Για τον Κώστα Αχ. Καραμανλή ακούγονται αρκετά. Αλλά ο ίδιος έχει καιρό να μιλήσει για τα μέτωπα που τον συνδέουν με την περιοχή. Ανθρωποι που τον γνωρίζουν διατείνονται ότι είναι χαρακτήρας που μιλάει μόνο όταν έχει κάτι να πει. Το ερώτημα είναι ότι δεν έχει τίποτα να πει, και ότι το νέο τρένο θα φτάσει επιφανειακά μέχρι την Πάτρα;
Ή μήπως δεν έχει έτοιμη την οριστική του πρόταση, η οποία προβλέπει υπογειοποιήσεις σε στρατηγικά σημεία; Μπορούμε να ρισκάρουμε την εκτίμηση ότι ισχύει το δεύτερο. Αλλοι πάλι λένε ότι η Αχαΐα δεν είναι μια περιοχή πολιτικά συμφέρουσα για την κυβέρνηση, κάτι που καταδείχθηκε με μπαράζ απορρίψεων από τις εκλογές μέχρι σήμερα, κάτι που εκδηλώθηκε με το Καλημέρα Σας, στην περίπτωση της Νομικής Πατρών. Αλλά ας μην φτάνουμε ως εκεί.
Παρακολουθώντας τις τοποθετήσεις στελεχών της ΝΔ, και κυρίως τη θέση που υπέγραψε ο τοπικός τομεάρχης Λυκούργος Σταυρουλόπουλος, φαίνεται ότι η οργάνωση της Αχαϊας κλείνει προς τη συμβιβαστική λύση: Η σχετική ανακοίνωση μιλούσε για «σύνθεση».
Είναι κάτι τέτοιο στις προθέσεις του υπουργού;
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Καραμανλής έχει ανταλλάξει απόψεις για το θέμα με βουλευτές Αχαϊας του κόμματος, αλλά στις συζητήσεις αυτές δεν δόθηκε δημοσιότητα. Φαίνεται πάντως ότι έχει παίξει άσχημο ρόλο η κακή επικοινωνία που υπάρχει μεταξύ Δήμου και υπουργού. Ενδιάμεσα πρόσωπα έχουν διαπιστώσει ότι ο κ. Καραμανλής έχει μείνει με την εντύπωση ότι η Πάτρα διεκδικεί ένα μετρό οκτώ χιλιομέτρων, κάτι που επαναλαμβάνει συνεχώς. Οι ίδιοι ευθυγραμμίζονται με την άποψη που έχει διατυπώσει η «Π», ότι δηλαδή χρειάζεται μια διεξοδική συζήτηση πόλης και υπουργείου, ώστε να εντοπιστούν τα σημεία όπου πρέπει και μπορεί ο νέος σιδηρόδρομος να βυθίζεται ώστε να μην ενοχλεί κατοικημένες περιοχές, κάτι που εάν επιτευχθεί θα δικαιώσει και τις δύο πλευρές, και τους πολίτες.
Με ψυχρές ανακοινώσεις, συγκεντρώσεις και τελεσίγραφα δεν μπορεί να υπάρξει πρόοδος.
ΤΟΥ ΚΩΝ. ΜΑΓΝΗ
pelop.gr