Η κύρια αναφορά του είναι στη διάσταση απόψεων σχετικά με το αν πρέπει να ολοκληρωθεί η ταχεία σιδηροδρομική σύνδεση του Τορίνο με τη Λυών, η οποία αναμένεται να κοστίσει δέκα δισεκατομμύρια ευρώ.
Την αισιοδοξία του ότι θα καταφέρει να επιτευχθεί συμφωνία με τη Λέγκα, σε ό,τι αφορά τα μεγάλα έργα για νέα οδικά και σιδηροδρομικά δίκτυα, εξέφρασε ο αρχηγός των Πέντε Αστέρων και υπουργός Εργασίας Λουίτζι Ντι Μάιο, σε συνέντευξή του στη δημόσια τηλεόραση της Rai.
«Με τη Λέγκα τους τελευταίους δυο μήνες εργασθήκαμε πολύ καλά. Εγκρίναμε κάποια μέτρα στα οποία αρχικά μπορεί να μην συμφωνούσαμε πλήρως, αλλά στο τέλος βρήκαμε πάντα μια μέση λύση», πρόσθεσε ο Ντι Μάιο. Η κύρια αναφορά του είναι στη διάσταση απόψεων σχετικά με το αν πρέπει να ολοκληρωθεί η ταχεία σιδηροδρομική σύνδεση του Τορίνο με τη Λυών, η οποία αναμένεται να κοστίσει δέκα δισεκατομμύρια ευρώ. Η Λέγκα τάσσεται υπέρ του έργου, ενώ τα Πέντε Αστέρια εκφράζουν σοβαρό σκεπτικισμό.
Παράλληλα, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, ο ιταλός υπουργός Εργασίας τόνισε ότι από τον Σεπτέμβριο το κοινοβούλιο θα αρχίσει να συζητά την πρόταση για μείωση των συντάξεων που ξεπερνούν τις 4.000 ευρώ, ώστε να στηριχθούν οι χαμηλοσυνταξιούχοι.
Ο Ντι Μάιο θεωρεί ότι η κυβέρνηση πρέπει να επικεντρωθεί στις πραγματικές ανάγκες της χώρας και υπογραμμίζει ότι «δεν υπάρχει κατάσταση εκτάκτου ανάγκης με τις ρατσιστικές επιθέσεις, διότι ο αριθμός των σχετικών συμβάντων είναι ίδιος με εκείνους των περασμένων ετών». Ο επικεφαλής των Πέντε Αστέρων, τέλος, δήλωσε ότι η κυβέρνηση δεν πρόκειται να αποφασίσει αύξηση του ΦΠΑκαι ότι θα εργαστεί με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας.
euro2day.gr