Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Αυτό είναι το ζευγάρι που έπεσε αγκαλιασμένο σε διερχόμενο τρένο!


Ήταν πριν ένα χρόνο που η 27χρονη Melissa Wood έγραφε στο facebook ότι δεν έχει υπάρξει τόσο ευτυχισμένη ποτέ. Ένα χρόνο μετά έπεσε αγκαλιά με τον σύντροφό της σε διερχόμενο τρένο.

Οι σοκαρισμένοι επιβάτες είδαν τη Melissa Wood και τον 34χρονο Christopher Linley να πέφτουν αγκαλιασμένοι μπροστά στο διερχόμενο τρένο στον σιδηροδρομικό σταθμό του Doncaster.

Μια ώρα νωρίτερα είχαν αγοράσει εισιτήρια για να περάσουν στον σταθμό. Τα σωστικά συνεργεία έφτασαν άμεσα στο σημείο αλλά δεν μπόρεσαν να σώσουν το ζευγάρι.

Τα συγκλονιστικά μηνύματα αγάπης

«Δεν έχω υπάρξει τόσο ευτυχισμένη ποτέ στη ζωή μου. Αγαπώ το σπίτι μου, έχω τον καλύτερο άνθρωπο που θα μπορούσα ποτέ και μια τεράστια σοκολάτα αγαπώντας πάντα τη ζωή. Να είστε ευτυχισμένοι και να κάνετε αυτό που θέλετε ό,τι και αν πιστεύουν οι άλλοι» έγραφε πριν από ένα χρόνο η 27χρονη στο facebook.

Ο Christopher έγραφε ότι είναι εύκολο να εξηγηθεί η ευτυχία του. «Βρήκα επιτέλους έναν άνθρωπο σε αυτό τον πλανήτη που είναι τόσο cool, χαλαρός και ευτυχισμένος όσο εγώ».

Η οικογένεια της Melissa είπε ότι ο θάνατός της αφήνει ένα τεράστιο κενό στις καρδιές όλων. Η μητέρα της θέλησε να ευχαριστήσει όποιον ίσως είχε προσπαθήσει να τη βοηθήσει.

Πηγή: Dailymail, newsit.gr