Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Ο Νίκος Κιουτσούκης καταγγέλλει την τακτική των "Μαυρογιαλούρων"


"ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΟ “ΚΑΡΑΒΙ” ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΕΣΣΤΥ, όπως έπραξαν άλλοι !!!"

Με ανακοίνωση του ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΣΕ κ. Νίκος Κιουτσούκης καταγγέλλει την εναντίον του επίθεση και καλεί τους συναδέλφους του να κλείσουν τα αυτιά τους  στις “Κασσάνδρες”. Παραθέτουμε την ανακοίνωση του κ. Κιουτσούκη


Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Δεν θα έμπαινα ποτέ στον κόπο να σχολιάσω τα … κουτσομπολιά που κάποιοι “συνάδελφοι” διαδίδουν. Αναγκάζομαι να το κάνω όμως, κυρίως για να ενημερώσω τους συναδέλφους μου σιδηροδρομικούς καθότι με εξέλεξαν μέλος στο Δ.Σ. του ΟΣΕ στις εκλογές που διενεργήθηκαν στις 12.12.2012.
Θεωρώ υποχρέωσή μου να απαντήσω στην παλαιοκομματική “τακτική των Μαυρογιαλούρων” ώστε να σταματήσει άπαξ δια παντός, αυτή η ΑΘΛΙΑ προπαγάνδα και η μηχανή λάσπης εναντίον μου, έχοντας υποχρέωση ΜΟΝΟΝ απέναντι στη νομιμοποιητική βάση που εκπροσωπώ, δηλαδή στους εργαζόμενους.

Όλοι γνωρίζετε ότι κατά την διάρκεια των εκλογών ανάδειξης εκπροσώπων των εργαζομένων στα Δ.Σ. των εταιρειών ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η κυβέρνηση εκτελώντας μια ακόμη μνημονιακή υποχρέωσή της, και χωρίς κανέναν διάλογο, συνέταξε και υπέγραψε Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με την οποία αποσχίζεται η Γενική διεύθυνση Συντήρησης Τροχαίου Υλικού.
Η πράξη αυτή με βρίσκει προσωπικά αντίθετο, όπως αντίθετη είναι και η συνδικαλιστική παράταξη την οποία έχω την τιμή να εκπροσωπώ.

Η εκλογή μου στο Δ.Σ. του ΟΣΕ και η παράλληλη δημιουργία της ΕΕΣΣΤΥ δεν αποτέλεσε ούτε για μια στιγμή ζήτημα ηθικής αναστολής για το που πρέπει να ενταχθώ.
Ζήτησα μόνος μου, ενώπιον του προεδρείου της Π.Ο.Σ., σε συνάντησή του με τον Γ. Γραμματέα του Υ.Μ.Ε. να ενταχθώ όπως όλος ο κλάδος μου στην αποσχισθείσα εταιρεία, παρ΄ότι κάποιοι “άσπονδοι φίλοι” με παρότρυναν για το αντίθετο !!! Τελικά αποδείχθηκε ότι αρκετοί απ’ αυτούς μετατάχθησαν στον ΟΣΕ ενώ προέρχονταν από την ΕΕΣΣΤΥ και απλά έψαχναν άλλοθι για την δική τους πράξη…

Το περίεργο της όλης υπόθεσης είναι ότι ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ καθώς και η Νομική Υπηρεσία, ενώ με διαβεβαίωναν ότι υπάρχει τρόπος αντιμετώπισης του ζητήματος, απέστειλαν στο Υ.ΜΕ., όλα τα σχετικά έγγραφα των εκλογών με το υπ’ αριθμ. 4213/28.1.2013 εισηγητικό έγγραφό τους, στο οποίο όμως δεν πρότειναν λύση, αλλά έβαζαν προσχώματα για τη νομιμότητα συμμετοχής μου !!!.

