►  Μαρτίου 2013 (252)
    • ►  Φεβρουαρίου 2013 (252)
    • ►  Ιανουαρίου 2013 (293)
  • ►  2012 (2698)
    • ►  Δεκεμβρίου 2012 (288)
    • ►  Νοεμβρίου 2012 (330)
    • ►  Οκτωβρίου 2012 (297)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2012 (249)
    • ►  Αυγούστου 2012 (206)
    • ►  Ιουλίου 2012 (220)
    • ►  Ιουνίου 2012 (181)
    • ►  Μαΐου 2012 (148)
    • ►  Απριλίου 2012 (208)
    • ►  Μαρτίου 2012 (225)
    • ►  Φεβρουαρίου 2012 (168)
    • ►  Ιανουαρίου 2012 (178)
  • ►  2011 (1634)
    • ►  Δεκεμβρίου 2011 (181)
    • ►  Νοεμβρίου 2011 (133)
    • ►  Οκτωβρίου 2011 (135)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2011 (152)
    • ►  Αυγούστου 2011 (95)
    • ►  Ιουλίου 2011 (131)
    • ►  Ιουνίου 2011 (105)
    • ►  Μαΐου 2011 (123)
    • ►  Απριλίου 2011 (124)
    • ►  Μαρτίου 2011 (172)
    • ►  Φεβρουαρίου 2011 (107)
    • ►  Ιανουαρίου 2011 (176)
  • ►  2010 (1965)
    • ►  Δεκεμβρίου 2010 (246)
    • ►  Νοεμβρίου 2010 (129)
    • ►  Οκτωβρίου 2010 (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2010 (288)
    • ►  Αυγούστου 2010 (119)
    • ►  Ιουλίου 2010 (147)
    • ►  Ιουνίου 2010 (192)
    • ►  Μαΐου 2010 (139)
    • ►  Απριλίου 2010 (122)
    • ►  Μαρτίου 2010 (141)
    • ►  Φεβρουαρίου 2010 (94)
    • ►  Ιανουαρίου 2010 (102)
  • ►  2009 (112)
    • ►  Δεκεμβρίου 2009 (90)
    • ►  Νοεμβρίου 2009 (22)
Σιδηροδρομικά Νέα © 2009-2023. Εικόνες θέματος από hfng. Από το Blogger.