Δευτέρα 21 Ιουλίου 2025

Νέο ρεκόρ ταχύτητας με τρένο ICE στη Γερμανία


Έφτασε σε ταχύτητα ρεκόρ 405 χλμ./ώρα με ένα δοκιμαστικό τρένο ICE στη διαδρομή υψηλής ταχύτητας μεταξύ Έρφουρτ και Λειψίας/Χάλε κατά τη διάρκεια ειδικών δοκιμών για την καινοτομία στις σιδηροδρομικές μεταφορές και τις δοκιμές υποδομών. 

Railway Supply.

Το επίτευγμα καταδεικνύει την ισχυρή δέσμευση της Γερμανίας στην προηγμένη σιδηροδρομική τεχνολογία και τη βιώσιμη κινητικότητα. Ο Philipp Nagl, Διευθύνων Σύμβουλος της DB InfraGO AG, δήλωσε ότι η διαδρομή διατήρησε την κορυφαία της απόδοση μετά από 10 χρόνια χωρίς διαρθρωτικές αλλαγές.

Τόνισε ότι οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις εγγυώνται αξιοπιστία και χωρητικότητα για τις μελλοντικές ανάγκες μεταφοράς. Σύμφωνα με τον Nagl, τα δεδομένα που συλλέγονται θα υποστηρίξουν την επερχόμενη συντήρηση, τις ανακαινίσεις και τον σχεδιασμό τρένων υψηλής ταχύτητας επόμενης γενιάς.

Η Deutsche Bahn προωθεί την τεχνολογία των σιδηροδρόμων

Η καινοτομία παραμένει στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της Deutsche Bahn. Η Δρ. Hiie-Mai Unger, πρόεδρος της DB Systemtechnik, εξήγησε ότι τα τρένα μέτρησης ICE-S κατέγραψαν δεδομένα σχετικά με την αεροδυναμική, την ακουστική και την αλληλεπίδραση των γραμμών υπό συνθήκες ακραίας ταχύτητας.

Αυτή η έρευνα διασφαλίζει την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα για τους μελλοντικούς σιδηροδρομικούς διαδρόμους. Ο στόλος ICE-S, εξοπλισμένος με προηγμένους αισθητήρες, αξιολογεί την υποδομή και προσομοιώνει τις πραγματικές συνθήκες για τη βελτιστοποίηση των διαδρομών και τη μείωση των λειτουργικών κινδύνων.

Η Deutsche Bahn και η Siemens πετυχαίνουν νέο ορόσημο

Η διαδρομή, η οποία κατέρριψε το ρεκόρ, πραγματοποιήθηκε σε μια γραμμή που αποτελεί μέρος του Γερμανικού Έργου Μεταφορών Ενότητας Αρ. 8 (VDE 8). Αυτή η διαδρομή υψηλής ταχύτητας, που εγκαινιάστηκε το 2015, υποβλήθηκε σε διεξοδικούς ελέγχους πριν από την έναρξη των δοκιμών.

Η συντήρηση περιελάμβανε την εγκατάσταση ρουλεμάν γέφυρας χαμηλής συντήρησης για την ενίσχυση της αξιοπιστίας και τη μείωση των αναγκών συντήρησης. Αυτά τα μέτρα επιβεβαιώνουν την ανθεκτικότητα και την απόδοση της γραμμής για λειτουργίες υψηλής ταχύτητας.

Το τελευταίο επίτευγμα της Γερμανίας υπογραμμίζει τη σημασία της συνεχούς καινοτομίας. Συνδυάζοντας την πρωτοποριακή μηχανική με ισχυρές υποδομές, η Deutsche Bahn και η Siemens ενισχύουν τον σιδηρόδρομο ως ακρογωνιαίο λίθο για βιώσιμα, υψηλής χωρητικότητας ταξίδια σε όλη την Ευρώπη.
Πηγή, φωτογραφία: www.machinery-market.co.uk