Με εξαιρετική επιτυχία έκλεισε και φέτος η χορωδία μας το α΄ εξάμηνο των εκδηλώσεών της.
Χθες βράδυ, 24/6/26, στο κατάμεστο, υπέροχο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά τραγουδήσαμε «Για τον Πειραιά και την Ειρήνη» στα πλαίσια του Φεστιβάλ «Πάμε Πειραιά! Πάμε Δημοτικό!».
Μια θαυμάσια και επίκαιρη συναυλία που καταχειροκροτήθηκε από τους παραβρισκόμενους, αλλά που ευχαριστηθήκαμε και εμείς οι ίδιοι. Ο κόσμος συμμετείχε κρατώντας το ρυθμό, τραγουδούσε μαζί μας και χειροκροτούσε με χαρά στο τέλος κάθε τραγουδιού.
Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους κόπιασαν γι’ αυτή την εκδήλωση, όλους όσους μας πρόσφεραν την βοήθεια και τη στήριξή τους. Ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ σε όλους και από Σεπτέμβρη πάλι μαζί, να προσφέρουμε στον πολιτισμό, μέσω της μουσικής που αγαπάμε.
Με εκτίμηση,
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Του Ψυχαγωγικού Ομίλου Σιδηροδρομικών
