Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με την αποτυχημένη πολιτική που εφαρμόζει, ετοιμάζεται να πάρει νέα μέτρα κατά των εργαζομένων και των συνταξιούχων, καταδικάζοντας τους σε οικονομικό μαρασμό αλλά ταυτόχρονα καταδικάζει και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε αφανισμό με αποτέλεσμα να έχουμε την μεγαλύτερη ανεργία την τελευταίων ετών.
Η βαρβαρότητα της σοσιαλιστικής κυβέρνησης, οι απαιτήσεις του ΔΝΤ για ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, οδηγούν επί της ουσίας στο μεγαλύτερο έγκλημα απέναντι στην περιουσία του ελληνικού λαού.
Το πρόσχημα του υπουργού κ Παπακωνσταντίνου ότι αν δεν πάρουμε την πέμπτη δόση από το ΔΝΤ θα έχουμε στάση πληρωμών σε μισθούς και συντάξεις , οι δηλώσεις που έκανε η Ελληνίδα επίτροπος , η αγωνίστρια του πολυτεχνείου κ Δαμανάκη, ότι θέλουν να μας βγάλουν από την ΟΝΕ δηλαδή ότι μπορεί να γυρίσουμε στην δραχμή αλλά οι πολλές δηλώσεις κατά το παρελθόν του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ Πάγκαλου ότι << όλοι μαζί τα φάγαμε >>, θέλουν να έχουν τους Έλληνες συνενόχους και φοβισμένους , να μας κάνουν άβουλα όντα.
Όλοι οι Έλληνες πρέπει να στείλουμε ένα ξεκάθαρο μήνυμα στον Γ.Α.Π
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΟΥΝΤΑΙ
Συμμετέχουμε και καλούμε όλους τους εργαζομένους να πλαισιώσουν με την παρουσία τους τις αξιόλογες, ανεξάρτητες και ειρηνικές πρωτοβουλίες διαμαρτυρίας. Συμπαραστεκόμαστε στο δίκαιο αγώνα που δίνουν οι εργαζόμενοι στους ΔΕΗ - ΟΤΕ -ΕΥΑΘ - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ - ΟΛΘ – ΕΛΤΑ- ΟΠΑΠ , πιστεύοντας ότι σ αυτούς τους δύσκολους καιρούς, αυτοί οι οργανισμοί όπως και πολλοί άλλοι , μπορούν να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία ενώ η κυβέρνηση τις ξεπουλάει για ένα κομμάτι ψωμί .
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αποφάσισε τον αφανισμό του ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ, με την ψήφιση του νομού 3891/2010 με τον οποίον ουσιαστικά χαρίζονται στους μεγαλοεργολάβους τα φιλέτα του οργανισμού .
Οι διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησαν σε μετατάξεις με το πρόσχημα ότι υπάρχει πλεονάζον προσωπικό, αφήνοντας πολλούς κλάδους με ελάχιστο προσωπικό, με αποτέλεσμα να έχουμε δυσλειτουργία του οργανισμού και διαφυγόντα κέρδη .Σε τι οφείλεται ότι τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μειώθηκαν από το αντίστοιχο δίμηνο του 2010, ενώ στους ανταγωνιστές μας αυξήθηκαν ;
Έδιωξαν τους σιδηροδρομικούς με το πρόσχημα ότι πλεονάζουν, και τώρα δίνουν δραστηριότητες του οργανισμού σε ιδιώτες ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.
ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ;
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι
Στις 20/5/2011 η διοίκηση του ΟΣΕ έστειλε στην ΠΟΣ, τα σχεδία για τον καινούργιο κανονισμό εργασίας και το οργανόγραμμα .Οι κανονισμοί εργασίας που θέλουν να μας επιβάλουν, θυμίζουν εργασιακό μεσαίωνα μιας και ο διευθύνων σύμβουλος θα αποφασίζει για τις προαγωγές – επιδόματα – χρόνο εργασίας – κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων - .απολύσεις
Στο οργανόγραμμα βλέπουμε τη απαξίωση του σιδηροδρόμου και των σιδηροδρομικών στην Βόρεια Ελλάδα , καθώς συγκεντρώνουν τα πάντα στην Αθήνα .
Ένα οργανόγραμμα που καταργεί κλάδους και μειώνει θέσεις εργασίας από το ήδη μειωμένο προσωπικό, θα έχει σαν αποτέλεσμα την εκχώρηση των δραστηριοτήτων σε ιδιώτες. Η αναθεώρησή προς το έλασσον είναι θέμα χρόνου.
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι
Ο ΣΣΒΕ που διαχρονικά ήταν ένα σωματείο που παρήγαγε ιδέες και έδινε όραμα και ελπίδα στους σιδηροδρομικούς, τον τελευταίο καιρό μόνο αυτό δεν κάνει.
Ενώ όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία ζήτησαν και έκαναν συναντήσεις με τις διοικήσεις, ο ΣΣΒΕ που εκπροσωπεί συναδέλφους όλων των κλάδων από τον Έβρο μέχρι την Φλώρινα, δεν έκανε ούτε μια . Δεν έβγαλε ούτε μια ανακοίνωση γι αυτά που συμβαίνουν στον σιδηρόδρομο, για τους νόμους 3833, 3845, 3899, που οδήγησαν στην μείωση των μισθών μας, για τον νόμο 3891 σχετικά με την εξυγίανση και ανάπτυξη του ΟΣΕ, για τις μετατάξεις του προσωπικού , το κλείσιμο των γραμμών ,την μείωση των δρομολογίων.
Τι φοβούνται ; γιατί κρύβονται ; μήπως αποφάσισαν να κάνουν τον μεσάζοντα μεταξύ των ανάλγητων αποφάσεων των διοικήσεων και της αντίδρασης των εργαζομένων σιδηροδρομικών ;
Μετά την υπογραφή της ΣΣΕ που υπέγραψε η ΠΟΣ-ΠΑΣΚ έτρεξαν σε όλους τους χώρους εργασίας για να την προπαγανδίσουν, ισχυριζότανε ότι όλα είναι διασφαλισμένα αλλά μετά την πάροδο τριών μηνών, υπάρχουν πολλές και σοβαρές εκκρεμότητες όπως : 1) το εφάπαξ στην ΥΕ 2) το επίδομα ελιγμών 3) η χιλιομετρική αποζημίωση στον κλάδο κίνησης 4) η καταγραφή του επικινδύνου και ανθυγιεινού επιδόματος εκτός προσωπικής διαφοράς και 5) αν η προσωπική διαφορά είναι στις συντάξιμες αποδοχές .
ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΣΣΒΕ
Κύριοι της ΠΑΣΚ, καλή η αυτοδυναμία αλλά τα προβλήματα των σιδηροδρομικών είναι πολλά και σημαντικά και δυστυχώς, ένα χρόνο τώρα δεν έχετε να επιδείξετε τίποτα απέναντι στην ισοπέδωση, που έχουν υποστεί οι σιδηροδρομικοί με την εφαρμογή του επαίσχυντου μνημονίου.
ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΔΑ
Για την ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ
Σωματείου Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ο ΑΝΑΠΛ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΛΑΖΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