Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Απάντηση για τα παράπονα επιβάτη για τον προαστιακό Αθήνα - Κιάτο

Αγαπητά "Σ.Ν."
Δράττομαι και πάλι της ευκαιρίας να επικοινωνήσω μαζί σας παίρνοντας αφορμή από μια επιστολή διαμαρτυρίας επιβάτη που ταξίδεψε με τον προαστιακό στη διαδρομή Ρουφ – Κιάτο. Ο εν λόγω επιβάτης και βέβαια είχε δίκιο σε ό,τι αφορά την κατάσταση που επικρατεί την στιγμή αυτή στον σιδηρόδρομο αλλά θα καταθέσω τη σοβαρή μου διαφωνία για τον τρόπο που ο αγανακτισμένος επιβάτης ήθελε να διαμαρτυρηθεί. Δεν είναι δυνατόν να περιμένεις εναγωνίως τον συνοδό της αμαξοστοιχίας για να τον “κράξεις” για κάτι που ούτε κατά διάνοια δεν φταίει. Δηλ. βρήκαμε μπροστά μας έναν απλό υπάλληλο και είμαστε έτοιμοι να ξεσπάσουμε πάνω του φορτώνοντάς του όλα τα δεινά που επικρατούν στον ΟΣΕ έτσι απλά για να εκτονωθούμε; Μήπως αυτός ο ευσυνείδητος επιβάτης θα έπρεπε να διαμαρτυρηθεί σε κάποιους άλλους φορείς για το χάος που επικρατεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Μήπως αυτός ο ευσυνείδητος επιβάτης θα έπρεπε να αγοράσει και να ακυρώσει έστω και κατά την άφιξή στον προορισμό του το εισιτήριό του, έτσι απλά για να μη νιώθει ενοχές και για να μη τον ταλαιπωρεί μετέπειτα η συνείδησή του; !!!!!!! Δεν το έκανε βεβαίως και μάλιστα παραδέχτηκε προκλητικά ότι ταξίδεψε δωρεάν. Σε ότι αφορά τις απεργίες και τις πρώτες “μούρες” , του λέω ότι αν “καιγόταν” το δικό του σπίτι, δε θα μιλούσε έτσι. Τέλος πάντων. Δεν αξίζει περαιτέρω σχολιασμού το θέμα. Όλοι γνωρίζουμε ότι η κατάσταση στον σιδηρόδρομο είναι τραγική από κάθε άποψη και ότι επικρατούν απαράδεκτα φαινόμενα ταλαιπωρώντας τόσο το επιβατικό κοινό όσο και τους υπαλλήλους. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ) ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ. Αυτό πρέπει να το καταλάβει όλος ο κόσμος που είτε ταξιδεύει με το τρένο είτε όχι. Δυστυχώς η εντέχνως δημιουργηθείσα απαξίωση του σιδηροδρόμου είναι τόσο μεγάλη, που για όλα τα στραβά που συμβαίνουν στις εταιρίες του ΟΣΕ, φταίνε οι υπάλληλοί του. Ελπίζω και ελπίζουμε όλοι ότι κάποια στιγμή ο κόσμος θα μάθει την αλήθεια και ότι θα αποκατασταθεί το όνομα και η αξιοπρέπεια του σιδηροδρομικού.
Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω (καλοπροαίρετα) τα ΣΝ να μη αφήνουν ασχολίαστα τέτοιου είδους δημοσιεύματα (έστω και αναδημοσιευμένα) που αφορούν παρόμοια θέματα (συνήθως καυτηριάζονται) μιας και για τα τελευταίως τεκταινόμενα στο σιδηρόδρομο είστε απόλυτοι γνώστες την πραγματικής αλήθειας.
Σας ευχαριστώ
Α.Φ.

«Σ.Ν». Νομίζουμε όλοι μπορούμε να συμβάλουμε στην σωστή ενημέρωση των συμπολιτών μας, με τις παρεμβάσεις μας και τις απόψεις μας. βαρύνουσα σημασία έχει η δική σας παρέμβαση όταν αυτή είναι τεκμηριωμένη και μπορεί να προσφέρει τα μέγιστα στην ενημέρωση. Ο διαχειριστής του blog πάντα με παρρησία εξέφραζε την άποψη του για τα τεκταινόμενα στο σιδηρόδρομο – με όλα όσα συνεπάγεται μια τέτοια στάση- με μόνο στόχο την υπηρέτηση της αλήθειας. Μην ξεχνάτε ότι ο διαχειριστής έχει δυο ιστοσελίδες και διαχειρίζεται δεκάδες ηλεκτρονικά μηνύματα καθημερινά. Πέρα αυτών είναι και εργαζόμενος..