Μια υπογραφή σύμβασης όχι ό,τι κι ό,τι αλλά με πρωθυπουργική και υπουργική παρουσία, εν πομπή και οργάνοις.
Κι ας μας τάξανε στη Θεσσαλονίκη ότι θα έχουμε το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη. Μας πήρε πάλι τα ηνία η Αθήνα. «Το μεγάλο αυτό έργο θα έχει πολλά περιβαλλοντικά, αναπτυξιακά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Καινοτομίες σε τραίνα, σε υλικά και συστήματα καθιστούν τη Γραμμή 4 ανάμεσα στα πιο σύγχρονα και εξελιγμένα Μετρό παγκοσμίως» ανέφερε ο αντιπρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Έτσι όπως πάει, και να μου το θυμηθείτε, πρώτα θα εγκαινιαστεί η Γραμμή 4, ένα έργο 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ, και μετά θα κόψουμε κορδέλα στο «γεφύρι της Άρτας» στη Θεσσαλονίκη, το Μετρό της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης στην χώρα, της πρωτεύουσας της Μακεδονίας.
Έχουμε και λέμε λοιπόν: η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας θα συνδέει γειτονιές που μέχρι σήμερα είναι αποκομμένες. Η Γραμμή 4 του Μετρό θα εκτείνεται σε μήκος περίπου 13 χλμ από το Άλσος Βεϊκου στο Γαλάτσι έως το Γουδή, εντός των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου και θα περιλαμβάνει 15 σταθμούς. Για την κατασκευή του, η προβλεπόμενη διάρκεια υλοποίησης ανέρχεται στα 8 χρόνια.
Για την ιστορία, θα αναφέρω πως το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα έχει μήκος 9,6 χιλιόμετρα και θα διαθέτει 18 σταθμούς, ενώ κατασκευάζεται τα τελευταία είκοσι χρόνια, για να μην σας πάω πιο μακριά στην περιβόητη «τρύπα του Κούβελα». Οι κυβερνώντες μάλλον πήρα στα σοβαρά το θεσαλονικιώτικο «χαλλλαρά».
Δυο μέτρα, δυο σταθμά λες και η Θεσσαλονίκη ανήκει σε άλλη χώρα.
Επιστρέφω στην εκδήλωση της Γραμμής 4. Είδαμε στις φωτογραφίες τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τον υπουργό, τον Γενικό, τον εκπρόσωπο των εργολάβων, τον αντιπρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Εντύπωση μας έκανε η απουσία του προέδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Νίκου Ταχιάου. Και για το λόγο αυτό τον… ψάξαμε.
Δεν τον είδαμε ούτε στις φωτογραφίες να φιγουράρει μπροστά μπροστά και σκεφτήκαμε μήπως έλειπε γιατί… άρχισε να φτυαρίζει την γραμμή 4.
Σε μια δεύτερη αναζήτηση τον εντοπίσαμε σε μια φωτογραφία. Αναγνωρίσαμε την πλάτη του, στην δεύτερη σειρά.
«Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης, ο Αντιπρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε., κ. Νικόλαος Κουρέτας και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΒΑΞ, κ. Κωνσταντίνος Μιτζάλης» έγραφε το δελτίο τύπου.
Τώρα αναζητούμε γιατί τον αγνόησαν επιδεικτικά…
makthes.gr
sidirodromikanea