Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024

Υψηλή ταχύτητα: Η παγκόσμια κούρσα των μελλοντικών τρένων ξεκινά από την Ιαπωνία



Η ταχύτερη σιδηροδρομική γραμμή στον κόσμο θα εγκαινιαστεί στην Ιαπωνία το 2027
Το Chuo Shinkansen θα επιτρέψει την πρόσβαση στην Οσάκα από το Τόκιο σε λιγότερο από μία ώρα
Εκτός από την Ιαπωνία, όλες οι ανεπτυγμένες χώρες επενδύουν στην ανάπτυξη των σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας
Στην Ιταλία, ο Όμιλος Webuild εργάζεται για την επέκταση αρκετών σιδηροδρομικών γραμμών υψηλής ταχύτητας

Ταξιδεύοντας γρήγορα, ταξιδεύοντας με ασφάλεια, ταξιδεύοντας χωρίς ρύπανση. Το μάντρα της υψηλής ταχύτητας κάνει τον δρόμο του σε όλο τον κόσμο, οι επενδύσεις αυξάνονται και τα φιλόδοξα και φουτουριστικά έργα εμφανίζονται με στόχο να μετατρέψουν το τρένο σε μεταφορά του μέλλοντος.

Ένα μέλλον που κατοικείται από δισεκατομμύρια ανθρώπους που καλύπτουν αποστάσεις κάποτε απαγορευτικές, μετατρέποντας την ίδια την έννοια του χώρου σε απόλυτη μεταβλητή.

Αυτό συμβαίνει στην Ιαπωνία , όπου η κατασκευή του Chuo Shinkansen βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και χρόνια, ο τελευταίος απόγονος του διάσημου τρένου με τη μακρόστενη μύτη, πρόγονο όλων των τρένων υψηλής ταχύτητας. Σε αντίθεση με το μητρικό του, το Chuo Shinkansen θα φτάσει τα 550 km/h χάρη στην τεχνολογία Maglev , η οποία του επιτρέπει να επιπλέει πάνω από τις ράγες χωρίς να τις αγγίζει, καλύπτοντας την απόσταση μεταξύ Τόκιο και Οσάκα σε μόλις μία ώρα .

Μια τεχνολογία στην οποία ο Όμιλος Webuild εργάζεται στην Ιταλία, όπου, ως μέρος μιας κοινοπραξίας εταιρειών, έχει ανατεθεί από την Hyperloop Transportation Technologies να μελετήσει την υλοποίηση του πρώτου επιχειρησιακού πρωτοτύπου στον κόσμο επίγειων μεταφορών υψηλής ταχύτητας με χρήση μαγνητικής αιώρησης. ένα νέο μέσο ικανό να ταξιδεύει με την ταχύτητα ενός αεροπλάνου.

Τεχνολογία Maglev

Η καινοτομία που θα έπρεπε να ωθήσει το νέο Shinkansen να τρέχει πάνω από 500 χιλιόμετρα την ώρα δεν ξεκίνησε σήμερα. Τα πρώτα πειράματα χρονολογούνται από το 1964 , αμέσως μετά τα εγκαίνια των πρώτων τρένων υψηλής ταχύτητας. Εκείνα τα χρόνια, στο νομό Yamanashi , κατασκευάστηκε ένας χώρος δοκιμών , με πρωτότυπο τρένο και σιδηρόδρομο , για να πειραματιστεί με την τεχνολογία Maglev .

Το 2013 , αυτή η διαδρομή επεκτάθηκε από τα αρχικά 18,4 χιλιόμετρα σε 25 χιλιόμετρα , ακριβώς κατά μήκος της διαδρομής που προσδιορίστηκε για το μελλοντικό Chuo Shinkansen, και σε αυτή τη διαδρομή επιτεύχθηκε το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για ένα τρένο .

Επί του παρόντος, συνεχίζονται οι εργασίες στο πρώτο τμήμα της γραμμής, το οποίο θα πάει από το Τόκιο στη Ναγκόγια , ενώ διεξάγονται περιβαλλοντικές εκτιμήσεις για το δεύτερο τμήμα. Μόλις εγκαινιαστεί το πρώτο τμήμα (πιθανώς το 2027), μπορούν επίσης να ξεκινήσουν οι εργασίες για το τμήμα που θα επεκτείνει τη γραμμή μέχρι την Οσάκα , μια άλλη από τις μεγάλες πόλεις της Ιαπωνίας.

Η κατασκευή της γραμμής είναι ένα πολύπλοκο εγχείρημα από πολλές προοπτικές, όχι μόνο από τεχνολογική άποψη. Το τρένο θα κινείται κάτω από τις ιαπωνικές Άλπεις και για το λόγο αυτό βρίσκεται υπό κατασκευή μια σιδηροδρομική σήραγγα μήκους 25 χιλιομέτρων , η οποία, μόλις ολοκληρωθεί, θα γίνει η βαθύτερη της χώρας , ακριβώς λόγω του ύψους των βουνών από πάνω της.

Μόλις ολοκληρωθεί, το έργο θα αλλάξει ριζικά το οικονομικό και κοινωνικό τοπίο της Ιαπωνίας, επιτρέποντας στους ανθρώπους να φτάσουν στις δύο πιο σημαντικές πόλεις της χώρας σε λιγότερο από μία ώρα . Αυτό σημαίνει ουσιαστικά τη δημιουργία ενός τεράστιου αστικού συγκροτήματος ετερογενών δραστηριοτήτων, την αύξηση των μετακινήσεων και των ανταλλαγών και την επιτάχυνση της οικονομικής ανάπτυξης των δύο πόλεων.

Ο αντίκτυπος των σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας σε όλο τον κόσμο

Από την Ιαπωνία στην Ιταλία , από την Αγγλία στην Ισπανία , ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας δεν είναι μόνο ένα σύγχρονο και βιώσιμο μέσο μεταφοράς, αλλά έχει επίσης σημαντικό αντίκτυπο στην οικονομία και την ανάπτυξη. Μια μελέτη που διεξήχθη το 2022 στις Ηνωμένες Πολιτείες σε συνεργασία μεταξύ του Mineta Transport Institute και του San Jose State University εκτιμά ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο , η κατασκευή της γραμμής υψηλής ταχύτητας HS2 θα συμβάλει στη δημιουργία 22.000 άμεσων και έμμεσων θέσεων εργασίας στο επόμενο διάστημα. πενταετία. Στην Ισπανία , από την άλλη πλευρά, θα δημιουργηθούν 100.000 θέσεις εργασίας τα επόμενα χρόνια, ενώ στη Γαλλία , η επέκταση της υπάρχουσας γραμμής στην πόλη του Μπορντό θα δημιουργήσει 14.000 νέες θέσεις εργασίας με αύξηση 18% στο περιφερειακό ΑΕΠ .

Το ίδιο ισχύει και για την Ιταλία , όπου το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας αποτελεί εδώ και χρόνια μια από τις στρατηγικές υποδομές της χώρας. Τους μήνες αυτούς, η Webuild Group εργάζεται για την επέκταση πολλών γραμμών , όπως αυτή από τη Νάπολη στο Μπάρι στην Απουλία, τη γραμμή Βερόνα-Πάντοβα ή τη γραμμή Terzo Valico dei Giovi , τη γραμμή υψηλής ταχύτητας που θα συνδέει τη Γένοβα με το Μιλάνο. 
webuildvalue.com

sidirodromikanea.blogspot.com