Αποφασισμένος να «ξεμπλοκάρει» το έργο του μετρό
Θεσσαλονίκης, ώστε αυτό να είναι παραδοτέο βάσει του επικαιροποιημένου
χρονοδιαγράμματος, ήτοι - εκτός απροόπτου - στο τέλος του 2016 ή τις αρχές του
2017, εμφανίστηκε σήμερα ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Ανακοίνωσε, επίσης, ότι έδωσε εντολή για τη διενέργεια
διαχειριστικού ελέγχου στη σύμβαση του έργου και γνωστοποίησε ότι «σε περίπτωση
που υπάρξουν άλλες αποκλίσεις ή αδικαιολόγητες καθυστερήσεις, θα ληφθούν
οριστικές αποφάσεις με τρόπο θεσμικό και απόλυτα σύμφωνο με τη νομοθεσία».
Εξερχόμενος από σύσκεψη - στη Θεσσαλονίκη - με αντικείμενο
την πορεία του έργου του μετρό και την κατάρτιση χρονοδιαγράμματος δράσεων για
το επόμενο εξάμηνο, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ακόμη ότι πρόκειται να ληφθεί
μέριμνα για την κάλυψη των εξόδων μετεγκατάστασης, σε άλλες περιοχές, εμπόρων
και επαγγελματιών που οι επιχειρήσεις τους έχουν αποδεδειγμένα πληγεί από τις
καθυστερήσεις στα εργοτάξια. Ωστόσο, δεν επεκτάθηκε σε περαιτέρω λεπτομέρειες,
σε σχέση με το πότε και το πώς θα προχωρήσει η όλη διαδικασία, ούτε σχετικά με
το αν θα υπάρχει πλαφόν στο ύψος των δαπανών που θα καλύπτονται.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, στο τέλος του 2013, το έργο
του μετρό Θεσσαλονίκης θα απασχολεί 900 άτομα, έναντι περίπου 500 προ διμήνου
και 710 σήμερα.
Πρόσθεσε ότι έχει παραδοθεί το 47% των έργων πολιτικού
μηχανικού και το 77%των σηράγγων. «Με κοινή προσπάθεια έχουν ξεπεραστεί πολλά
τεχνικά εμπόδια και βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο η οικονομική ανασυγκρότηση της
κοινοπραξίας του έργου.
Συνεπώς, το έργο μπορεί να προχωρήσει ανεμπόδιστα» είπε, ενώ
προχώρησε και σε ανακοινώσεις για η σύνδεση της έκτης προβλήτας του λιμανιού
της Θεσσαλονίκης με τον άξονα ΠΑΘΕ, αλλά και για το έργο της ανακατασκευής και
επέκτασης του υφιστάμενου διαδρόμου προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»
της Θεσσαλονίκης.
Αποφασισμένος να «ξεμπλοκάρει» το έργο του μετρό
Θεσσαλονίκης, ώστε αυτό να είναι παραδοτέο βάσει του επικαιροποιημένου
χρονοδιαγράμματος, ήτοι - εκτός απροόπτου - στο τέλος του 2016 ή τις αρχές του
2017, εμφανίστηκε σήμερα ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Ανακοίνωσε, επίσης, ότι έδωσε εντολή για
τη διενέργεια διαχειριστικού ελέγχου στη σύμβαση του έργου και γνωστοποίησε ότι
«σε περίπτωση που υπάρξουν άλλες αποκλίσεις ή αδικαιολόγητες καθυστερήσεις, θα
ληφθούν οριστικές αποφάσεις με τρόπο θεσμικό και απόλυτα σύμφωνο με τη
νομοθεσία».
Εξερχόμενος από σύσκεψη - στη Θεσσαλονίκη - με
αντικείμενο την πορεία του έργου του μετρό και την κατάρτιση χρονοδιαγράμματος
δράσεων για το επόμενο εξάμηνο, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ακόμη ότι πρόκειται
να ληφθεί μέριμνα για την κάλυψη των εξόδων μετεγκατάστασης, σε άλλες περιοχές,
εμπόρων και επαγγελματιών που οι επιχειρήσεις τους έχουν αποδεδειγμένα πληγεί
από τις καθυστερήσεις στα εργοτάξια. Ωστόσο, δεν επεκτάθηκε σε περαιτέρω
λεπτομέρειες, σε σχέση με το πότε και το πώς θα προχωρήσει η όλη διαδικασία,
ούτε σχετικά με το αν θα υπάρχει πλαφόν στο ύψος των δαπανών που θα
καλύπτονται.
Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, στο τέλος
του 2013, το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης θα απασχολεί 900 άτομα, έναντι περίπου
500 προ διμήνου και 710 σήμερα.
Πρόσθεσε ότι έχει παραδοθεί το 47% των
έργων πολιτικού μηχανικού και το 77%των σηράγγων. «Με κοινή προσπάθεια έχουν
ξεπεραστεί πολλά τεχνικά εμπόδια και βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο η οικονομική
ανασυγκρότηση της κοινοπραξίας του έργου. Συνεπώς, το έργο μπορεί να προχωρήσει
ανεμπόδιστα» είπε, ενώ προχώρησε και σε ανακοινώσεις για η σύνδεση της έκτης
προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον άξονα ΠΑΘΕ, αλλά και για το έργο
της ανακατασκευής και επέκτασης του υφιστάμενου διαδρόμου προσαπογειώσεων στο
αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.
newsbomb.gr