Αυτό το μέγα έργο θα διευκολύνει πολύ τα ταξίδια και τη μεταφορά αγαθών σε δύο χώρες.

Η βασική σήραγγα του Brenner θα συνδέει την Αυστρία και την Ιταλία μειώνοντας τον χρόνο απόστασης κατά περισσότερο από μία ώρα(Εικόνα: Getty)
express.co.uk
Το μεγαλύτερο υπόγειο σιδηροδρομικό δίκτυο στον κόσμο βρίσκεται επί του παρόντος στη διαδικασία κατασκευής προκειμένου να λυθούν προβλήματα κυκλοφορίας μεταξύ δύο μεγάλων ευρωπαϊκών χωρών.
Η σήραγγα της βάσης Brennner είναι ένα μέγα έργο 8 εκατομμυρίων λιρών που περιλαμβάνει την κατασκευή μιας σήραγγας 34 μιλίων κάτω από μια από τις μεγαλύτερες οροσειρές - τις Άλπεις .
Το δίκτυο θα συνδέει τη Fortezza της Ιταλίας και το Ίνσμπρουκ της Αυστρίας μέσω του περάσματος Brenner που βρίσκεται στο κέντρο του Σκανδιναβικού-Μεσογειακού Διαδρόμου.
Αυτή η κύρια διαδρομή μεταφορών δεν αποτελεί μόνο μέρος του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών - ένα προγραμματισμένο δίκτυο δρόμων, σιδηροδρόμων, αεροδρομίων και υδάτινων υποδομών στην Ευρωπαϊκή Ένωση , αλλά είναι και η μεγαλύτερη διαδρομή.
Συνδέει μεγάλες οικονομίες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας και της Ιταλίας, όπου εισάγονται και εξάγονται αγαθά αξίας δισεκατομμυρίων λιρών μεταξύ των δύο χωρών.
Μέρος αυτού του εμπορίου θα πραγματοποιηθεί τελικά χρησιμοποιώντας τη σήραγγα Brenner Pass, ωστόσο, ενώ το τεράστιο έργο βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, το ταξίδι στην περιοχή δεν είναι τόσο απλό.
Επί του παρόντος, ένας αργός σιδηρόδρομος από τη δεκαετία του 1860 και ο αυτοκινητόδρομος Brenner Pass είναι τα μόνα μέσα για να διασχίσετε το πέρασμα, αλλά ο δρόμος είναι ένας από τους πιο πολυσύχναστους ορεινούς διαδρόμους στην Ευρώπη, μεταφέροντας περίπου 15 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων κάθε χρόνο, αναφέρει η Wall Street Journal .
Ως εκ τούτου, η σήραγγα κατασκευάζεται για να μετριάσει τον μεγάλο όγκο κυκλοφορίας και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στην περιοχή.
Στη μία πλευρά της διαδρομής, η Αυστρία έχει λάβει μέτρα για την απαγόρευση των διαμετακομιστικών φορτηγών να ταξιδεύουν τη νύχτα και να μεταφέρουν εμπορεύματα που λειτουργούν για σιδηροδρομικές μεταφορές. Επιπλέον, υπάρχει όριο στον αριθμό των φορτηγών που μπορούν να ταξιδέψουν, που είναι περίπου 200 ανά ώρα.
Αυτοί οι περιορισμοί δέχθηκαν αντιδράσεις για πολλούς λόγους, συμπεριλαμβανομένου του Ιταλού αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Ματέο Σαλβίνι, ο οποίος είπε: «Παραβιάζει το δικαίωμα στην ελεύθερη κυκλοφορία των εμπορευμάτων εντός της ΕΕ».