Η κυνική ομολογία της αποτυχίας
της εργασιακής εφεδρείας από στόματος του αρμοδίου υπουργού καθίστα πλέον επιτακτική την ανάγκη
η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και τα παραταξιακά της σωματεία να πάρουν
θέση για το θέμα που έχει δημιουργηθεί από τις δηλώσεις του κ. Ρέππα. Η εργασιακή
εφεδρεία που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, πλήττει καίρια την εύρυθμη λειτουργία
του σιδηροδρόμου και καθιστά αναγκαία την διακοπή της.
Αναφερόμενος στην εφεδρεία ο κ. Ρέππας,
αμφισβήτησε την αποτελεσματικότητά της λέγοντας ότι «η πολιτική αυτή έχει κάνει
τον κύκλο της» και υπογράμμισε ότι «δεν περιμέναμε τίποτα σπουδαίο από
δημοσιονομική άποψη, ενώ από την άλλη κινδυνεύαμε κιόλας από την λειτουργική
κατάρρευση τμημάτων του δημοσίου», λόγω της απώλειας αξιόμαχου τμήματος υπαλλήλων
της δημόσιας διοίκησης.
Πρόσθεσε επίσης ότι «δεν μπορεί να δοθεί παράταση χρονική στην εφαρμογή του μέτρου», πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι το αντίθετο θα αγγίξει «τα όρια του παράλογου και του γελοίου», με το να αποχωρούν από το Δημόσιο ικανοί και απαραίτητοι υπάλληλοι που πλησιάζουν στην σύνταξη, όταν σε άλλες χώρες συμβαίνει το αντίθετο. Διευκρίνισε έτσι ότι δεν τίθεται θέμα συνέχισης του μέτρου, τονίζοντας ότι «η συζήτηση για την εργασιακή εφεδρεία έφτασε στο όριό της».
Πρόσθεσε επίσης ότι «δεν μπορεί να δοθεί παράταση χρονική στην εφαρμογή του μέτρου», πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι το αντίθετο θα αγγίξει «τα όρια του παράλογου και του γελοίου», με το να αποχωρούν από το Δημόσιο ικανοί και απαραίτητοι υπάλληλοι που πλησιάζουν στην σύνταξη, όταν σε άλλες χώρες συμβαίνει το αντίθετο. Διευκρίνισε έτσι ότι δεν τίθεται θέμα συνέχισης του μέτρου, τονίζοντας ότι «η συζήτηση για την εργασιακή εφεδρεία έφτασε στο όριό της».
Ο κ Ρέππας με την εφαρμογή της πολιτικής τόσο των μετατάξεων
όσο και της εργασιακής εφεδρείας έχει προκαλέσει δικαιολογημένα την οργή και
την αγανάκτηση των σιδηροδρομικών.