Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2018

Καμπάνια για την προσελκύσει τουριστών από την Κίνα προς την Ευρώπη, αξιοποιώντας τον σιδηρόδρομο.

H Travelport συμμετέχει σε σημαντική καμπάνια μάρκετινγκ της ETC

Χρησιμοποιώντας το Pass Eurail, ένα ενιαίο Pass που επιτρέπει το ταξίδι μεταξύ 40.000 σιδηροδρομικών σταθμών σε 10.000 προορισμούς σε 28 διαφορετικές χώρες της Ευρώπης.
Η Travelport συμμετέχει σε μια κοινοπραξία που έχει επιλεγεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (ETC) για να παραδώσει μια σημαντική νέα διεθνή εκστρατεία μάρκετινγκ προορισμού με στόχο να προσελκύσει δεκάδες χιλιάδες τουρίστες από την Κίνα προς την Ευρώπη το 2018 και το 2019.

Εκτός από την Travelport, η κερδοφόρα κοινοπραξία περιλαμβάνει το Eurail Group και το National Geographic που θα συνεργαστεί στενά με τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών για την Εκπαίδευση, Επιστήμη και Πολιτισμό (UNESCO). Το έργο ξεκίνησε στο πλαίσιο του έτους 2018 Τουρισμού ΕΕ-Κίνας, το οποίο διευθύνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (ETC). Υποστηρίζεται από τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Το αντικείμενο του έργου είναι να προωθήσει τα ταξίδια της παγκόσμιας κληρονομιάς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο διαθέτει μοναδικά δρομολόγια και εμπειρίες που έχουν αναπτυχθεί από την UNESCO και το National Geographic. Η πλατφόρμα συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και προωθεί βιώσιμα ταξίδια σε ορισμένες από τις πιο αξιόλογες περιοχές παγκόσμιας κληρονομιάς στην Ευρώπη.

Η Κίνα αποτελεί βασική αγορά για την πρωτοβουλία και τα ταξίδια έχουν σχεδιαστεί για να αντικατοπτρίζουν τέσσερα θέματα: Αρχαία, Ρομαντική, Βασιλική και «Υπόγεια» Ευρώπη. Όλα αυτά τα ταξίδια είναι πλήρως προσβάσιμα χρησιμοποιώντας το Pass Eurail, ένα ενιαίο Pass που επιτρέπει το ταξίδι μεταξύ 40.000 σιδηροδρομικών σταθμών σε 10.000 προορισμούς σε 28 διαφορετικές χώρες της Ευρώπης.

Ο ρόλος της Travelport στο έργο είναι να προσφέρει μια προγραμματιστική λύση για τα μέσα ενημέρωσης, η οποία χρησιμοποιεί τις εταιρικές σχέσεις της εταιρείας στην ηπειρωτική Κίνα για να προωθήσει το περιεχόμενο της καμπάνιας σε πάνω από 6 εκατομμύρια άτομα στη χώρα ανάλογα με το επιθυμητό προφίλ κοινού.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας, το National Geographic θα δημιουργήσει ένα βίντεο καμπάνιας σύντομης μορφής, το οποίο θα παρουσιάζει τις σιδηροδρομικές τοποθεσίες και τα ταξίδια πολιτιστικής κληρονομιάς, τα οποία θα μοιραστούν στις κοινωνικές πλατφόρμες του National Geographic στην Κίνα.

Σχολιάζοντας τη συμφωνία, ο Eduardo Santander, Διευθύνων Σύμβουλος της ETC, δήλωσε:

«Θεωρήσαμε ότι η προσέγγιση που παρουσίασαν η Eurail Group, UNESCO, Travelport και National Geographic ήταν μοναδική, καινοτόμος και ικανή να πείσει δεκάδες χιλιάδες τουρίστες από την Κίνα στην Ευρώπη και να βυθιστούν στον πολιτισμό και στην κληρονομιά μας. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την ομάδα για να καταστήσουμε το 2018 Τουριστικό Έτος ΕΕ-Κίνας μια πρωτοβουλία για να θυμόμαστε ».

Η Άννα Au-Yeung, Global Head of Marketing στο Travelport, πρόσθεσε: 

«Είμαστε περήφανοι που επιλέξαμε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών, μαζί με τους συνεργάτες μας, να υλοποιήσουμε ένα έργο αυτής της κλίμακας και σημασίας. Πιστεύουμε ότι αυτό αντικατοπτρίζει την αξία που μας προσφέρει η ομάδα, η τεχνολογία και οι συνεργασίες μας για την επίτευξη στόχων κοινού στην Κίνα. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με όλους τους εμπλεκόμενους για να θέσουμε ένα νέο σημείο αναφοράς για το διακρατικό μάρκετινγκ προορισμού».

Πηγή: airnews.gr