Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ μιας εργολαβίας στο τμήμα από Ρίο μέχρι Πάτρα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχει εγκαταλειφθεί η προοπτική της υπόγειας διέλευσης του τρένου. Αλλά δεν έχουμε καμία ένδειξη για το αντίθετο. Μήνες τώρα περιμένουμε τα οριστικά νέα από το μέτωπο της ΕΡΓΟΣΕ.
Και αν προσθέσουμε και το προγενέστερο στάδιο, κατά το οποίο υποτίθεται ότι προετοιμαζόταν το πλάνο υπογειοποίησης χωρίς μελέτη και έγκριση χρηματοδότησης (επί του αντικειμένου και όχι θεωρητικά), μιλάμε για χρόνια αρκετά. Το τρένο όμως πλησιάζει.
Και αν προσθέσουμε και το προγενέστερο στάδιο, κατά το οποίο υποτίθεται ότι προετοιμαζόταν το πλάνο υπογειοποίησης χωρίς μελέτη και έγκριση χρηματοδότησης (επί του αντικειμένου και όχι θεωρητικά), μιλάμε για χρόνια αρκετά. Το τρένο όμως πλησιάζει.
Η πολιτεία, ΕΡΓΟΣΕ και υπουργός, οφείλουν απαντήσεις στην πόλη. Οσο δεν γίνεται αυτό, θα εισπράττουν θόρυβο, τριβές, δυσπιστία.
Οι τοπικοί φορείς υποψιάζονται- αν δεν το προεξοφλούν- ότι επιχειρείται η δρομολόγηση τετελεσμένων, προκειμένου η πόλη να βρεθεί στο δίλημμα «επιφανειακή διέλευση»- «τρένο μόνο μέχρι το Ρίο» ή κάτι συναφές.
Ούτως ή άλλως, η Πολιτεία και η κυβέρνηση οφείλουν να έχουν ανοιχτή γραμμή με τους περιφερειακούς εταίρους σε όλα τα μέτωπα. Η συνεργασία και η συναντίληψη που ζητούν, θέλει δύο. Θέλει επίσης ανοιχτά χαρτιά και καθαρές κουβέντες.
pelop.gr