Δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο εκτός από τη Νήσο του Μαν όπου η σιδηροδρομική υποδομή αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από τροχαίο υλικό που χρονολογείται από τη βικτωριανή εποχή, και αποτελεί φόρο τιμής στις αρχές του Μαν το γεγονός ότι συνεχίζουν να λειτουργούν και να υποστηρίζουν και τα τέσσερα σιδηροδρομικά και τραμ συστήματα και αναγνωρίζουν πώς αποτελούν ένα μοναδικό και αναντικατάστατο δέλεαρ τόσο για τους λάτρεις όσο και για τους τουρίστες.
railwayworld.net
Η διαδρομή από το Ντάγκλας στο Πορτ Έριν άνοιξε τον Αύγουστο του 1874, ένα χρόνο μετά το άνοιγμα της προηγούμενης διαδρομής προς το Πιλ (Ιούλιος 1873) και πέντε χρόνια πριν από το άνοιγμα της άλλης σημαντικής διαδρομής προς το Ράμσεϊ το 1879 από τον Βόρειο Σιδηρόδρομο Manx.
Γοητευτικό και μοναδικό, το σιδηροδρομικό δίκτυο κληρονομιάς του νησιού προσελκύει λάτρεις από όλο τον κόσμο στις ακτές του Μανξ. Είτε επιλέξετε να ταξιδέψετε με ατμό, ηλεκτρικό ρεύμα είτε με ιπποδύναμη, θα βρείτε και τους τέσσερις σιδηροδρόμους να έχουν διατηρηθεί στο χρόνο και να λειτουργούν με το μεγαλύτερο μέρος του αρχικού τροχαίου υλικού τους.
Οι ιστορικοί σιδηρόδρομοι θα σας μεταφέρουν με στυλ στον προορισμό της επιλογής σας - ο ατμοκίνητος σιδηρόδρομος της Νήσου Μαν , ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος Manx , ο ορεινός σιδηρόδρομος Snaefell και το τραμ Douglas Bay Horse Tramway.
Αποτελούν έναν διασκεδαστικό τρόπο να επισκεφθείτε τα σημαντικά αρχαία μνημεία και τους χώρους πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού , απολαμβάνοντας παράλληλα την όμορφη θέα στην ύπαιθρο του Μανξ και την εκτεταμένη ακτή.