Η πρόσφατη ανακοίνωση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ότι το Μετρό στη Θεσσαλονίκη θα αρχίσει να εξυπηρετεί το επιβατικό στις 30 Νοεμβρίου σημαίνει ότι έχουμε μπει στην τελική ευθεία.
newsauto.gr
Ένα όνειρο και ταυτόχρονα μια ουσιαστική λύση για την εξυπηρέτηση των Θεσσαλονικέων από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς γίνεται πραγματικότητα την τελευταία ημέρα του προσεχούς Νοεμβρίου.
Η έναρξη μετακίνησης του επιβατικού κοινού με το υπερσύγχρονο Μετρό που κατασκευάστηκε στη Θεσσαλονίκη θα γίνει εκείνη την ημέρα. Αυτό σημαίνει με την με την έλευση του μηνός Σεπτέμβριου ξεκίνησε η τρίμηνη αντίστροφη μέτρηση για τη λειτουργία του.
Θυμίζουμε ότι οι συρμοί κινούνται αυτόματα και δεν θα υπάρχουν μηχανοδηγοί σε αυτούς παρά μόνο εργαζόμενοι συνοδοί Η κοινοπραξία των εταιρειών Άκτωρ-Webuild-Hitachi έχει τελειώσει τις εργασίες σε 12 σταθμούς του Μετρό και απομένει να ολοκληρωθεί ο σταθμός Βενιζέλου (συνολικά, θα είναι 13),
Η βασική γραμμή του έργου έχει μήκος 9,6 χιλιόμετρα και ήδη διεξάγονται καθημερινά εντατικές δοκιμαστικές διαδρομές στο σύνολό της, χωρίς επιβάτες, για να εντοπιστούν και να επιλυθούν τυχόν προβλήματα. Προς το παρόν αυτές γίνονται με τη χρήση σχεδόν 10 συρμών και στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα αυξηθούν σε 15.
Όπως έχει ανακοινωθεί, συνολικά 18 συρμοί θα εξυπηρετούν τους επιβάτες, στην πρώτη γραμμή που είναι Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός-Νέα Ελβετία. Αρχικά, η συχνότητα διέλευσής τους θα είναι ανά τρία λεπτά, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να είναι πιο πυκνή η κυκλοφορία τους ανά ενάμιση λεπτό όποτε απαιτηθεί.
Το εισιτήριο θα κοστίζει 0,90 ευρώ και θα έχει χρονική ισχύ μιάμισης ώρας (90 λεπτά της ώρας).
Η επικείμενη διεξαγωγή της 88ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 7-15 Σεπτεμβρίου, αναμένεται να δώσει περισσότερες λεπτομερείς -ίσως και ειδήσεις- που να αφορούν τόσο στο συγκεκριμένο έργο όσο και στις μελλοντικές επεκτάσεις των γραμμών του Μετρό της πόλης.
sidirodromikanea.blogspot.com