Καλή σας ημέρα κ. Γιαννακίδη, χθες, 28/08, κάνατε ως Σ.Ν. ένα σχόλιο στην ανάρτηση http://sidirodromikanea.blogspot.com/2018/08/blog-post_632.html σχετικά με την διάβαση της Επταλόφου.
Γιατί υπόγεια διάβαση; Στην Ελλάδα του ήλιου, γιατί λατρεύουμε το σκότος του υπογείου και των τούνελ;
Προτάσσετε την ασφάλεια, αλλά αγνοείτε τους κινδύνους που ενέχει μία υπόγεια πεζοδιάβαση υπό τον πρίσμα της παραβατικότητας;
Αγνοείτε τον βαλκανικό 'πολιτισμό' μας που θα οδηγήσει στο αποτέλεσμα εντός 2 ετών να έχουμε ένα δημόσιο ουρητήριο;
Γιατί όχι μία υπέργεια διάβαση, που θα λειτουργεί ως διαφήμιση για τον σιδηρόδρομο;
Προσωπικά θεωρώ τη συγκεκριμένη γέφυρα ως ένα εκθετήριο 360 μοιρών.
Ο διαβάτης βλέπει ζωντανά τραίνα να περνούν, φανάρια να ρυθμίζουν την κυκλοφορία, μάστορες να εργάζονται στη συντήρηση, καθαριστές να πλένουν τα βαγόνια, τροχαίο υλικό να σχηματίζεται και να περιμένει το επόμενο δρομολόγιο, υλικά να αποθηκεύονται.
Κυριολεκτικά απορώ πως ένας άνθρωπος του σιδηροδρόμου προτιμά τη λύση που βγάζει την εικόνα του τραίνου από την καθημερινότητα των ανθρώπων;
Είναι σα να διαβάζω το σχόλιο κάποιου οδηγού αγώνων να ζητάει την υπογειοποίηση του Ράλι Ακρόπολις!
Το τραγικό πάντως είναι η σημερινή κατάσταση της γέφυρας και πως κάποιοι 'χτίζουν' άλλοθι πίσω από τη γραφειοκρατία.
6 χρόνια αλληλογραφίας;! Άραγε πόσες εντολές αυτοψίας στατικότητας να έχουν εκδοθεί; Μάλλον καμία.
Να δείτε που αν έρθει η άσχημη στιγμή, ο μόνος που θα φταίει θα είναι ο Σιδηρόδρομος που περνάει μέσα από τον αστικό ιστό.
Με ειλικρίνεια και σεβασμό
Κοσμάς Ο.