Οι εργαζόμενοι πανηγυρίζουν την ολοκλήρωση της διάνοιξης της
μήκους 11,56 χλμ σιδηροδρομικής σήραγγας Milin στο τμήμα μεταξύ Σιτσουάν-Θιβέτ.
Η σήραγγα είναι μία από τις έξι 10 χιλιομέτρων σήραγγες που κατασκευάζονται στο πιο δύσκολο τμήμα της γραμμής. Η σήραγγα Milin είναι περίπου 1200 μέτρα κάτω από την επιφάνεια και έχει μέσο υψόμετρο 3100μ.
Το τμήμα Lhasa - Nyingchi του σιδηροδρόμου Σιτσουάν-Θιβέτ θα είναι ο πρώτος ηλεκτροκίνητος σιδηρόδρομος στο Θιβέτ. Βρίσκεται στα νοτιοανατολικά του οροπεδίου Qinghai-Θιβέτ, μία από τις περιοχές με την ισχυρότερη κίνηση άσχημων καιρικών συνθηκών. Οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν ασθένειες λόγω του ύψους και τις δύσκολες καιρικές συνθήκες.
"Η επιτυχής διείσδυση της σήραγγας έχει δημιουργήσει μια νέα εμπειρία στην κατασκευή σιδηροδρομικών σηράγγων κάτω από εξαιρετικά σκληρές φυσικές συνθήκες", λέει ο China National Railway (CR). "Θα παρέχει μια πολύ χρήσιμη αναφορά για το τμήμα Yaan-Linzhi του σιδηροδρόμου Σιτσουάν-Θιβέτ, υπό προγραμματισμό, όσον αφορά τις δυνατότητες τεχνολογικής έρευνας και ανάπτυξης και τις πρακτικές κατασκευής μηχανικών έργων".
Η CR λέει ότι η εμπειρία που αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια της κατασκευής της γραμμής έχει αυξήσει την επιστημονική και τεχνολογική έρευνα και παράγει καινοτόμες τεχνικές για την υπερπήδηση προβλημάτων.
Μέχρι στιγμής έχουν χτιστεί 47 σήραγγες και 120 γέφυρες και η τοποθέτηση του επιδομής ολοκληρώθηκε σε 115,11 χλμ. της γραμμής.