Ειδικότερα τα τρένα κλάσης 11 158s, 22 159/0, 8 159/1 DMUs, 45 444, 99 450/0, 28 450/5, μαζί με το τρένο κλάσης 36 458 EMUs, είναι από τα οποία θα εξοπλιστούν με το σύστημα, το οποίο έχει δυνατότητα να συλλέγει πραγματικά δεδομένα, από ένα ευρύ φάσμα πηγών υπολογίζοντας την ιδανική ταχύτητα του τρένου, έτσι ώστε αυτά ακριβώς την ώρα του. το σύστημα το οποίο χρησιμοποιείται ήδη στη Δανία, μπορεί επίσης να βοηθήσει στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, μειώνοντας την ενεργειακή κατανάλωση αυξάνοντας ταυτόχρονα την απόδοση του δικτύου.
Η εγκατάσταση αναμένεται να ξεκινήσει το Μάιο, με τις πρώτες πιλοτικές δοκιμές να ξεκινούν στις γραμμές της δυτικής Αγγλίας το φθινόπωρο. Η ανάπτυξη του στόλου θα πραγματοποιηθεί σταδιακά, καθώς οι μηχανοδηγοί θα εκπαιδεύονται και οι εγκαταστάσεις θα ολοκληρώνονται. Η πλήρη λειτουργία του συστήματος αναμένεται μέχρι το 2016.
Επιμέλεια: "Σιδηροδρομικά Νέα"