Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

Ο σιδηροδρομικός σταθμός Denmark Hill είναι ο πρώτος στην Ευρώπη που χρησιμοποίησε πρωτοποριακή ηλιακή τεχνολογία για παραγωγή ενέργειας.

Ο σταθμός Denmark Hill έγινε ο πρώτος σιδηροδρομικός σταθμός στην Ευρώπη που εγκατέστησε την τεχνολογία λεπτής μεμβράνης Flextron της BIPVco, μαζί με άλλες αναβαθμίσεις, μετά από έργα κόστους 7,5 εκατομμυρίων λιρών.

Τα εξελιγμένα και ευέλικτα ηλιακά πάνελ διαφέρουν από τα παραδοσιακά πάνελ «τύπου γυαλιού», που δεν απαιτούν πρόσθετη υποστήριξη βάρους και θα χρησιμοποιηθούν σε άλλους σταθμούς στο μέλλον.

Ο νέος τύπος φωτοβολταϊκής μεμβράνης που έχει τοποθετηθεί στη νέα οροφή έχει ενσωματωθεί στον πρωτοποριακό σχεδιασμό καθώς παράγει περισσότερη ενέργεια από τις ανάγκες του νέου κτιρίου, η οποία στη συνέχεια τοποθετείται ξανά στο ηλεκτρικό δίκτυο.
Πάνω από ένα αισθητικό φινίρισμα, τα πάνελ είναι επίσης αδιάβροχα και έχουν αυτοκαθαριζόμενο φύλλο από τεφλόν που δεν χρειάζεται συνεχή συντήρηση.
Μια νέα είσοδος, πιο άνετες εγκαταστάσεις αναμονής, προστατευμένες πλατφόρμες, καλύτερος φωτισμός,  είναι μόνο μερικά από τα οφέλη που πρέπει να περιμένουν οι επιβάτες.
Η ανάπτυξη χρηματοδοτήθηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου από το Τμήμα Μεταφορών και είναι η πρώτη αναβάθμιση «θετικών εκπομπών άνθρακα» στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Ο υπουργός σιδηροδρόμων Κρις Χίτον-Χάρις είπε ότι "αυτή η αναβάθμιση μετατρέπει έναν βικτοριανό σταθμό σε μια σύγχρονη εμπειρία για τους επιβάτες - μειώνοντας τον συνωστισμό, βελτιώνοντας την πρόσβαση και εισάγοντας νέο χώρο για ποδηλάτες και έργα τέχνης".

Πρόσθεσε, "καθιστώντας αυτήν τη νέα επέκταση στο Denmark Hill την πρώτη" θετική εκπομπή άνθρακα "με τη χρήση καινοτόμων ηλιακών τεχνολογιών καταδεικνύει επίσης τη φιλοδοξία μας να διασφαλίσουμε ότι το σιδηροδρομικό μας δίκτυο είναι πιο πράσινο για τους επιβάτες και καλύτερο για το περιβάλλον μας".

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Network Rail's Southern Region, John Halsall, δήλωσε ότι «το έργο που κάναμε στο Denmark Hill ήταν πρωτοποριακό από την άποψη της αναβάθμισης της υπάρχουσας βικτοριανής υποδομής με πολλούς τρόπους, συνδυάζοντας το μοντέρνο με το παλιό, και κυρίως καθιστώντας το προσβάσιμο και φιλικό προς  χρήση για τους επιβάτες. »

Πρόσθεσε, "καταφέραμε να ολοκληρώσουμε αυτό το έργο εγκαίρως και με προϋπολογισμό παρά τον αντίκτυπο του Covid, και αυτό είναι απόδειξη της σχέσης μας με την GTR, την Camberwell Society και τον Salvation Army που μας δανείζουν μέρος του ιστότοπού τους για τα έργα .. "

Η νέα αναβάθμιση του σταθμού έχει ήδη λάβει την αναγνώριση της βιομηχανίας και έχει επιλεγεί για δύο εθνικά βραβεία σιδηροδρόμων του 2021 - «Έργο υποδομής της χρονιάς» και «Βιώσιμη ανάπτυξη της χρονιάς».


railtechnologymagazine.com
Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea