Ευκαιρία να ξαναλειτουργήσουν τα εγκαταλελειμμένα σιδηροδρομικά δίκτυα και να γίνουν ηλεκτροκινούμενα και να κατασκευαστούν οι σχεδιασμένες από καιρό επεκτάσεις του δικτύου και συγκεκριμένα η Σύνδεση Καλαμπάκας Κοζάνης και διακλάδωση για Καστοριά Αλβανία καθώς και η Σιδηροδρομική Εγνατία.
Γεράσιμου Δώσσα
Βλέπω συχνά στην ΕΡΤ την σειρά ντοκιμαντέρ “Απίθανα ταξίδια με τρένο” με τον Philippe Gougler.https://www.ertflix.gr/category/taxidi/ Μια πολύ όμορφη εκπομπή, ενδιαφέρουσα που δείχνει το τρένα σε όλο τον το κόσμο και πως έχουν διαμορφωθεί οι κοινωνίες λόγω του τρένου που διέρχεται από τις περιοχές τους.
Η ιστορία για τα δίκτυα Αιτωλοακαρνανίας και ειδικά στο δίκτυο Πελοποννήσου και η κατάσταση εγκατάλειψής τους στην χώρα μας περιγράφεται στα παρακάτω άρθρα:
Επειδή είναι επίκαιρη πλέον όλη η συζήτηση για ηλεκτροκίνηση στο συνολικό πλάνο για πράσινες μεταφορές και σύμφωνα με τις οδηγίες για την προτεραιότητα που έχουν οι σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ευρώπη καθώς και στα Διαρθρωτικά ταμεία και ειδικά στο Ταμείο Ανάκαμψης είναι ευκαιρία να ξαναλειτουργήσουν τα εγκατελειμμένα δίκτυα και να γίνουν ηλεκτροκινούμενα καθώς επίσης να κατασκευαστουν οι σχεδιασμένες από καιρό επεκτάσεις του Σιδηροδρομικού δικτύου και συγκεκριμένα η Σύνδεση Καλαμπάκας Κοζάνης και διακλάδωση για Καστοριά Αλβανία καθώς και η Σιδηροδρομική Εγνατία.
Τα ταξίδια με τρένο είναι τα πλέον όμορφα οικονομικά και φιλικά με το περιβάλλον. Είναι τώρα η ώρα για να πάρουν την θέση που τους αξίζει και στην χώρα μας που τόσο έχει απαξιώσει τον Σιδηρόδρομο.
efkozani.gr
sidirodromikanea