Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

Δημοπρατείται η σιδηροδρομική γραμμή Αίγιο-Ρίο -Δείτε τους νέους σταθμούς.

Μέσα στο Μάρτιο

Ακόμα δύο διαγωνισμοί πρόκειται να βγουν από την ΕΡΓΟΣΕ το επόμενο δίμηνο, στα πλαίσια της προώθησης των σιδηροδρομικών μεταφορών. Πρόκειται για το έργο της Β`φάσης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Αθήνας αλλά και το έργο της ολοκλήρωσης της νέας διπλής γραμμής Αίγιο-Ρίο.

Αίγιο-Ρίο
Πρόκειται για το σημαντικότερο έργο της τρέχουσας περιόδου. Αφορά την ολοκλήρωση της νέας διπλής γραμμής από το Αίγιο μέχρι το Ρίο. Η μεγάλη εργολαβία που έχει κόστος άνω των 120 εκατ. ευρώ, είναι σε τελικό στάδιο ωρίμανσης και τις επόμενες ημέρες η ΕΡΓΟΣΕ θα στείλει τα τεύχη δημοπράτησης στην Διαχειριστική Αρχή προς έγκριση. Αν δεν υπάρξουν σημαντικές παρατηρήσεις, τότε το έργο θα μπορέσει να προκηρυχθεί τον Μάρτιο.

Στο τμήμα Αίγιο-Ρίο, σήμερα εκτελούνται παράλληλα δύο εργολαβίες με αντικείμενο την δημιουργία υποδομής. Σε αυτή την εργολαβία θα συμπεριλαμβάνονται: η επιδομή (γραμμές), σηματοδότηση, ηλεκτροκίνηση, ETCS και οι νέοι σταθμοί και στάσεις Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα, Αγ. Βασίλειος, Ρίο και Μποζαϊτικα.

Τα έργα αναμένεται να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κατασκευαστικού κλάδου που βλέπουν νέα σιδηροδρομικά έργα μετά από αρκετό καιρό. Αυτά τα δύο νέα έργα έρχονται να προστεθούν σε άλλα δύο έργα της ΕΡΓΟΣΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, τις επόμενες ημέρες αναμένεται το πράσινο φως από τη Διαχειριστική Αρχή του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ του ΕΣΠΑ για το έργο της Β`φάσης του Κεντρικού Σταθμού της Αθήνας. Στη συνέχεια το Δ.Σ. θα πάρει απόφαση για τη δημοπράτηση του έργου και θα προκηρυχθεί.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, μέσα στον Ιανουάριο το έργο θα έχει βγει στον άερα με τη δημοπράτηση να τοποθετείται τον ερχόμενο Μάρτιο. Το έργο αφορά τον εκσυγχρονισμό ακόμα τριών αποβαθρών με την παράλληλη τοποθέτηση γραμμών ηλεκτροκίνησης, νέα επιδομή και σύγχρονες λειτουργίες (ανελκυστήρες, κυλιόμενες κλίμακες κ.α.).

Στο έργο συμπεριλαμβάνεται και η περίφημη υπόγεια σύνδεση του Κεντρικού Σταθμού με τον παρακείμενο σταθμό Μετρό “Σταθμός Λαρίσης” αλλά και Η/Μ εγκαταστάσεις εντός του σταθμού. Το κόστος του έργου αγγίζει τα 50 εκατ. ευρώ.

thebest.gr