Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

«Train Stories»: Το νέο free-press της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.


Οι επιβάτες μπορούν να το βρουν εντός των συρμών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ διανέμεται σε τουριστικούς σταθμούς και μεγάλους σιδηροδρομικούς σταθμούς
Και το όνομα αυτού ... “Train Stories”.
H νέα free press έκδοση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που πλέον συνοδεύει κάθε επιβάτη σε όλους τους συρμούς εντός Ελλάδος. Η έκδοση, τριμηνιαία με τιράζ 100.00 τευχών, εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρείας για παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, με στόχο να κάνει ευχάριστο το ταξίδι σε όλο το μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου.

“Με το “Train Stories” θέλουμε να ανοίξουμε έναν αμφίδρομο διάλογο με τους επιβάτες ή τους επισκέπτες ενός «τραινικού» προορισμού, αλλά και τις τοπικές κοινωνίες των πόλεων-σταθμών μέσω της προώθησης του πολιτισμού, της κουλτούρας και του τρόπου ζωής στον κάθε τόπο, αναδεικνύοντάς τον με τρόπο που θα ενισχύει την επισκεψιμότητα και την εμπορική κίνηση της τοπικής κοινότητας και οικονομίας” λέει στο protothema.gr ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ.Φίλιππος Τσαλίδης, επισημαίνοντας πως : “στο εξωτερικό υπάρχουν αντίστοιχες εκδόσεις σε τραίνα και σε αεροπλάνα. Στην Ελλάδα το συναντάμε σε ακτοπλοϊκές και αεροπορικές γραμμές και τώρα στο τραίνο".

Το “Train Stories”, με σύγχρονο lifestyle σχεδιασμό, διανέμεται επίσης και σε τουριστικούς σταθμούς & μεγάλους σιδηροδρομικούς σταθμούς, ενώ κάθε επιβάτης μπορεί να το πάρει δωρεάν μαζί του. Το περιοδικό προσφέρει μια πολυεπίπεδη εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας ενημερώνοντας με φρέσκια ματιά τους αναγνώστες για θέματα που αφορούν στον πολιτισμό, την τοπική κουλτούρα, τις νέες τάσεις και τα πρόσωπα που τις διαμορφώνουν κ.α.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα υπάρξουν ανάλογες κινήσεις στη συνέχεια, στο πλαίσιο του νέου πνεύματος της εταιρείας, με στόχο την εξωστρέφεια και την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών. Μεταξύ αυτών και η παροχή wi-fi internet μέσα στους συρμούς, όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια στο εξωτερικό. “Στο γενικότερο πλαίσιο αναβάθμισης των υπηρεσιών μας, οι δράσεις μας στοχεύουν σε μια καλύτερη και πληρέστερη εμπειρία των πελατών μας. Θεωρούμε ότι η επιβίβαση στο τραίνο δεν πρέπει απλά να αφορά την μετακίνηση, αλλά να διαμορφώνει τις συνθήκες για ένα "ταξίδι". Η παροχή wi-fi -μεταξύ άλλων - είναι στόχος μας, στο βαθμό βεβαίως που το επιτρέπει η ανάπτυξη του δικτύου κινητής τηλεφωνίας και/ή ο διαχειριστής της υποδομής, ενώ από την πλευρά μας μελετάμε ήδη πως μπορούμε να διαθέσουμε wi-fi στα τραίνα” λέει ο κ.Τσαλίδης.

Το περιοδικό διανεμήθηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Σεπτέμβριο, εντός του “Ασημένιου Βέλους” που έκανε το “παρθενικό” του ταξίδι στην Ελλάδα και στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της ΔΕΘ.

Παναγιώτης Σαββίδης
protothema.gr