Τετάρτη, 29 Μαρτίου 2017

Φύλαξη των αμαξοστασίων της ΣΤΑΣΥ από ιδιωτικές εταιρείες.

Εως ότου υπογραφούν οι προγραμματικές συμβάσεις με την ΕΛ.ΑΣ


Συμβάσεις μικρής διάρκειας με ιδιωτικές εταιρείες security για τη φύλαξη των σταθμών του δικτύου της «είναι υποχρεωμένη να υπογράφει», σύμφωνα με ανακοίνωσή της η ΣΤΑΣΥ, «έως ότου υπογραφούν οι προγραμματικές συμβάσεις με την ΕΛ.ΑΣ», τις οποίες έχει προαναγγείλει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης.
Με αφορμή δημοσιεύματα, η ΣΤΑΣΥ διευκρινίζει ότι το ύψος όλων των συμβάσεων, είτε μικρής είτε μεγαλύτερης διάρκειας, καθορίζεται με βάση το συνολικό αριθμό των εργατοωρών που απασχολούνται οι υπάλληλοι φύλαξης, καθώς και από το μέγεθος των συνολικών εγκαταστάσεων της εταιρείας, οι οποίες αναπτύσσονται σε έκταση άνω των 200.000 τμ.
«Το συμβατικό κόστος, είτε πρόκειται για συμβάσεις μακράς είτε μικρής διάρκειας, προσδιορίζεται από τα εν γένει δεδομένα της αγοράς, αλλά και από το εύρος της συνεργασίας μεταξύ της εταιρείας και των αναδόχων και βασίζεται στην τιμή της εργατοώρας η οποία παραμένει σταθερή και προσδιορίζεται από τις τιμές του Υπουργείου Εργασίας» αναφέρεται στην ανακοίνωση, η οποία καταλήγει μάλιστα με την επισήμανση ότι «η ΣΤΑΣΥ φροντίζει να εξασφαλίζει, σε όλες τις συμβάσεις, μία από τις χαμηλότερες τιμές της ελληνικής αγοράς». 
Οσον αφορά τις συζητήσεις συζητήσεις μεταξύ του ΟΑΣΑ και της ηγεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας για την υπογραφή προγραμματικών συμβάσεων, προκειμένου να αναλάβει η ΕΛΑΣ τη φύλαξη των σταθμών του δικτύου της, αυτές βρίσκονται σε εξέλιξη. Οι συμβάσεις όμως θα αφορούν τη φρούρηση των σταθμών και του δικτύου του ΜΕΤΡΟ και του ΗΣΑΠ.
Η φύλαξη των αμαξοστασίων της ΣΤΑΣΥ «θα συνεχίσει να γίνεται από ιδιωτικές εταιρείες security» σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα συζητήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, υπεγράφη πρόσφατα σύμβαση διάρκειας ενός έτους και ύψους περίπου 750.000 ευρώ, με εταιρεία security, για την 24ωρη φύλαξη των αμαξοστασίων.
Σημειώνεται ότι ο υπουργός έχει ξεκαθαρίσει ότι το κόστος για τις καταστροφές στους σταθμούς, οι οποίες έχουν εξελιχθεί σε καθημερινό φαινόμενο, δεν θα είναι βαρύ για το Ελληνικό Δημόσιο. Κι αυτό γιατί ο εξοπλισμός των σταθμών και τα ακυρωτικά μηχανήματα που καταστρέφονται είναι ασφαλισμένα, από την εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο της τοποθέτησής τους.

Συντάκτης: Κλώντζα Ολγα 
Πηγή: tovima.gr