Εάν ταξιδεύετε στην Ιαπωνία, πρέπει να γνωρίζετε αυτόν τον κανόνα.
Η Ιαπωνία είναι γνωστή για το ότι δίνει προτεραιότητα στους καλούς τρόπους , και δεν υπάρχει μεγαλύτερη προβολή από ό,τι στα τρένα της χώρας . Εδώ θα βρείτε «αφίσες με τρόπους» και πινακίδες που ειδοποιούν όλους για τη σωστή εθιμοτυπία για τη διατήρηση της αρμονίας κατά το ταξίδι, και σε ένα τόσο γεμάτο και αγχωτικό περιβάλλον, όποιος δεν τηρεί τους κανόνες είναι πιθανό να εκνευρίσει τους άλλους επιβάτες .
soranews24.com
Αυτό συνέβη σε ένα Shinkansen αυτόν τον μήνα, όταν ένας ντόπιος επιβάτης άφησε ατμό στο διαδίκτυο αφού είδε έναν ξένο τουρίστα να κάνει κακή χρήση του μεγάλου χώρου αποσκευών στο τρένο . Αυτός ο χώρος, που βρίσκεται πίσω από την τελευταία σειρά θέσεων σε δεσμευμένα βαγόνια στις γραμμές Tokkaido , Sanyo και Kyushu Shinkansen , δημιουργήθηκε από τις αντίστοιχες εταιρείες Central Japan Railway Company ( JR Tokai ), West Japan Railway Company ( JR West ) και JR Kyushu τον Μάιο του 2020 .
Όπως δείχνει η ρύθμιση, ο χώρος αποσκευών προσκρούει στην άνεση των ανθρώπων που κάθονται μπροστά του, καθώς μπορεί να μην μπορούν να ξαπλώσουν τις θέσεις τους. Γι' αυτό ο χώρος πρέπει να κρατηθεί ταυτόχρονα με την αγορά εισιτηρίου, γιατί στον ιδιοκτήτη της τσάντας θα εκχωρηθεί μία από τις θέσεις αυτής της πίσω σειράς.
Ωστόσο, ένας ντόπιος επιβάτης που ακολούθησε τους κανόνες και κράτησε μια θέση για τις υπερμεγέθεις αποσκευές του, ανακάλυψε ότι όταν επιβιβάστηκαν, ο χώρος ήταν ήδη γεμάτος, με τρεις βαλίτσες στριμωγμένες στην περιοχή. Το χειρότερο από όλα, η βαλίτσα που βρισκόταν στο κάθισμά τους ήταν μια εξαιρετικά μεγάλη βαλίτσα που ανήκε σε έναν ξένο τουρίστα, επομένως όχι μόνο δεν μπορούσαν να αποθηκεύσουν τη βαλίτσα τους, αλλά δεν μπορούσαν να ξαπλώσουν τη θέση τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Χωρίς μέλος του πληρώματος στο βαγόνι, αυτός ο επιβάτης χρειάστηκε να οδηγήσει το τρένο σε αυτή την κατάσταση μέχρι τον προορισμό του, αφήνοντάς τον δυσαρεστημένους τόσο με το σέρβις όσο και με τον ιδιοκτήτη της βαλίτσας που επιδείκνυε αγενώς τους κανόνες. Αφού αναφέρθηκε η κατάσταση στο Twitter, έγινε σαφές ότι αυτό δεν ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό, με άλλους ανθρώπους να μοιράζονται παρόμοιες εμπειρίες.
Όπως δείχνει το παραπάνω βίντεο, οι πινακίδες στο τμήμα μεγάλου μεγέθους αποσκευών αναφέρουν ξεκάθαρα « Απαιτείται κράτηση » τόσο στα Ιαπωνικά όσο και στα Αγγλικά. Υπάρχουν επίσης συχνές ανακοινώσεις επί του σκάφους στα αγγλικά για να υπενθυμίσουν στους ξένους ταξιδιώτες ότι η χρήση του μεγάλου χώρου αποσκευών γίνεται μόνο με κράτηση και να ζητηθεί από τους επιβάτες να ενημερώσουν το προσωπικό εάν συναντήσουν αποσκευές που δεν θα έπρεπε να βρίσκονται στην περιοχή.
Σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, όποιος επιβιβάζεται στο τρένο και θέλει να χρησιμοποιήσει τον μεγάλο χώρο αποσκευών χωρίς προηγούμενη κράτηση μπορεί να το κάνει, εάν υπάρχει διαθέσιμος χώρος, πληρώνοντας 1.000 γιεν (6,77 δολάρια ΗΠΑ) σε ένα μέλος του προσωπικού στο πλοίο. Αυτή είναι μια ασφάλεια για κάθε επιβάτη που μπορεί να μην γνωρίζει το νέο σύστημα και συνειδητοποιεί ότι χρειάζεται περισσότερο χώρο μόνο μετά την επιβίβαση. Ωστόσο, το προσωπικό γνωρίζει πότε και αν ο χώρος είναι διαθέσιμος, οπότε όταν υπάρχει μια βαλίτσα όταν δεν θα έπρεπε, είναι σαφές σημάδι ότι κάποιος κάνει κατάχρηση της υπηρεσίας.
Με τόσα πολλά περιστατικά ταξιδιωτών που επιδεικνύουν τους κανόνες αποσκευών, οι σιδηροδρομικοί φορείς μπορεί να χρειαστεί να επανεξετάσουν το σύστημα ή να θέσουν νέες διασφαλίσεις για να εξασφαλίσουν ότι όλοι θα έχουν ένα ασφαλές και ευχάριστο ταξίδι. Ωστόσο, είναι πάντα χρήσιμο να γνωρίζεις τους κανόνες και να τους τηρείς, επομένως, την επόμενη φορά που θα εντοπίσεις έναν κενό χώρο στο μεγάλο τμήμα αποσκευών στο Shinkansen, να θυμάσαι ότι δεν είναι δικό σου να το χρησιμοποιείς αν δεν το έχεις πληρώσει. Μια μικρή πράξη όπως αυτή μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ηρεμία ενώ ταξιδεύετε…και να σταματήσετε τυχόν σκηνές μάχης από την ταινία Bullet Train που εμφανίζονται στην πραγματική ζωή.
sidirodromikanea.blogspot.com