Το Εθνικό Σιδηροδρομικό Δίκτυο των Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ) βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στην ολοκλήρωσή του, με την παράδοση της σιδηροδρομικής γραμμής στα σύνορα με τη Σαουδική Αραβία. Μόλις ολοκληρωθεί, θα καλύψει όλη τη χώρα για εμπορευματική και επιβατική κίνηση και θα ενσωματωθεί στα γειτονικά δίκτυα .
Της Majorie van Leijen
Οι οικοδομικές εργασίες για το πακέτο Α του δεύτερου σταδίου έχουν ολοκληρωθεί, ήταν η ανακοίνωση σε μια εικονική συνάντηση για τον έλεγχο της τελευταίας προόδου των κατασκευαστικών εργασιών αυτήν την εβδομάδα. Αυτό περιλαμβάνει το τμήμα 139 χιλιομέτρων που συνδέει το Ruwais με το Ghuweifat στα σύνορα με τη Σαουδική Αραβία.
Πριν την ώρα του
Το πακέτο Α του δεύτερου σταδίου ανακοινώθηκε επίσημα στις 29 Ιανουαρίου 2020 και παραδόθηκε δύο μήνες νωρίτερα. «Σε μια εποχή όπου πολλοί τομείς υπόκεινται σε επιβράδυνση λόγω των προκλήσεων που παρουσιάζει η πανδημία COVID-19, η Etihad Rail συνέχισε να προχωρά και να ολοκληρώνει το έργο σύμφωνα με τους σαφώς καθορισμένους στόχους και το ολοκληρωμένο σχέδιο εργασίας», δήλωσε ο Σεβασμιώτατος Ο Σεΐχης Theyab bin Mohamed bin Zayed Al Nahyan, Πρόεδρος του Δικαστηρίου του Πρίγκιπα του Αμπού Ντάμπι και Πρόεδρος της Etihad Rail.
«Σε όλη τη διάρκεια, η Etihad Rail εξασφάλισε τη συνέχεια των επιχειρήσεων εφαρμόζοντας παράλληλα τα απαιτούμενα προληπτικά μέτρα υγείας και ασφάλειας για όλους τους εργαζόμενους».
Σιδηρόδρομος Etihad
Ο Etihad Rail θα συνδέσει τελικά ζωτικές περιοχές στα επτά εμιράτα μέσω μιας γραμμής που εκτείνεται σε πάνω από 1200 χιλιόμετρα. Το πρώτο στάδιο έχει ήδη ολοκληρωθεί και περιλαμβάνει μια γραμμή 264 χιλιομέτρων από το Habshan στο Al Ruwais. Εδώ, κοκκοποιημένο θείο από την Εθνική Εταιρεία Πετρελαίου του Αμπού Ντάμπι μεταφέρεται για εξαγωγή.
Καθ 'όλη τη διάρκεια του 2021, η Etihad Rail ήταν επιτυχής στην κράτηση του 40 % της ετήσιας μεταφορικής ικανότητας του δικτύου, η οποία μέχρι την ολοκλήρωση του δεύτερου σταδίου θα ανέλθει σε 60 εκατομμύρια τόνους αγαθών ετησίως. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω των εμπορικών συμφωνιών που έχει υπογράψει η Etihad Rail, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με τη Stevin Rock, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λατομείων στον κόσμο, τη Western Bainoona Group και την Al Ghurair Iron & Steel (AGIS).
Επόμενα βήματα
Εν τω μεταξύ, ήδη εκτελούνται εργασίες για τα πακέτα Β και Γ. Το πακέτο Β συνδέει το Tarif με το Saih Shuaib στην άκρη του Ντουμπάι. Το πακέτο C συνδέει το Saih Shuaib με το Sharjah.
Στην επόμενη φάση, τα βόρεια εμιράτα θα συνδεθούν με το Dubai Central, το Port Saqr και το Khor Fakkan, προσθέτοντας άλλα 250 χιλιόμετρα σιδηροδρόμων στη χώρα.
railfreight.com
sidirodromikanea.blogspot.com