Ακόμη δε, πιο περίεργη είναι η στάση των άλλων συνδικαλιστικών παρατάξεων που συμμετείχαν στις εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπου στο Δ.Σ. του ΟΣΕ οι οποίες έδειχναν ικανοποίηση από αυτή την εξέλιξη…

Διερωτώμαι άραγε μήπως έπαιξε αρνητικό ρόλο η ανακοίνωσή μου για τους προσληφθέντες συνταξιούχους συμβούλους, του συμβούλου που τυχαία είχαν και έχουν άριστες φιλικές σχέσεις με κάποια στελέχη των άλλων παρατάξεων και με κάποιους εν ενεργεία διευθυντές;  Λέω μήπως!!! Ίσως να κάνω λάθος… Εύχομαι να κάνω λάθος…

Είναι βέβαιο όμως ότι εν’ όψει των εκλογών των δυο μεγαλύτερων σωματείων της Π.Ο.Σ. κάποιοι ενέτειναν την προπαγάνδα λάσπης εναντίον μου, για να καλύψουν κυρίως είτε την ανεπάρκειά τους είτε την αλλαγή της συνδικαλιστικής τους ονομασίας, είτε την πολλαπλή μεταπήδησή τους από τη μια παράταξη σε άλλη, είτε την εγκατάλειψη του “σκάφους” που υποτίθεται ότι θα βουλιάξει, με την ένταξή τους στον “σίγουρο ΟΣΕ”.





Σε κάποιους μάλιστα δεν άρεσε ούτε η διαβεβαίωση του Υπουργού κατά την τελευταία συνάντησή του με την Π.Ο.Σ. στις 12.4.13 ότι θα είμαι μέλος του Δ.Σ. καθώς το όποιο θεσμικό κενό θα λυθεί είτε νομικά είτε πολιτικά και προφανώς δεν τους άρεσε ούτε η δημοσίευση του ΦΕΚ το οποίο συγκροτεί το Δ.Σ. του ΟΣΕ και συμπεριλαμβάνει το όνομά μου.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Δεν γνωρίζω εάν τελικά το ζήτημα αυτό που αφορά την εκλογική βούληση των εργαζομένων θα λυθεί ή εάν θα συνεχίσουν οι ίδιοι άνθρωποι να αναζητούν εμπόδια για να μην λυθεί, μπορώ όμως να σας διαβεβαιώσω με λόγο τιμής ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΟ “ΚΑΡΑΒΙ” ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΕΣΣΤΥ, όπως έπραξαν άλλοι !!!

Προτιμώ να αντικατασταθώ από μέλος του Δ.Σ. του ΟΣΕ, παρά να “πουλήσω” όλους εσάς που και με τη δική σας στήριξη σε όλες τις συνδικαλιστικές διαδικασίες με εμπιστευθήκατε να σας εκπροσωπώ από τη θέση του Γενικού Γραμματέα της ΓΣΕΕ.

Λυπούμαι, ιδιαίτερα για όσους διαδίδουν αυτές τις ψευδείς πληροφορίες και περιμένω από την πλειοψηφία της Π.Ο.Σ. να δώσει άμεσα λύση στο όποιο νομικίστικο κενό ή πρόβλημα υπάρχει με τη συνδρομή του νομικού της συμβούλου.

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Σας ζητώ να κλείσετε τα αυτιά σας στις “Κασσάνδρες” και σε κάθε περίπτωση, δηλώνω ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για τον σιδηρόδρομο, και για όλους εσάς τους συναδέλφους μου απ’ όποια θέση και αν μου εμπιστευθείτε.

Γιατί για εμένα προσωπικά και την παράταξή μου, είναι πάνω απ’ όλα τα προβλήματά μας και οι λύσεις τους.

Για τις Άγιες ημέρες που έρχονται, εύχομαι σε εσάς και τις οικογένειές σας ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ,
υγεία & δύναμη για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που έχουμε μπροστά μας.

Συναδελφικά,

Νικόλαος Κιουτσούκης
Αιρετό Μέλος του Δ.Σ. του ΟΣΕ
Εργαζόμενος στην ΕΕΣΣΤΥ