Δευτέρα, 26 Απριλίου 2010

Είπαν και έγραψαν για τον ΟΣΕ.

....Μετατάξεις σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου, αφού προηγηθεί ταχύρυθμη εκπαίδευση, προβλέπει το σχέδιο της κυβέρνησης για τους υπαλλήλους του ΟΣΕ, όπως ενημέρωσε ο υπουργός κ. Ρέππας το μικτό κλιμάκιο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το υπουργείο ενημέρωσε τους ξένους αξιωματούχους ότι αναζητά στρατηγικό επενδυτή για τον ΟΣΕ, ενώ ακόμη δεν έχουν ληφθεί οριστικές αποφάσεις για το αν θα εκχωρηθεί και το μάνατζμεντ. Πάντως βέβαιο είναι ότι θα υπάρξουν άγονες γραμμές (κατά το πρότυπο των αεροπορικών) και στον ΟΣΕ προκειμένου να συνεχίσουν να έχουν εξυπηρέτηση και περιοχές για τις οποίες δεν υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον λόγω χαμηλής κίνησης. Ο κ. Ρέππας χαρακτήρισε μεγάλη πληγή τον ΟΣΕ, ενώ σε ότι αφορά το σχεδιασμό για το προσωπικό πέραν των μετατάξεων αυτό θα μειωθεί και λόγω της συνταξιοδότησης μεγάλου αριθμού του προσωπικού αφού έως το 2012 θα βγουν στη σύνταξη 2.000 εργαζόμενοι του ΟΣΕ. Για τους εργαζόμενους που θα προσληφθούν στο μέλλον θα υπάρξουν αλλαγές σε ότι αφορά τις μισθολογικές αμοιβές, τις υπερωρίες και την υπερεργασία που σήμερα κοστίζουν πολύ ακριβά στον Οργανισμό ο οποίος είναι ο πλέον χρεωμένος δημόσιος οργανισμός με συνολικό χρέος που ξεπερνά τα 9,5 δισ. ευρώ. Στο πλαίσιο των αλλαγών που προετοιμάζονται οι 5 υφιστάμενες εταιρείες (ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ, ΟΣΕ, ΕΔΙΣΥ,ΤΡΑΙΝΟΣΕ), θα γίνουν 3: ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ. Σε ότι αφορά τους υπόλοιπους συγκοινωνιακούς φορείς το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων προχωρά σε συγχώνευση της ΕΘΕΛ με τον ΗΛΠΑΠ και του ΜΕΤΡΟ με τον ΗΣΑΠ και το ΤΡΑΜ. .. 
                   Euro2day
...Τα σχέδια της κυβέρνησης για τον ΟΣΕ Αναζητείται ιδιώτης για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Προς κατάργηση ζημιογόνες γραμμές Για την αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωσε ο Δημ. Ρέππας τους εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Ένωσης ,του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας που τον επισκέφθηκαν στο υπουργείο Υποδομών. Ο υπουργός χαρακτήρισε μεγάλη πληγή τον ΟΣΕ ,ανέφερε ότι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα συνταξιοδοτηθούν με κανονική σύνταξη και όχι εθελουσία 2.000 άτομα, ενώ το πλεονάζον προσωπικό που θα προκύψει μετά τη συγχώνευση των πέντε εταιρειών του ΟΣΕ σε τρεις θα μεταταγεί σε άλλους οργανισμούς του ελληνικού δημοσίου, μετά από ταχύρυθμη εκπαίδευση . Αναφορικά με τις ζημιογόνες σιδηροδρομικές γραμμές, ο υπουργός Υποδομών τόνισε ότι θα καταργηθούν, με εξαίρεση όσες καλύπτουν κοινωνικές ανάγκες, οι οποίες και θα προκηρυχθούν ως άγονες επιδοτούμενες μετά από διαγωνισμό, σύμφωνα με τις διαδικασίες που διέπουν τα αεροπορικά και ναυτιλιακά δρομολόγια. Παράλληλα, δρομολογούνται συγχωνεύσεις εταιρειών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς...

                  «Ελευθεροτυπία»