Η ισπανική εταιρεία Renfe εγκαινιάζει το νέο τρένο 17 πόλεων αυτό το καλοκαίρι, που συνδέει 17 προορισμούς. Οι αγώνες σέρβις σε όλη την Ευρώπη, συνδέοντας ζωντανές πόλεις σε μόλις τρεις ώρες.
Railway Supply.
Η Renfe επεκτείνει με τόλμη τις δραστηριότητές της πέρα από την Ισπανία, στοχεύοντας με ενθουσιασμό τη νότια Γαλλία. Ένα τρένο υψηλής ταχύτητας συνδέει αποτελεσματικά τη Βαρκελώνη στην Ισπανία με την Τουλούζη στη Γαλλία.
Αυτή η συναρπαστική διαδρομή περιλαμβάνει στάσεις στη Girona, το Figueres, το Perpignan και το γοητευτικό Carcassonne. Συνδέει επίσης άψογα τη Μαδρίτη, τη Σαραγόσα, την Ταραγόνα, τη Βαλένθια, τη Λέιντα και την Καστεγιόν.
Το νέο τρένο 17 πόλεων περιμένει την έγκριση
Η εταιρεία αναμένει έγκριση από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ασφάλεια. Μόλις εκκαθαριστεί, η Renfe ξεκινά την εκπαίδευση του προσωπικού και την οργάνωση προγραμμάτων με σιγουριά.
Οι ταξιδιώτες απολαμβάνουν έξι καθημερινά ταξίδια, τρία προς κάθε κατεύθυνση, από τον Απρίλιο έως τον Σεπτέμβριο. Η ζήτηση μπορεί να παρατείνει τις λειτουργίες και το ταξίδι διαρκεί περίπου τρεισήμισι ώρες.
Η Renfe βασίζεται στην επιτυχία της το 2023 στη Μασσαλία και τη Λυών με αυτό το εγχείρημα. Αυτές οι διαδρομές συνδέουν ήδη αποτελεσματικά τις Aix-en-Provence, Avignon, Valence, Nîmes, Montpellier και Narbonne.
Ο χειριστής επιβεβαιώνει σύντομα την ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας και τις τιμές των εισιτηρίων. Η Renfe ευθυγραμμίζει τα τρένα της με τις γαλλικές υπηρεσίες για να ενισχύσει έξυπνα τις συνδέσεις επιβατών.
Πέρυσι, τα τρένα της Renfe έφτασαν το 80% της χωρητικότητας στη Γαλλία, δείχνοντας μεγάλη ζήτηση. Οι πελάτες ενθουσιάζονται για τις προσιτές τιμές σε συνδυασμό με την κορυφαία ποιότητα και την αριστεία εξυπηρέτησης.
Expanding Beyond The New 17-City Train
Εν τω μεταξύ, το Ηνωμένο Βασίλειο αποκαλύπτει σχέδια για να διπλασιάσει γρήγορα τις ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές συνδέσεις του. Νέα δρομολόγια στοχεύουν με ανυπομονησία επτά πόλεις στη Γερμανία, την Ελβετία, τη Γαλλία και την Ιταλία.
Ο διεθνής σταθμός London St Pancras ετοιμάζεται να εξυπηρετήσει 5.000 επιβάτες κάθε ώρα. Ο CEO της Getlink, Yann Leriche, υπερασπίζεται τα ταξίδια χαμηλών εκπομπών άνθρακα με αυτούς τους φρέσκους προορισμούς.
Ένας εκπρόσωπος του St Pancras επισημαίνει απευθείας ταξίδια κάτω των έξι ωρών, που ανταγωνίζονται πτήσεις. Ωστόσο, αυτά τα φιλόδοξα σχέδια δεν έχουν ένα σταθερό χρονοδιάγραμμα για τη συναρπαστική κυκλοφορία τους.
Επί του παρόντος, το Eurostar κυριαρχεί στις διαδρομές Ηνωμένου Βασιλείου-Ευρώπης, αλλά η Virgin και η Evolyn το αμφισβητούν. Οι προτεινόμενες υπηρεσίες στοχεύουν στη Μασσαλία, το Μπορντό, την Κολωνία, τη Φρανκφούρτη, τη Ζυρίχη, τη Γενεύη και το Μιλάνο.
Αυτή η γρήγορη σιδηροδρομική υπηρεσία υπόσχεται ταχύτερα, πιο πράσινα ταξίδια σε όλη την Ευρώπη με εντυπωσιακή εμβέλεια. Ο ενθουσιασμός μεγαλώνει καθώς οι ταξιδιώτες αναμένουν απρόσκοπτα ταξίδια μεταξύ εμβληματικών πόλεων αυτό το καλοκαίρι.
Ο συνδυασμός ευκολίας, ταχύτητας και βιωσιμότητας οδηγεί αυτήν την επανάσταση του σιδηροδρόμου προς τα εμπρός. Οι ειδικοί προβλέπουν ότι αυτές οι διαδρομές μεταμορφώνουν δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι Ευρωπαίοι εξερευνούν την ήπειρό τους.
Οι σιδηροδρομικές πρωτοβουλίες της Ισπανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου σηματοδοτούν μια τολμηρή στροφή προς αποτελεσματικά διασυνοριακά ταξίδια. Οι επιβάτες αποκτούν περισσότερες επιλογές και οι πόλεις συνδέονται όπως ποτέ πριν αβίαστα.