Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2022

Σιδηροδρομικό δυστύχημα Μόναχο: Η έρευνα συνεχίζεται με επίκεντρο τον μηχανοδηγό

Η ανάκτηση των περισσότερων τμημάτων του τρένου έχει πλέον ολοκληρωθεί. Άλλα τμήματα έχουν επανατοποθετηθεί στις ράγες και έχουν μεταφερθεί στο Ebenhausen.

Νικόλαος Σκριτλής

Ωστόσο, η πίστα και η παρακείμενη οδός B11 παραμένουν κλειστές. Το δυστύχημα προκάλεσε τεράστιες ζημιές στις εναέριες γραμμές, τις σιδηροτροχιές και την γραμμή.

Η έρευνα για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Schäftlarn συνεχίζεται. Οι ερευνητές ανακρίνουν μάρτυρες και επεξεργάζονται βουνά δεδομένων.

Μέχρι αργά το βράδυ, τα συνεργεία ήταν απασχολημένα με την αποκατάσταση των αμαξοστοιχιών υπό θυελλώδεις και βροχερές συνθήκες.

Η πυροσβεστική υπηρεσία και η οργάνωση τεχνικής βοήθειας βοήθησαν και πάλι. Δεν είναι γνωστό το πότε θα κυκλοφορήσουν και πάλι τα τρένα.

Σύμφωνα με την Deutsche Bahn, μόνο όταν απομακρυνθούν τα κατεστραμμένα τρένα μπορούν να εκτιμηθούν και να αποκατασταθούν οι ζημιές.

Εν τω μεταξύ, οι έρευνες μετά τη σύγκρουση των S-Bahn επικεντρώνονται όλο και περισσότερο σε ένα σήμα στάσης που είχε τεθεί σε κόκκινο χρώμα – και σε έναν από τους οδηγούς των βαγονιών.

Ο 54χρονος, ο οποίος εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο με σοβαρά τραύματα, πιθανώς παραβίασε το σήμα του στοπ, εξήγησαν οι ερευνητές. Ωστόσο, είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν επρόκειτο για ανθρώπινο ή τεχνικό λάθος.

Ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας S-Bahn από το Wolfratshausen είχε ξεκινήσει από τον σταθμό του Ebenhausen-Schäftlarn με κατεύθυνση το Μόναχο, παρόλο που το καθυστερημένο S-Bahn από το Μόναχο βρισκόταν ακόμη στη μονή γραμμή.

Μένει να αποσαφηνιστεί γιατί ένα σύστημα ασφαλείας δεν σταμάτησε το τρένο. Η έρευνα θα διαρκέσει εβδομάδες, ίσως και μήνες.

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

grland.info
sidirodromikanea.blogspot.com