Πλάνα κατέγραψαν τη στιγμή που το νέο τρένο της Ιαπωνίας, που τροφοδοτείται από μαγνητική αιώρηση (maglev), πέταξε δίπλα από θεατές και δημοσιογράφους με ταχύτητα πάνω από 480 χλμ/ώρα.
supercarblondie.com
Η αύξηση της ταχύτητας των τρένων αποτελεί στόχο που επιδιώκουν οι χώρες από τότε που κατασκευάστηκε ο πρώτος πραγματικός σιδηρόδρομος στον κόσμο το 1825.
Στην Ιαπωνία, τα τρένα maglev θα μπορούσαν να αποτελέσουν μέρος του μέλλοντος του σιδηροδρόμου και οι δημοσιογράφοι προσκλήθηκαν να παρακολουθήσουν ένα νέο παράδειγμα να υποβάλλεται σε αυστηρές δοκιμές.
Το τρένο πέρασε από δίπλα τους με ταχύτητα πάνω από 480 χλμ/ώρα, εξαφανιζόμενο από το οπτικό πεδίο σε κάτι που φαινόταν λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, αφήνοντας όσους παρακολουθούσαν άφωνους.
Το νέο τρένο της Ιαπωνίας ήταν μια στιγμή που θα σας λείψει
Το βίντεο δείχνει δημοσιογράφους συγκεντρωμένους σε μια γέφυρα, περιμένοντας να περάσει το τρένο .
Τα μάτια και οι κάμερες ήταν στραμμένες στη γέφυρα και το τρένο ακούστηκε να πλησιάζει με μεγάλη ταχύτητα.
Ξαφνικά, εμφανίστηκε πέταξε στο οπτικό σου πεδίο και, πιο γρήγορα από ό,τι ανοιγοκλείνεις τα μάτια σου, εξαφανίστηκε.
Στη συνέχεια, η κάμερα στράφηκε προς αυτούς που παρακολουθούσαν, με δύο από αυτούς να στέκονται με το στόμα ανοιχτό
Κεντρική Ιαπωνική Σιδηροδρομική Εταιρεία
Τα μάτια τους ήταν εξίσου ορθάνοιχτα καθώς προσπαθούσαν να συνειδητοποιήσουν τι είχε συμβεί.
Τότε άρχισαν να γελούν και να χαμογελούν, και ακόμα δεν μπορούσαν να επεξεργαστούν πλήρως αυτό που μόλις είχε συμβεί.
Αυτό που έκανε το θέαμα ακόμα πιο εντυπωσιακό ήταν το γεγονός ότι δεν βρισκόταν σε συμβατικές πίστες.
Αντ' αυτού, χρησιμοποίησε απίστευτα ισχυρούς μαγνήτες.
Τα Maglev θα μπορούσαν να είναι το μέλλον των σιδηροδρομικών ταξιδιών
Ενώ δεν θα αντικαταστήσουν τους συμβατικούς σιδηροδρόμους, τα Maglev θα μπορούσαν να αποτελέσουν το μέλλον των σιδηροδρομικών ταξιδιών υψηλής ταχύτητας .
Τα Maglev έχουν σπάσει ρεκόρ ταχύτητας πολλές φορές όλα αυτά τα χρόνια, ξεπερνώντας εκείνα που έχουν καταρρίψει τα ντίζελ και τα ατμοκίνητα οχήματα .
Από το 2002 έως το 2021, η μεγαλύτερη λειτουργική ταχύτητα ενός τρένου ήταν 268 μίλια/ώρα από το Shanghai maglev .
Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, το τρέχον ρεκόρ κατέχει η ιαπωνική σειρά L0 , η οποία σημείωσε ρεκόρ 375 μίλια/ώρα το 2015.
Κεντρική Ιαπωνική Σιδηροδρομική Εταιρεία
Κεντρική Ιαπωνική Σιδηροδρομική ΕταιρείαΤο πλεονέκτημα των ηλεκτρομαγνητών είναι ότι, καθώς δεν βασίζονται σε τροχούς, η αντίσταση κύλισης εξαλείφεται.
Ωστόσο, υπάρχουν μόνο επτά maglev σε λειτουργία από το 2025.
Τέσσερα βρίσκονται στην Κίνα, ένα στην Ιαπωνία και δύο στη Νότια Κορέα.
Τα Maglev είναι ακριβά, αλλά οι ταχύτητες που προσφέρουν θα μπορούσαν να τα καταστήσουν το μέλλον των σιδηροδρομικών ταξιδιών υψηλής ταχύτητας.
