Το 2025, θα προκύψει το τρίτο βήμα της πρωτοβουλίας για την επαναλειτουργία του ιστορικού σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου.
Αυτό, αναφέρει, σε ανάρτησή της, η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, με αφορμή και τα συμπεράσματα απ’ το πρόσφατο διήμερο που έγινε για το θέμα αυτό, στο Βουλευτικό του Ναυπλίου.
Σύνταξη Σταύρος Ζορμπαλάς
.ertnews.gr
Η Εταιρεία, σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Ελβετίας στην Ελλάδα, με τον δήμο Ναυπλιέων και με την στήριξη του FichtiArt Festival, οργάνωσε τη δεύτερη εκδήλωση για το 2024, στοχεύοντας να προωθήσει τις διαδικασίες για την σταδιακή επαναλειτουργία του ιστορικού σιδηροδρόμου στην περιοχή της Πελοποννήσου.
Στο Βουλευτικό του Ναυπλίου, συζητήθηκε και παρουσιάστηκε όλο το σχέδιο που έχει να κάνει με την εκπόνηση της μελέτης σκοπιμότητας και του επιχειρηματικού σχεδίου, που αφορά στο πρώτο τμήμα της γραμμής (Κόρινθος – Τρίπολη).πηγή φωτό: fb Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού
Παρουσιάστηκε το ιστορικό της ελληνο – ελβετικής πρωτοβουλίας που βασίζεται στο παράδειγμα των γραμμών Albula και Bernina Lines της Rhaetian Railways.
Γνωστοποιήθηκε η ανάγκη εκπόνησης ολοκληρωμένης μελέτης σκοπιμότητας και επιχειρηματικού σχεδίου, μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας.
Φαίνεται, ότι, υπάρχει θετική ανταπόκριση στην πρόταση αυτή και φαίνεται, ότι, θα εξεταστεί η δυνατότητα χρηματοδότησης της μελέτης σκοπιμότητας και του επιχειρηματικού σχεδίου, όπως αυτό προτάθηκε.
Σύμφωνα, με τα όσα ειπώθηκαν και σύμφωνα με την ανακοίνωση της Εταιρείας, η αξία της υποδομής των γραμμών του τρένου στην Πελοπόννησο, αγγίζει τα 2 δισ. ευρώ.
Προτάθηκε, επίσης, η δυνατότητα συγχρηματοδότησης της μελέτης, μέσω crowdfunding στην Πελοπόννησο.
Στο πλαίσιο αυτού του διημέρου, έλαβε χώρα και έκθεση φωτογραφίας.